بررسی روش‌های حفاظت از ابنیه تاریخی در برابر خوردگی در کنگره پژوهشگاه مواد و انرژی

بررسی پدیده خوردگی در صنایع نفت و گاز، شبیه‌سازی خوردگی و حفاظت در ابنیه‌ها و آثار باستانی و نقش خوردگی در حوادث فرایندی از موضوعاتی است که صاحبنظران با حضور در کنگره خوردگی ۱۴۰۳ در خصوص آن بحث و تبادل نظر می‌کنند. به گزارش ایسنا، انجمن خوردگی ایران با همکاری پژوهشگاه مواد و انرژی بیست

کد خبر : 491445
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۲۱
بررسی روش‌های حفاظت از ابنیه تاریخی در برابر خوردگی در کنگره پژوهشگاه مواد و انرژی



بررسی پدیده خوردگی در صنایع نفت و گاز، شبیه‌سازی خوردگی و حفاظت در ابنیه‌ها و آثار باستانی و نقش خوردگی در حوادث فرایندی از موضوعاتی است که صاحبنظران با حضور در کنگره خوردگی ۱۴۰۳ در خصوص آن بحث و تبادل نظر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، انجمن خوردگی ایران با همکاری پژوهشگاه مواد و انرژی بیست و دومین کنگره ملی خوردگی و دومین کنگره بین‌المللی خوردگی را با حضور اساتید و کارشناسان برگزار می‌کند.

این رویداد با مشارکت شرکت‌های تابعه وزارت نفت، نیرو، گاز، پتروشیمی، فولاد، مس و دیگر صنایع در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در محل پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.

در این کنگره در خصوص موضوعاتی چون خوردگی در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه‌ها، دریایی و هوایی، برق، آب، فاضلاب و پساب، روش‌های حفاظت از خوردگی، نانو فناوری، مدیریت، دستورالعمل‌ها و استانداردهای خوردگی، بررسی محاسباتی خوردگی، شبیه‌سازی و مدل‌سازی خوردگی و عوامل مؤثر بر خوردگی بحث و تبادل نظر می‌شود.

خوردگی در دمای بالا، خوردگی و حفاظت در ابنیه‌ها و آثار باستانی و نقش خوردگی در حوادث فرایندی، از دیگر موضوعات مطرح در این کنگره است.

پرداختن به پدیده خوردگی در برنامه‌های دانشگاهی، مراکز تحقیقاتی و صنایع ایران از حدود ۵۰ سال پیش آغاز شد. ابتدا چندین کنگره، سمینار و گردهمایی به صورت پراکنده در مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و صنعتی کشور برگزار شد تا اینکه در سال ۱۳۶۵ برنامه‌ریزی معینی جهت برپایی کنگره‌های ملی خوردگی به‌طور مرتب و دوسالانه صورت گرفت که به دنبال آن اولین کنگره در سال ۱۳۶۷، دومین کنگره در سال ۱۳۶۹ و سومین کنگره در سال ۱۳۷۲ برگزار شد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.