بررسی RBA به بانک مرکزی در برخورد با دنیای پیچیده کمک خواهد کرد

[ad_1] اشتراک گذاری: نظرات فیلیپ لو، رئیس بانک مرکزی استرالیا، در جریان است. وی بیان می کند که بررسی RBA به بانک مرکزی در برخورد با دنیای پیچیده کمک خواهد کرد و هیئت مدیره RBA به دفعات جلسات و ارتباطات فکر خواهد کرد. بانک مرکزی استرالیا می گوید که از توصیه های بررسی

کد خبر : 348395
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۲۸
بررسی RBA به بانک مرکزی در برخورد با دنیای پیچیده کمک خواهد کرد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

نظرات فیلیپ لو، رئیس بانک مرکزی استرالیا، در جریان است.

وی بیان می کند که بررسی RBA به بانک مرکزی در برخورد با دنیای پیچیده کمک خواهد کرد و هیئت مدیره RBA به دفعات جلسات و ارتباطات فکر خواهد کرد.

بانک مرکزی استرالیا می گوید که از توصیه های بررسی مستقل و حمایت هیئت بررسی از چارچوب سیاست پولی فعلی استقبال می کند.

رویترز گزارش داد: «بررسی مستقل بانک مرکزی استرالیا (RBA) ایجاد یک هیئت تخصصی برای مدیریت سیاست‌های پولی را توصیه می‌کند که ریاست آن بر عهده فرماندار باشد و دارای وظایف دوگانه ثبات قیمت و اشتغال کامل باشد».

نکات کلیدی

بانک مرکزی باید هدف تورم منعطف 2 تا 3 درصدی خود را حفظ کند، اما به جای اینکه میانگین آن در طول زمان باشد، هدف خود را برگرداندن تورم به نقطه میانی باشد. نکته مهم برای اطمینان بازار، هیئت سیاست پولی RBA (MPB) استقلال خود را از کنترل دولت حفظ خواهد کرد.»

جیم چالمرز، خزانه‌دار، موافقت اصولی خود را با تمام 51 توصیه‌ای که در ژوئیه گذشته با هدف ایجاد RBA «مناسب برای آینده» تنظیم کرد، اعلام کرده است. به یکی برای سیاست پولی و دیگری برای حکمرانی با یک صندلی خارجی که بر عملیات‌هایی مانند منابع انسانی، مالی، مدیریت ریسک و فناوری نظارت می‌کند، تقسیم می‌شود.»

“MPB متشکل از فرماندار و معاون فرماندار RBA، وزیر خزانه داری و شش عضو خارجی با تخصص اقتصاد کلان اقتصاد باز، سیستم مالی، بازار کار و بخش عرضه اقتصاد است.”

«این بررسی توصیه می‌کند که MPB به جای 11 جلسه فعلی، هشت بار در سال تشکیل جلسه دهد، و سوابق رای‌گیری غیرقابل انتساب باید در بیانیه پس از جلسه منتشر شود و صورتجلسات باید شامل موارد اختلاف باشد. اعضای خارجی برای یک دوره پنج ساله با امکان انتصاب مجدد تا یک سال منصوب خواهند شد.»

در این بررسی آمده است: «باید انتظار داشت که اعضا هر از چند گاهی در مورد تصمیمات هیئت مدیره به صورت علنی بحث کنند و بیانیه‌هایی که پس از جلسات سیاست منتشر می‌شوند باید مورد توافق آنها قرار گیرد و به نام آنها منتشر شود. در این بررسی گفت که RBA باید انتخاب های سیاست خود را از طریق کنفرانس های مطبوعاتی منظم توضیح دهد و میزان اطلاعات موجود در مورد مذاکرات، استراتژی و پیش بینی های خود را افزایش دهد.»

در این بررسی آمده است: «اعضای MPB باید نسبت به نقش خود در تعیین سیاست پولی پاسخگوتر باشند. این بررسی به دولت توصیه می‌کند که تغییرات را برای شروع از اول ژوئیه 2024 قانونی وضع کند.»’

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.