برچسب Web3 گروه موسیقی یونیورسال Bored Ape را به قیمت 360 هزار دلار در اتریوم می خرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] در روز جمعه، برچسب Web3 گروه موسیقی یونیورسال با دوبله 10:22 شب فاش کرد که توکن غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club (BAYC) شماره 5537 (NFT) را به قیمت بیش از 360000 دلار خریداری کرده است. 10:22 بعد از ظهر می گوید که BAYC #5537 مدیر زن اولین گروه متاورس خواهد شد. UMG’s 10:22

کد خبر : 180873
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
برچسب Web3 گروه موسیقی یونیورسال Bored Ape را به قیمت 360 هزار دلار در اتریوم می خرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در روز جمعه، برچسب Web3 گروه موسیقی یونیورسال با دوبله 10:22 شب فاش کرد که توکن غیرقابل تعویض Bored Ape Yacht Club (BAYC) شماره 5537 (NFT) را به قیمت بیش از 360000 دلار خریداری کرده است. 10:22 بعد از ظهر می گوید که BAYC #5537 مدیر زن اولین گروه متاورس خواهد شد.

UMG’s 10:22 PM Bored Ape #5537 را برای 125 اتر به دست می آورد

گروه موسیقی جهانی (UMG) و لیبل Web3 این شرکت در ساعت 22:22 روز جمعه توضیح دادند که گروه متاورس به نام KINGSHIP اکنون مدیر جدیدی دارد. 10:22 PM Bored Ape Yacht Club (BAYC) NFT #5537 را به قیمت بیش از 360000 دلار یا 125 ETH در زمان تسویه حساب خریداری کرد. علاوه بر اینکه به عنوان Bored Ape #5537 شناخته می شود، برچسب Web3 اشاره کرد که شخصیت زن مدیر KINGSHIP خواهد بود و “Manager Noët All” نام خواهد داشت.

UMG برچسب Web3 را در 10:22 PM و گروه KINGSHIP را در اواسط نوامبر 2021 فاش کرد. جالب اینجاست که در همان روز، تهیه کننده رکوردهای موفق که به طور حرفه ای با نام Timbaland شناخته می شود، راه اندازی یک برچسب سرگرمی BAYC به نام Ape-In Productions (AIP) را اعلام کرد. گروه متاورس KINGSHIP شامل یک باشگاه قایق بادبانی میمون جهش یافته (MAYC) NFT و سه فروند میمون NFT است.

لیبل Web3 گروه موسیقی یونیورسال Bored Ape را به قیمت 360 هزار دلار در اتریوم خریداری کرد.
10:22 وب سایت kingship.io.

این اطلاعیه فاش می کند که علاوه بر خرید آخرین BAYC، وب سایت رسمی KINGSHIP و Discord راه اندازی شده است. هدف سایت جدید و کانال Discord ارائه اطلاعاتی درباره فعالیت‌های گروه، پیشرفت‌های جدید از جمله دسترسی به لیست مجاز و فعال‌سازی‌های آینده به طرفداران و جامعه جمع‌آوران است.

UMG امسال کمی به فناوری NFT پرداخته است، زیرا این شرکت همکاری خود را با بازار NFT Curio در اواسط فوریه فاش کرد. در آن زمان، غول سرگرمی گفت که قصد دارد NFT های مرتبط با بسیاری از برچسب های موسیقی شرکت و هنرمندان ضبط کننده را به نمایش بگذارد. در هفته اول ماه مارس، UMG همکاری خود را با Billboard و بلاک چین Flow اعلام کرد.

موسس ساعت 10:22 بعد از ظهر می گوید که مدیر Noët همه به پیشبرد داستان کمک می کند

اطلاعیه روز جمعه توضیح می دهد که KINGSHIP توسط موسس ساعت 22:22 سلین جاشوا ایجاد شده است. بنیانگذار 10:22 PM در بیانیه ای که به بیت کوین ارسال شده است، توضیح داد: «ما از زمان اعلام اولیه خود به شدت مشغول توسعه KINGSHIP بوده ایم و من بسیار هیجان زده هستم که مدیر Noët All را معرفی کنم، یکی از شخصیت های جدیدی که به جهان KINGSHIP می پیوندد. com اخبار روز جمعه.

سلین جاشوا از ساعت 22:22 اضافه کرد:

مدیر Noët All به عنوان مدیر گروه به پیشبرد خط داستانی کمک می کند و به ما امکان می دهد با جامعه ارتباط برقرار کنیم. ما امیدواریم که جهان KINGSHIP را تا حد امکان سرگرم کننده و غوطه ور کنیم، در حالی که به طور همزمان برای دارندگان ارزش ایجاد کنیم.

موسس ساعت 10:22 بعد از ظهر توضیح داد که اکنون که کانال Discord باز است، انجمن KINGSHIP می تواند برای دریافت به روز رسانی ها و تعامل با سایر اعضای انجمن هماهنگ شود. موسس ساعت 10:22 بعد از ظهر گفت: “در جریان باشید، چیزهای زیادی در راه است.”

بر اساس نمایه Opensea که به آدرس اتریوم «0x8Ad» پیوست شده است، در بازار NFT Opensea، موسس ساعت 10:22 با نام «Celinethethird» نامیده می شود. این آدرس همچنین از دامنه ENS “1022pm.eth” استفاده می کند و تعداد قابل توجهی NFT را در خود جای داده است. در زمان نگارش مقاله، 1022pm.eth دارای 105 NFT از 45 مجموعه مختلف است. در حالی که 1022pm.eth طرفدار NFT های BAYC و MAYC است، این آدرس دارای Doodle #5707، Bored Ape Kennel Club NFTs، World of Women (WoW) NFTs و Invisible Friends #276 است.

کل اکوسیستم BAYC و MAYC طی دو هفته گذشته پس از اعلام سازندگان NFT مبنی بر کسب مالکیت معنوی Cryptopunks و Meebits تقاضای زیادی را در طول دو هفته گذشته داشته است. آزمایشگاه یوگا تصمیم گرفت حقوق تجاری NFT ها را به دارندگان NFT بدهد. علاوه بر این، جامعه اخیراً شاهد راه اندازی Apecoin در این هفته و ایجاد Apecoin DAO بود.

برچسب ها در این داستان

10:22 بعد از ظهر، 10:22 بعد از ظهر، 125 ETH، Apecoin DAO، راه اندازی Apecoin، BAYC، Bored Ape #5537، Celine Joshua، Ethereum، Ethereum (ETH)، KINGSHIP، Manager Noët All، MAYC، nft، خرید فناوری NFT، NFT , NFT ها, توکن غیر قابل تعویض, Opensea, UMG, Universal Music Group, Yuga Labs

نظر شما در مورد اعلان UMG و ساعت 22:22 درباره خرید Bored Ape #5537 چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.