برگزاری “نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران” از فردا

[ad_1] دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، جزئیات برگزاری این کنگره را تشریح کرد و گفت: همزمان با این کنگره، سیزدهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج فارس و نهمین سمپوزیوم محققین جوان نیز برگزار خواهد شد. به گزارش هوشمند نیوز، دکتر محمد علی آسایش، گفت: بزرگترین کنگره علمی تخصصی کشور

کد خبر : 168890
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
برگزاری “نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران” از فردا

[ad_1]

دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، جزئیات برگزاری این کنگره را تشریح کرد و گفت: همزمان با این کنگره، سیزدهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج فارس و نهمین سمپوزیوم محققین جوان نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش هوشمند نیوز، دکتر محمد علی آسایش، گفت: بزرگترین کنگره علمی تخصصی کشور امسال از تاریخ دوم تا ششم اسفند ماه برگزار می‌شود. در عین حال مانند سال‌های گذشته، همزمان با این کنگره، سیزدهمین همایش بین‌المللی ایمپلنت خلیج فارس و نهمین سمپوزیوم محققین جوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در کنار بحث علمی کنگره، بزرگترین نمایشگاه مواد و تجهیزات دندان‌پزشکی و تخصصی ایمپلنت کشور مانند هر سال برگزار می‌شود که امسال به دلیل وقفه دو ساله ناشی از کرونا، استقبال بسیار خوبی از این رویداد شد. به‌طوری که بیش از ۸۰ شرکت مواد و تجهیزات دندان‌پزشکی در نمایشگاه ما حضور خواهند داشت که بسیار منحصربه‌فرد است. در نمایشگاه قطعا شرکت‌های تولیدکننده داخلی و بسیاری از نمایندگان شرکت‌های معتبر خارجی که  تولیدکنندگان ابزار، ایمپلنت و مواد دندان‌پزشکی هستند، حضور دارند.

آسایش ادامه داد: مباحث علمی تخصصی و عمومی جراحی فک و صورت در پنل‌های تخصصی مورد بحث قرار می‌گیرد. در همایش بین المللی ایمپلنت، تکنولوژی‌های نوین درمان ایمپلنت و مباحث درمانی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. در سمپوزیوم محققین جوان، مسابقاتی در بین پژوهش‌های انجام شده دانشجویان دندان‌پزشکی، دندان‌ پزشکان، رزیدنت‌های  دهان، فک و صورت و همچنین متخصصین جراحی فک و صورت به صورت سالیانه برگزار می‌شود و برترین مقالات به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

وی درباره پنل‌هایی که در طی کنگره برگزار می‌شوند، گفت: در کنگره جراحی فک و صورت پنل‌های متنوعی در دسترس خواهد بود، پنل‌هایی مانند عفونت، درد، مفصل گیج‌گاهی، درمان تروماهای صورت، جراحی‌های شکاف کام و لب، تکنولوژی‌های نوین در جراحی‌های فک و صورت و … جزو بخشی از پنل‌ها و بخشی از بحث علمی ما خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی برگزاری این کنگره، دکتر آسایش گفت: در سمپوزیوم بین‌المللی ایمپلنت خلیج فارس هم مباحث بسیار متنوعی وجود دارد؛ از جمله مباحث تخصصی ایمپلنت، مباحث مربوط به زیبایی، انواع مختلف ایمپلنت‌هایی که امروز با تکنولوژی‌های نوین ساخته می‌شود، مباحث پروتزی ایمپلنت، مشکلات و معضلات ایمپلنت، ‌ درمان این معضلات و روش‌های پیشگیری از آن‌ها و… بخشی از بحث علمی همایش ایمپلنت خلیج فارس خواهند بود.

دبیر اجرایی نوزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، گفت: طبق روال سال‌های گذشته امتیاز بازآموزی هم برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده، اما با توجه به شرایط کشور و مقررات موجود، امتیاز این کنگره به صورت ثبت‌نام مجازی و با امکان ثبت ۱۵ امتیاز ( ۳ امتیاز به ازای هر روز) برای مشمولین است. همه مشمولین و حتی کسانیکه ثبت‌نام نکردند و نیازی به امتیاز بازآموزی ندارند، می‌توانند برای اولین بار به صورت رایگان از محل نمایشگاه در هتل المپیک تهران و تخفیفات ویژه‌ای که برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

آسایش گفت: بالغ بر ۶۰ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که از بین این مقالات بهترین‌ها جهت ارائه سخنرانی و پوستر انتخاب شدند. در این کنگره حدود ۱۰ نفر از اساتید بین‌المللی ما به صورت آنلاین با ما در ارتباط خواهند بود.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.