برنامه های عقب افتاده IRCC در طول تابستان افزایش ثابتی را نشان می دهد

تعداد درخواست های معوقه مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تا 31 آگوست 2024 به 1,078,300 افزایش یافت. بر اساس آخرین داده ها، برنامه های عقب افتاده IRCC از ژوئیه تا آگوست 2024 7.6 درصد افزایش یافته است. ژوئیه قبلاً قابل توجه بود زیرا برای اولین بار در ماه‌های گذشته میزان عقب ماندگی به بیش

کد خبر : 506326
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
برنامه های عقب افتاده IRCC در طول تابستان افزایش ثابتی را نشان می دهد


تعداد درخواست های معوقه مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تا 31 آگوست 2024 به 1,078,300 افزایش یافت.

بر اساس آخرین داده ها، برنامه های عقب افتاده IRCC از ژوئیه تا آگوست 2024 7.6 درصد افزایش یافته است.

ژوئیه قبلاً قابل توجه بود زیرا برای اولین بار در ماه‌های گذشته میزان عقب ماندگی به بیش از یک میلیون رسیده بود. علیرغم تلاش‌های این بخش برای کاهش تعداد درخواست‌ها، در حال حاضر 1,078,300 از مجموع 2,420,800 درخواست می‌باشد. این بدان معناست که 1,342,500 در حال حاضر در استانداردهای خدمات هستند.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

تعریف عقب ماندگی

IRCC اگر درخواستی را در استانداردهای خدمات منتشر شده آنها پردازش نکند، آن را به صورت معوقه در نظر می گیرد. این استانداردها جدول زمانی هستند که بخش تصمیم می گیرد برای پردازش درخواست مناسب است. آنها بسته به مسیر و ماهیت برنامه متفاوت هستند. برای مثال، IRCC قصد دارد بیشتر درخواست‌های اکسپرس اینتری را ظرف شش ماه یا کمتر پس از دریافت درخواست تکمیل‌شده پردازش کند، در حالی که مجوزهای تحصیل 60 روز طول می‌کشد.

IRCC می گوید متعهد به پردازش 80 درصد از همه برنامه ها در چارچوب استانداردهای خدمات است. 20٪ باقیمانده برنامه هایی هستند که پیچیده تر به نظر می رسند یا به دلایل دیگر به زمان بیشتری نیاز دارند.

در درخواست دسترسی به اطلاعات (ATIP) که CIC News در اوایل سال جاری دریافت کرد، IRCC اعلام کرده است که متعهد است استانداردهای خدمات فعلی را بررسی کرده و استانداردهای جدید را تا 31 دسامبر 2024 منتشر کند.

عقب ماندگی

درخواست های اقامت دائم

در 31 آگوست، IRCC 805600 درخواست کل در فهرست موجودی برنامه های مهاجرت اقامت دائم داشت. این برنامه‌ها شامل برنامه‌های اکسپرس اینتری، جریان‌های همسو با اکسپرس اینتری برنامه استانی نامزد (PNP) و برنامه‌های حمایت مالی خانواده برای همسران، شرکا و فرزندان بود.

از مجموع درخواست ها، 37 درصد (300800) به عنوان عقب مانده در نظر گرفته شد.

این دپارتمان ارقام دقیقی ارائه نمی کند و تنها درصدی را ارائه می کند. از این رو می‌توانیم ببینیم که عقب ماندگی اکسپرس انتری در پایان ماه اوت به 16 درصد رسیده است، که بالاتر از 15 درصد پیش‌بینی‌شده است، اما همچنان طبق IRCC در محدوده قابل قبول 20 درصد است.

از سوی دیگر، PNP تراز شده اکسپرس اینتری در برابر 20 درصد پیش بینی شده 22 درصد بود که نشان دهنده عقب ماندگی بزرگتر است.

همسران، شرکا و فرزندان (برای خارج از کبک) در واقع عقب ماندگی کمتری نسبت به پیش بینی داشتند، به طوری که 14 درصد از درخواست ها به جای 15 درصد عقب مانده تلقی می شدند.

درخواست های اقامت موقت

عقب ماندگی اقامت موقت همچنان در حال افزایش است. عقب ماندگی از 49 درصد در ژوئیه 2024 به 53 درصد در آگوست 2024 افزایش یافته است. این به این معنی است که در حال حاضر 738,900 از 1,386,000 کل درخواست ها به عنوان معوقه در نظر گرفته می شود.

ویزای اقامت موقت (TRV) 71 درصد در مقابل 43 درصد پیش بینی شده است. مجوزهای تحصیل و کار نیز عقب ماندگی های زیادی را نشان می دهد که به ترتیب 32% و 47% در نظر گرفته شده اند.

اعطای شهروندی

مانند ماه گذشته، درخواست های شهروندی تنها خط کسب و کاری است که در آستانه عقب ماندگی پیش بینی شده باقی می ماند. کماکان با 38600 درخواست در مجموع 229200 مورد، کوچکترین عقب ماندگی را دارد. این درصد مانند جولای 17 درصد باقی مانده است.

چگونه IRCC عقب ماندگی را کاهش می دهد؟

IRCC ادعا می‌کند که گام‌های زیادی برای کاهش میزان عقب‌ماندگی از اوج خود در سال 2022 برداشته است. همه‌گیری COVID-19 مشکلات ناشی از کمبود کارکنان و تخصیص نادرست منابع بین دفاتر بین‌المللی را تشدید کرد و IRCC با ساده‌سازی و گسترش فرآیندهای درخواست آنلاین پاسخ داد. روابط عمومی و شهروندی.

این بخش خاطرنشان می کند که انتظار می رود اقداماتی مانند مراسم شهروندی مجازی و پورتال های آنلاین برای بررسی وضعیت درخواست، بار اداری را بیشتر کاهش دهد، در حالی که اولویت دادن به کارگران مشاغل ضروری به کاهش کمبود مداوم نیروی کار کمک می کند.

IRCC همچنین قصد دارد با کاهش تعداد ساکنان موقت، عقب ماندگی ها را کاهش دهد. این دپارتمان ها در نظر دارند با ارائه یک “کلاه نرم” بر تعداد ساکنان موقت مجاز به کانادا، حجم را به 5٪ از سطوح فعلی کاهش دهند.

کشف کنید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.