برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید برای حمایت از خانواده ها ، بازماندگان و جوامع بومی تحت عنوان Federal Pathway برای آدرس دهی به MMIWG و 2SLGBTQQIA+ People آغاز شده است.

[ad_1] اوت ، 12 ، 2021 – وینیپگ ، مانیتوبا. پیمان 1 قلمرو و سرزمین مادری متیس ملت-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا خشونت علیه ملل اول ، اینوئیت و متیس زنان و دختران و افراد 2SLGBTQQIA+ یک فاجعه ملی مداوم است که همه دولتها و شرکای بومی برای رفع آن همکاری می کنند.

کد خبر : 93196
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید برای حمایت از خانواده ها ، بازماندگان و جوامع بومی تحت عنوان Federal Pathway برای آدرس دهی به MMIWG و 2SLGBTQQIA+ People آغاز شده است.

[ad_1]

اوت ، 12 ، 2021 – وینیپگ ، مانیتوبا. پیمان 1 قلمرو و سرزمین مادری متیس ملت-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا

خشونت علیه ملل اول ، اینوئیت و متیس زنان و دختران و افراد 2SLGBTQQIA+ یک فاجعه ملی مداوم است که همه دولتها و شرکای بومی برای رفع آن همکاری می کنند.

امروز ، کارولین بنت محترم ، وزیر روابط تاج و بومی ، به اعضای خانواده ملی و حلقه بازماندگان و همچنین شرکای بومی پیوست تا سرمایه گذاری های جدید بودجه 2021 را برای حمایت از پاسخ فدرال به تحقیقات ملی در مورد مفقودین و قاتلان بومی حمایت کنند. زنان و دختران. دولت کانادا به اقدامات خود از طریق این برنامه ادامه می دهد راه فدرال برای رسیدگی به زنان ، دختران و دختران بومی مفقود و قتل شده و 2SLGBTQQIA+ افراد با سرمایه گذاری بیش از 180 میلیون دلار به شرح زیر:

  • 108.8 میلیون دلار برای ایجاد برنامه فضاهای فرهنگی در جوامع بومی برای حمایت از زنان ، دختران بومی و 2SLGBTQQIA+ در دستیابی معنادار به فرهنگها و هویتهای خود از طریق فضاهای مربوط به فرهنگ و افزایش ایمنی و امنیت آنها ؛
  • 12.5 میلیون دلار از طریق یک برنامه جدید برای حمایت از رفاه خانواده ها و بازماندگان زنان بومی ، دختران مفقود شده و قتل شده و افراد 2SLGBTQQIA+ ؛
  • 36.3 میلیون دلار طی پنج سال و 8.6 میلیون دلار در حال افزایش برای حمایت از زنان بومی و سازمان های 2SLGBTQQIA+ ؛ و ،
  • 24.5 میلیون دلار برای ایجاد گروه مشاوره داده های بومی ، ایجاد برنامه جدید برای تأمین بودجه پروژه های داده های بومی و ایجاد دبیرخانه دائمی MMIWG برای حمایت از هماهنگی فدرال با شرکا.

راه فدرال که در 3 ژوئن 2020 منتشر شد ، مشارکت فدرال در برنامه اقدام ملی است ، اقدامات و اقدامات ملموس و فعلی دولت کانادا را برای کمک به پایان بخشیدن به نژادپرستی سیستمیک ، جنسیت گرایی ، ناتوانی اقتصادی و نابرابری اقتصادی که تداوم یافته است ، ترسیم می کند. خشونت علیه زنان ، دختران بومی و 2SLGBTQQIA+

بودجه 2021 18 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد تا شکاف بین مردم بومی و غیر بومی را کاهش دهد ، از جوامع بومی سالم ، امن و مرفه حمایت کند و آشتی معناداری را با ملل اول ، اینوئیت و متیس ملت بودجه 2021 که از کار برای توسعه راه فدرال مطلع شده است ، 2.2 میلیارد دلار و 160.9 میلیون دلار در حال سرمایه گذاری است که به طور مستقیم به علل ریشه ای کمک می کند که به تراژدی زنان ، دختران و 2 نفر از افراد بومی گمشده و کشته شده کمک می کند. علل ریشه ای مانند فقر ، مسکن ناامن یا بی خانمانی ، و موانع تحصیل ، اشتغال ، مراقبت های بهداشتی و حمایت فرهنگی منجر به آسیب های چند نسلی و بین نسلی و حاشیه نشینی شده است. سیاستهای استعماری و مردسالارانه زنان را از نقشهای سنتی خود در اجتماعات و حکومت خارج کرده و از موقعیت آنها در جامعه کاسته و آنها را در برابر خشونت آسیب پذیر کرده است.

یکی از م componentلفه های کلیدی حرکت رو به جلو داشتن فضاهای امن برای تمرین فعالیت های فرهنگی است. به همین دلیل است که برنامه فضاهای فرهنگی بومی از طریق ساخت و سازهای جدید یا بازسازی و بهسازی فضاهای فرهنگی موجود که شامل زنان ، دختران بومی و 2SLGBTQQIA+ می شود ، از فضاهای فرهنگی حمایت می کند. این برنامه همچنین به زنان ، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+ دسترسی امن ، بدون مانع ، دائمی و معنادار به فرهنگ ها و زبان های خود برای بازگرداندن ، بازپس گیری و احیای فرهنگ ها و هویت های خود ارائه می دهد.

دولت کانادا همچنان متعهد به پایان دادن به خشونت های جنسیتی و گام نهادن در مسیر آشتی با مشارکت با مردم بومی در سراسر کانادا است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.