برنامه های سرمایه گذاری Grayscale برای گسترش اروپا – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] Grayscale Investments، بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان، در حال گسترش به اروپا است. مدیر عامل شرکت گفت: “ما در مورد هر یک از مراکز مالی و مراکز مالی که در نهایت در آنها راه اندازی می کنیم، بسیار متفکر و روشمند خواهیم بود.” ورود مقیاس خاکستری به اروپا مایکل سونن‌شاین، مدیرعامل این شرکت، سه‌شنبه

کد خبر : 199790
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
برنامه های سرمایه گذاری Grayscale برای گسترش اروپا – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

Grayscale Investments، بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان، در حال گسترش به اروپا است. مدیر عامل شرکت گفت: “ما در مورد هر یک از مراکز مالی و مراکز مالی که در نهایت در آنها راه اندازی می کنیم، بسیار متفکر و روشمند خواهیم بود.”

ورود مقیاس خاکستری به اروپا

مایکل سونن‌شاین، مدیرعامل این شرکت، سه‌شنبه به بلومبرگ گفت که بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان، Grayscale Investments، آماده گسترش به اروپا است.

او توضیح داد که هنوز تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام صرافی‌ها، کدام محصولات و کدام کشورها ابتدا Grayscale را هدف قرار خواهند داد، گرفته نشده است. این مدیر اجرایی فاش کرد که با شرکای محلی مختلفی برای بحث در مورد جدول زمانی راه اندازی ملاقات کرده است، و افزود که شرکت قصد دارد یک سری آزمایشات آزمایشی را در بازارهای مختلف اجرا کند.

سوننشاین توضیح داد: «اگرچه اتحادیه اروپا متحد است، اما ما کل بازار اروپا را در واقع یک بازار نمی‌دانیم.

در عوض، در مورد هر یک از مراکز مالی و مراکز مالی که در نهایت در آنها راه اندازی می کنیم، بسیار متفکر و روشمند عمل خواهیم کرد، زیرا ما تفاوت رفتارها و نگرش های سرمایه گذاران و رژیم های نظارتی را تشخیص می دهیم.

این نشریه اعلام کرد که بیش از 80 محصول ارز دیجیتال در اروپای غربی فهرست شده است. با این حال، در ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) هنوز صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را تایید نکرده است.

Grayscale در SEC پرونده ای برای تبدیل بیت کوین تراست پرچمدار خود (GBTC) که حدود 25 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد، به یک ETF بیت کوین نقطه ای تبدیل کرده است. انتظار می رود SEC در ماه ژوئیه تصمیم گیری کند. Sonnenshein اخیرا گفت که رگولاتور اوراق بهادار خودداری از تایید ETF های بیت کوین نقطه ای “به طور بالقوه دلیلی برای نقض قانون رویه اداری است.”

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین نقطه ETF، بیت کوین تراست، رمزنگاری، ارز دیجیتال، GBTC، مقیاس خاکستری، اروپا در مقیاس خاکستری، گسترش اروپا در مقیاس خاکستری، اروپای در حال گسترش مقیاس خاکستری، سرمایه گذاری در مقیاس خاکستری، مقیاس خاکستری، مایکل سوننشاین، SEC

نظر شما در مورد گسترش Grayscale به اروپا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.