برنامه‌های نکوداشت علامه حسن زاده آملی(ره)

‌در این نشست آیت الله «حسن رمضانی» دبیر ستاد نکوداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی(ره) اظهار داشت: مراسم نکوداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی(ره) در تاریخ بیست و یک مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در مرکز همایش های مدرسه دارالشفا قم برگزار خواهد شد. وی افزود: افتتاحیه ی نکوداشت مرحوم علامه حسن زاده

کد خبر : 265721
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
برنامه‌های نکوداشت علامه حسن زاده آملی(ره)



‌در این نشست آیت الله «حسن رمضانی» دبیر ستاد نکوداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی(ره) اظهار داشت: مراسم نکوداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی(ره) در تاریخ بیست و یک مهر ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در مرکز همایش های مدرسه دارالشفا قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه ی نکوداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی(ره) با پیام آیت الله العظمی جوادی آملی آغاز به کار خواهد کرد و از اساسنامه تشکیل دبیرخانه دائمی علامه حسن زاده آملی(ره) رونمایی می شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه در این مراسم، ۴ اثر با موضوع شخصیت علمی و عملی علامه حسن زاده معرفی می شود، در تشریح این آثار گفت: رونمایی از ویژه نامه افق حوزه با موضوع علامه حسن زاده آملی (ره) که تدوین آن یک سال به طول انجامید و شامل مصاحبه های افراد حوزوی و دانشگاهی پیرامون شخصیت ایشان می باشد. ارائه تجدید چاپ و تصحیح کتاب «مروری بر آثار علامه حسن زاد آملی(ره)» که نگاهی به دیدگاه ها و آثار ایشان دارد و در سال ۷۳ به چاپ رسیده است.

وی ادامه داد: رونمایی از یادنامه «علامه حسن زاده آملی(ره)» حاوی مصاحبه هایی با شاگردان ایشان پیرامون ابعاد علمی و معرفتی علامه حسن زاده(ره) که به همت «موسسه نفحات» تهیه و تنظیم شده است. معرفی کتاب «تازه ها در اندیشه علامه حسن زاده آملی(ره)» به قلم اسماعیل منصوری لاریجانی، درباره نظریات و دیدگاه های جدید ایشان در حوزه قرآن و اهل بیت(ع) که امسال به چاپ رسیده است.

آیت الله رمضانی عنوان کرد: با هدف آشنایی با ویژگی های علامه حسن زاده آملی (ره)، گفتگویی با شرکت ۴ تن از شاگردان ایشان برگزار می شود.

وی اعلام کرد: کلیپ هایی با عناوین “علامه و انقلاب”، “علامه و اهل بیت(ع)” و “علامه و رهبری” تهیه و تنظیم شده که در فواصل برنامه های نکوداشت برای حاضرین پخش خواهد شد.

دبیرستاد نکوداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی(ره) گفت: اختتامییه این نکوداشت با سخنرانی دکتر «محمدجواد آملی لاریجانی»، از شاگردان ایشان به پایان خواهد رسید.

۶۵۶۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.