برنامه کمک هزینه تحصیلی: همگروهی شماره 2 برنامه های باز و همگروهی شماره 1 جمع بندی

اتریوم یک موجود زنده است. بله، در هسته آن وجود دارد مجازی دستگاه (EVM) که اجرا می‌کند و به طور صادقانه یک حالت جدید را از بلوکی به بلوک دیگر محاسبه می‌کند، اما جادوی اتریوم این است که یک ماشین حالت کوچک را می‌توان توسط میلیون‌ها نفر به اشتراک گذاشت که ممکن است غیر از

کد خبر : 247009
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
برنامه کمک هزینه تحصیلی: همگروهی شماره 2 برنامه های باز و همگروهی شماره 1 جمع بندی


اتریوم یک موجود زنده است. بله، در هسته آن وجود دارد مجازی دستگاه (EVM) که اجرا می‌کند و به طور صادقانه یک حالت جدید را از بلوکی به بلوک دیگر محاسبه می‌کند، اما جادوی اتریوم این است که یک ماشین حالت کوچک را می‌توان توسط میلیون‌ها نفر به اشتراک گذاشت که ممکن است غیر از اتصال به اینترنت و راز خودشان هیچ چیز مشترکی نداشته باشند. کلید توسعه دهندگان، طراحان، هنرمندان، کشاورزان، بانکداران، دانشجویان، سیاستمداران، سرگرمی‌ها و حتی وکلایی که از اتریوم استفاده می‌کنند و به آن وابسته هستند، یک اکوسیستم زنده ایجاد می‌کنند که حول یک پروتکل اصلی هماهنگ می‌شود، روابط اعتماد را در حال تکامل و بازسازی می‌کند، امیدوارم به نفع عموم باشد. خوب

در حال حاضر، جهان منبسط شده اتریوم از میلیون‌ها نفر تشکیل شده است، اما میلیاردها نفر از ما در اینجا روی زمین زندگی می‌کنیم، و این چشم‌انداز بلندپروازانه ما برای اتریوم است که بر همه آنها تأثیر مثبت بگذارد. برای رسیدن به میلیارد بعدی، باید بر بسیاری از شکاف‌های نمایندگی در میان فرهنگ‌ها، ملیت‌ها و طبقات اقتصادی غلبه کنیم.

به این دلیل ما سال گذشته برنامه فلوشیپ را راه اندازی کردیم.

فراخوان درخواست برای گروه شماره 2!

امروز، ما آماده ایم تا جستجوی خود را برای دومین گروه یاران آغاز کنیم! اگر شما یک رهبر متعهد به پروژه‌ای هستید که به اتریوم کمک می‌کند تا به ابزاری برای میلیاردها دلار آینده تبدیل شود – چه یک برنامه غیرمتمرکز، یک ابتکار ایجاد جامعه یا یک تحقیق – ما به دنبال تعدادی تغییردهنده هستیم که می تواند به تحقق این رویا کمک کند و در این راه به دیگران الهام بخشد.

این برنامه 6 ماهه و خود محور در مورد یافتن و حمایت از افراد منحصر به فرد و با استعدادی است که به فعال کردن ارتباط اتریوم و شکستن موانع ورود برای آن دسته از افراد و جوامعی که کمتر از آنها نمایندگی می کنند و به آینده وب 3 تبدیل می شوند، کمک می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه فلوشیپ را اینجا بیابید و تا 24 جولای 2022 درخواست دهید.

جمع بندی برای گروه شماره 1

همانطور که برنامه های کاربردی برای گروه دوم باز می شود، مایلیم لحظاتی را به جشن گرفتن دستاوردهای چهار فارغ التحصیل شگفت انگیز خود اختصاص دهیم.

بنسون نجوگونا (ACRE آفریقا) به پیاده سازی راه حل های مبتنی بر اتریوم برای بیمه محصولات کشاورزی برای کشاورزان خرده مالک در کنیا کمک کرد. بنسون و تیمش توانستند زمان پردازش پرداخت بیمه را از ماهها به روزها به شدت کوتاه کنند. بیش از 17000 کشاورز در سال گذشته سوار کشتی شدند و بسیاری از آنها بلافاصله پس از یک رویداد آب و هوایی بد حقوق دریافت کردند. در ادامه کارهای او را بخوانید اینجا.

چوی سپدا (شهر سیستم عامل) یک برنامه کیف پول اتریوم به زبان اسپانیایی ایجاد کرد که شهروندان می توانند از آن برای نگه داشتن و نشان دادن شناسه ها و اسناد دولتی استفاده کنند. برای پیاده‌سازی این برنامه، چوی و تیمش با دولت‌های شهری و ملی در آمریکای لاتین کار می‌کنند و در فرآیند آموزش بسیاری از رهبران بخش دولتی که می‌خواهند با فساد گسترده و تشریفات اداری در منطقه با فناوری بلاک چین مبارزه کنند. او اخیراً نوشت این به روز رسانی در وبلاگ ما

ناروآ زوروتوزا (گیگا) نقش‌هایی را که اتریوم می‌تواند در تلاش سازمان ملل برای اتصال هر مدرسه به اینترنت بازی کند. ناروا و تیمش یک کمپین جمع آوری کمک مالی NFT راه اندازی کرد و همچنین در حال همکاری با دولت‌های آفریقا برای تأمین مالی اتصال مدارس از طریق استیک اتریوم هستند. علاوه بر این، Giga شروع به ساخت یک پلت فرم حسابداری کرده است که در آن از قراردادهای هوشمند برای نظارت/مدیریت اتصال و ایجاد انگیزه برای ارائه اتصال استفاده می شود.

کولدیپ آریال (BRAC) به دنبال ایجاد یک استراتژی بلاک چین برای BRAC، یکی از بزرگترین سازمان های غیردولتی در جهان بود. کولدیپ رهبری را در مورد بلاک چین آموزش داد و از برنامه های مختلف بازدید کرد و دفاتر کشور برای ارزیابی نیازهایی که بلاک چین می تواند به رفع آنها کمک کند. Kuldeep ایده‌پردازی یک سیستم ID ذینفع مبتنی بر بلاک چین را آغاز کرده است که در تمام خدمات BRAC کار می‌کند.

در هفته های آینده منتظر پست های وبلاگ این دوستان باشید.

و اگر فکر می کنید که کار شما می تواند در دنیای واقعی نیز تاثیر بگذارد، لطفاً حتماً برای گروه دوم برنامه فلوشیپ اقدام کنید تا 24 جولای 2022.

متشکرم!

در پایان، مایلیم از همه کسانی که تا کنون برنامه را ممکن ساخته اند تشکر کنیم! با تشکر از Fellows، همه کسانی که به ما کمک کردند تا Fellows را شناسایی کنیم، همه مربیان و سازمان دهندگان کنفرانس Ethereum که پلتفرمی را برای یاران فراهم کردند.

این برنامه نمی توانست بدون حمایت شما اتفاق بیفتد، و ما مشتاقانه منتظر دیدار شما با گروه دوم هستیم.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.