بررسی سفارشات روند صنعتی CBI انگلستان هیچ بهبودی را نشان نمی دهد

[ad_1] پس از اعداد تورم ماه مارس، کمیته سیاست پولی به دلایلی برای جلوگیری از افزایش مجدد نرخ بهره نیاز دارد. شاخص‌های ضعیف اقتصادی پایه محکم‌تری ایجاد می‌کنند، اگرچه شاهین‌ها بیشتر به جلوگیری از ورود تورم در اقتصاد بریتانیا علاقه‌مند هستند تا جلوگیری از رکود اقتصادی. اوایل صبح امروز، بن برادبنت، معاون بانک مرکزی انگلیس،

کد خبر : 350716
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
بررسی سفارشات روند صنعتی CBI انگلستان هیچ بهبودی را نشان نمی دهد

[ad_1]

پس از اعداد تورم ماه مارس، کمیته سیاست پولی به دلایلی برای جلوگیری از افزایش مجدد نرخ بهره نیاز دارد. شاخص‌های ضعیف اقتصادی پایه محکم‌تری ایجاد می‌کنند، اگرچه شاهین‌ها بیشتر به جلوگیری از ورود تورم در اقتصاد بریتانیا علاقه‌مند هستند تا جلوگیری از رکود اقتصادی.

اوایل صبح امروز، بن برادبنت، معاون بانک مرکزی انگلیس، در مورد تورم بحث کرد و اشاره کرد که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه برنامه تسهیل کمی بانک برای خرید اوراق قرضه (QE) به افزایش تورم کمک کرده باشد، وجود ندارد.

معاون استاندار تورم کنونی را ناشی از اختلالات زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری و جهش قیمت گاز طبیعی ناشی از حمله روسیه به اوکراین دانست و گفت:

به‌عنوان توضیحی برای تورمی که تجربه کرده‌ایم، فکر می‌کنم این با داده‌های واقعی بهتر از واقعیت واحد رشد قوی پول خانوار در طول همه‌گیری همخوانی دارد.»

سخنان معاون دولت برودبنت و شاخص های اقتصادی امروز بعید است که احساسات بازار را به سمت حرکت های سیاست پولی BoE سوق دهد. بازارها روی افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره BoE به ۴.۵۰ درصد در ۱۱ می شرط‌بندی می‌کنند.

آخرین ارقام تورم بریتانیا به اقدامات تهاجمی تر بانک مرکزی انگلیس برای رساندن تورم به هدف اشاره کرد. جمعه گذشته، دیو رامسدن، معاون بانک انگلستان، به موضوع تورم پرداخت و گفت:

زمانی که من به این موضوع نگاه می‌کنم که تورم کجاست و کجا باید برود، بیشتر بر این تمرکز می‌کنم که (ما) در مسیر تصمیم‌گیری‌های سیاست پولی مورد نیاز برای بازگرداندن تورم به هدف باقی بمانیم.»

رامسدن افزود،

(تورم بالا) خطری بزرگتر از انقباض بیش از حد است.

واکنش GBP/USD به نظرسنجی روند سفارشات صنعتی CBI انگلستان

قبل از بررسی سفارشات روند صنعتی CBI، GBP/USD به بالاترین سطح قبل از آمار و جلسه 1.25073 دلار رسید و به پایین ترین سطح 1.24562 دلار سقوط کرد.

با این حال، در پاسخ به اعداد نظرسنجی آوریل، GBP/USD به بالاترین سطح پس از آمار 1.24796 دلار رسید و به پایین ترین سطح 1.24664 دلار سقوط کرد.

صبح امروز، GBP/USD با 0.10 درصد کاهش به 1.24724 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.