بررسی قابلیت های ایکس باکس سری اس (Xbox series S)

به گزارش هوشمند نیوز ، ایکس باکس سری اس یکی از پرطرافدارترین کنسول‌هایی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند و به دلیل قابلیت‌های متفاوتی که ارائه می‌دهد به یک انتخاب بسیار عالی برای گیمرها تبدیل شده است. در این مقاله، می‌خواهیم شما را با سخت‌افزار کنسول و میزان حافظه آن آشنا کنیم تا یک

کد خبر : 503565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
بررسی قابلیت های ایکس باکس سری اس (Xbox series S)


به گزارش هوشمند نیوز ، ایکس باکس سری اس یکی از پرطرافدارترین کنسول‌هایی است که کاربران از آن استفاده می‌کنند و به دلیل قابلیت‌های متفاوتی که ارائه می‌دهد به یک انتخاب بسیار عالی برای گیمرها تبدیل شده است. در این مقاله، می‌خواهیم شما را با سخت‌افزار کنسول و میزان حافظه آن آشنا کنیم تا یک تجربه خرید خوب داشته و از تمام لحظه‌هایی که با آن می‌گذرانید، لذت ببرید.

نقد و بررسی ایکس باکس سری S

عموما یکی از مسائلی که گیمرها، خصوصا آن‌هایی که می‌خواهند به صورت حرفه‌ای در این دنیای جذاب فعالیت داشته باشند، با آن مواجه می‌شوند، عدم دسترسی به بازی‌های اصل و اورجینال با توجه به محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی است؛ این موضوع تاثیر زیادی روی نوع استفاده و کیفیت تجربه بازی‌های شما دارد که با روش‌های زیادی مانند خرید گیفت کارت ایکس باکس معتبر از شرکت‌های متعددی که این خدمات را در اختیار شما می‌گذارند، می‌توانید به راحتی از تمامی قابلیت‌هایی که ارائه می‌شوند، استفاده کنید.
حتی کاربران بسیاری نیز وجود دارند که برای رفع ارورهای ایکس باکس، از گیفت کارت‌های رایگان موجود در بازار استفاده می‌کنند تا بتوانند مشکلات موجود را کنار زده و به راحتی از کنسول خود استفاده کنند.
در ادامه شما را با زوایای مختلف ایکس باکس سری اس آشنا می‌کنیم تا به طور کامل با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه آشنا شده و بتوانید به درستی از آن استفاده کرده و یا با دید بهتری خرید خود را انجام دهید.

1. بررسی طراحی و کیفیت ساخت

مانند تمام محصولات شرکت ماکروسافت، ایکس باکس سری S نیز طراحی و ظاهر جذابی دارد که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های مثبت ظاهری، کیفیت ساخت کنسول نیز توجه مثبت گیمرها را به خود جلب کرد؛ تنها 1.93 کیلوگرم وزن این کنسول و ابعاد کوچک آن، حمل و نقل و جا به جایی را بسیار آسان کرده است؛ همچنین بدنه دستگاه کاملا سفید بوده و یک فن خنک کننده به به رنگ سیاه، روی آن وجود دارد. درواقع مایکروسافت برای طراحی این کنسول، ترند این روزها را پیش گرفته و سادگی را در طراحی‌های خود اولویت قرار داده است.
در قسمت پشتی Xbox series S، پورت پاور، پورت شبکه، دو پورت USB 3.1 نسل اول، پورت HDMI 2.1 و محل قرار گرفتن کارت حافظه‌ SSD اکسترنال قرار گرفته‌اند.
 
