برزیل مبادلات ارزی با افزایش تنش های داخلی از روبرو به مازاد تجاری محکم کمک کرد

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های رئال برزیل و دلار آمریکا در صرافی صرافی در ریودوژانیرو ، برزیل ، در این تصویر عکس 10 سپتامبر 2015 نشان داده شده است. REUTERS/Ricardo Moraes/عکس فایل/عکس پرونده نویسنده: گابریل بورین و توشار گوئنکا بوئنوس آیرس/بنگالورو (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان می دهد که برزیل همچنان در سال جاری

کد خبر : 99881
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
برزیل مبادلات ارزی با افزایش تنش های داخلی از روبرو به مازاد تجاری محکم کمک کرد



© رویترز. عکس فایل: اسکناس های رئال برزیل و دلار آمریکا در صرافی صرافی در ریودوژانیرو ، برزیل ، در این تصویر عکس 10 سپتامبر 2015 نشان داده شده است. REUTERS/Ricardo Moraes/عکس فایل/عکس پرونده

نویسنده: گابریل بورین و توشار گوئنکا

بوئنوس آیرس/بنگالورو (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان می دهد که برزیل همچنان در سال جاری از مازاد تجاری و افزایش بیشتر نرخ بهره کمک می گیرد که باید از تشدید تنش های داخلی جلوگیری کند.

قیمت واقعی بین 3 ماه و 4.90 تا 5.40 دلار در برابر دلار آمریکا معامله شد ، در حالی که برزیل از رونق صادرات ناشی از احیای تقاضای چین و ضعف نرخ ارز پس از ضربه ناشی از کرونا در سال 2020 سود می برد.

نتیجه قوی حساب جاری تبدیل به درخشان ترین نقطه اقتصاد شده است و ارزهای سختی را وارد برزیل کرده است در حالی که برخی از سرمایه گذاران که بیش از حد نگران سیاست های محلی هستند ، فروش واقعی را ادامه می دهند و آن را به سمت پایین هدایت می کنند.

بر اساس برآورد متوسط ​​22 استراتژیست در نظرسنجی انجام شده در 31 اوت و سپتامبر ، در کوتاه مدت ، به احتمال زیاد در اواسط فاصله اخیر ، نزدیک به 5.15 ، نزدیک به 5.15 قرار خواهد گرفت. 2

رامون ویست ، مدیر اجرایی Caixa Economica Federal می گوید: “تراز تجاری ، قیمت کالاها ، شرایط تجارت ، تفاوت سود و کاهش ریسک گریزی جهانی ، به طور کلی با BRL قوی تری همراه است.”

برزیل 7.7 میلیارد دلار مازاد تجاری در ماه آگوست ثبت کرد و عملکرد فوق العاده ای را در سطح ماهانه به دلیل جریان مداوم فروش حجم بالای کالاهای کلیدی مانند سویا و سنگ آهن حفظ کرد.

بر اساس نظرسنجی جداگانه رویترز ، بانک مرکزی نیز با حمایت از پول محلی ، انتظار می رود نرخ خود را تا پایان سال 2021 به 7.0 درصد افزایش دهد و سال را با افزایش سرسام آور 500 واحد پایه به صورت تجمعی به پایان برساند.

با این حال ، پیش بینی می شد که 4.0 درصد از سطح پنج شنبه 5.18 کاهش یابد و در 5.40 در مقابل دلار آمریکا در 12 ماه ، زمانی که برزیل مرحله پایانی کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را پشت سر می گذارد ، دست به دست می شود.

نمودار نظرسنجی رویترز در مورد چشم انداز و: https://tmsnrt.rs/3kQKV3a

این چشم انداز نرم تر نشان دهنده فضای سیاسی تلخ کشور است. رئیس جمهور ژائیر بولسونارو هفته گذشته گفت که سه گزینه برای آینده خود دارد: پیروزی در انتخابات 2022 ، مرگ یا زندان.

وی پیشتر سیستم رای گیری الکترونیکی برزیل را زیر سوال برده و تهدید کرده بود که نتایج رای گیری اکتبر را نمی پذیرد. بولسونارو در بیشتر نظرسنجی ها از لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا رئیس جمهور چپ سابق پیشی گرفت.

در مکزیک ، پزو پس از ماه ها عملکرد قابل توجه تجاری ، روند ملایم تری را در سال آینده دنبال خواهد کرد. انتظار می رود که در هر ماه 20 دلار و 45 سنت برای هر دلار آمریکا معامله شود و 2.3 درصد از سطح معاملات این هفته کاهش یابد.

نگرانی اصلی این است که چگونه کاهش محرک ها در ایالات متحده ظاهر می شود. ریکاردو آگیلار ، اقتصاددان ارشد اینوکس می گوید: “با افزایش انتظارات از محدودیت بیشتر فدرال رزرو آمریکا ، پزو ضعیف خواهد شد.”

(برای داستانهای دیگر از نظرسنجی ارزی سپتامبر سپتامبر رویترز 🙂

(گزارش گیری و نظرسنجی توسط گابریل بورین در بوئنوس آیرس ؛ نظرسنجی اضافی توسط مومال راثور ، سوسوبان سارکار و دایوانی ساتیان در بنگالورو ؛ ویرایش توسط راس فینلی و جاناتان اواتیس)





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.