برنامه های وفاداری Web3 کاتالیزوری برای سیاست گذاری خوب رمزنگاری و پذیرش هستند
برنامه های وفاداری Web3 دارای مزایای بی شماری نسبت به برنامه های وفاداری سنتی هستند، اما سه مورد بیشترین تأثیر را در سیاست گذاران دارند: مالکیت، کنترل و قابلیت همکاری. با یک برنامه وفاداری مبتنی بر وب 3، کاربران مالکیت واقعی امتیازات، وضعیت ردیف و مجموعههای مرتبط با نام تجاری خود را دارند – که
کد خبر : 313171
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۳۱
برنامه های وفاداری Web3 دارای مزایای بی شماری نسبت به برنامه های وفاداری سنتی هستند، اما سه مورد بیشترین تأثیر را در سیاست گذاران دارند: مالکیت، کنترل و قابلیت همکاری. با یک برنامه وفاداری مبتنی بر وب 3، کاربران مالکیت واقعی امتیازات، وضعیت ردیف و مجموعههای مرتبط با نام تجاری خود را دارند – که همگی در اشکال مختلف «توکنهای وفاداری» هستند. کاربران همچنین توانایی انتقال، تجارت یا فروش دارایی خود را دارند – به دلخواه برندها.
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :Web3 ، برای ، برنامه ، پذیرش ، خوب ، رمزنگاری ، سیاست ، کاتالیزوری ، گذاری ، های ، هستند ، وفاداری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