2. آشنایی با سخت‌افزار ایکس باکس سری اس (S Series)

سخت افزار ایکس باکس و به طور کلی هر محصول حوزه تکنولوژی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتوری است که باید به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. در واقع هر محصولی، کیفیتی که ارائه می‌دهد، وابسته به مشخصات سخت‌افزاری آن است؛ در نتیجه از آنجایی که ایکس باکس سری اس جایگزینی برای ایکس باکس وان است، ویژگی‌های سخت افزاری متفاوت‌تر و ایده‌آل‌تری را ارائه می‌دهد.
حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD، حافظه بهتر گرافیکی و قیمت مناسب‌ از جمله مهم‌ترین بهبودهایی بود که اعمال شد. با اینجال، این دستگاه، همچنان برای کسانی که به کیفیت 4K و Full HD تمایلی ندارند، پیشنهاد می‌شود.
از طرفی دیگر، پردازنده 8 هسته‌ای ایکس باکس سری اس با 8 ترد و فرکانس پردازشی پایدار 3٫8 گیگاهرتز کار می‌کند. همچنین امکان فعال‌سازی پردازنده با 16 ترد و فرکانس پایدار 3٫6 گیگاهرتز نیز ایجاد شده است. لازم به ذکر است که حافظه 512 گیگابایت SSD و 364 گیگابایت آزاد امکان نصب بازی‌های زیاد را برای گیمرها فراهم کرده است.

3. کنترلر ایکس باکس سری S

کنترلر و دسته، یکی از جذابیت‌های مهم کنسول‌هاست. از آنجایی که این وسیله، تاثیر زیادی بر کیفیت بازی‌ها دارد، در این بخش، تمام قسمت‌های آن‌ها بررسی می‌کنیم.
در مرحله اول، بافت کنترلر، احساس بسیار خوبی به شما می‌دهد؛ این دسته‌ها در برابر عرق و خیس شدن دست، مقاومت بیشتری از خود نشان داده و در نتیجه شرایط بهتری برای انجام بازی‌ها در اختیار شما می‌گذارند.
همچنین تغییراتی در D-Pad انجام شده و دکمه کاربردی تحت عنوان Share نیز به کنترلر ایکس باکس سری اس اضافه شده است. همچنین استفاده از باتری AA، از جمله امتیازات مهمی است که 30 ساعت شارژدهی برای هردوی دسته‌ها ایجاد کرده است.
 

بررسی قابلیت های ایکس باکس سری اس (Xbox series S)
4. رابط کاربری

شما در زمان استفاده از ایکس باکس سری اس، رابط کاربری درست مانند سری وان را تجربه خواهید کرد. درواقع این کنسول، رابط کاربری مخصوصی نداشته و از نسخه‌های قبلی مایکروسافت استفاده می‌کند. البته که شما
داشبورد ایکس باکس سری اس در زمان ورود یا خروج از بازی‌ها، جابه‌جایی بین منوهای مختلف و حتی ایکس‌ باکس لایو سرعت بیشتری دارد. همچنین دکمه ایکس در وسط کنترل، نقش مهمی در رابط کاربری دارد. شما با استفاده از این دکمه می‌توانید به منوی Settings، منوی دوستان، بخش گفت‌وگوها، بخش اچیومنت و بسیاری از تنظیمات جدید دسترسی پیدا کنید.
این رابط کاربری اجازه می‌دهد که مدیریت خوبی روی فضای حافظه‌ ذخیره‌سازی داشته و حتی بخشی از یک بازی را حذف کنید. همچنین در این کنسول امکان انتقال بازی دانلود شده به هارد اکسترنال و استفاده دیگران از آن نیز وجود دارد.
سخن پایانی
بررسی ایکس باکس سری ایکس به شما کمک می‌کند تا خرید هوشمندانه‌ای داشته و بهترین محصول مناسب خود را تهیه کنید. در زمان نقد و بررسی این محصول، شما باید فاکتورهای بسیار زیادی را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت از تجربه بازی خود لذت ببرید.
طراحی ظاهری، سخت‌افزار، کنترلر، رابط کاربری، سازگاری با نسل‌های قبلی، کنترلر، پشتیبانی از لوازم ایکس باکس وان و تجربه استفاده از گیم پس مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورهایی هستند که با بررسی آن‌ها می‌توان ارزش خرید ایکس باکس سری اس را سنجید. در این مطلب به طور کامل تمام این فاکتورها را مورد نقد و بررسی قرار دادیم تا با اطلاعاتی جامع و کامل برای خرید کنسول ایکس باکس سری اس اقدام کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.