بررسی السالوادور اثر Lindy بیت کوین را در عمل نشان می دهد

Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید منتقدان گمراه السالوادور این هفته مهمات جدیدی دریافت کردند. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط 7.5 درصد از مردم سالوادور از بیت کوین برای تراکنش استفاده می کنند و 92 درصد از مردم سالوادور از بیت کوین استفاده نمی کنند. اما در حالی که برخی (سرنخ:

کد خبر : 510363
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
بررسی السالوادور اثر Lindy بیت کوین را در عمل نشان می دهد


Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید

منتقدان گمراه السالوادور این هفته مهمات جدیدی دریافت کردند.

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط 7.5 درصد از مردم سالوادور از بیت کوین برای تراکنش استفاده می کنند و 92 درصد از مردم سالوادور از بیت کوین استفاده نمی کنند. اما در حالی که برخی (سرنخ: استیو هانکه) ممکن است به این اعداد نگاه کنند و فکر کنند “اوه، خوب آن آزمایش شکست خورد”، من مخالفم.

حتی با کنار گذاشتن افزایش گردشگری، فعالیت های تجاری و شهرت بین المللی، قانون مناقصه قانونی بیت کوین السالوادور موفقیت آمیز بوده است.

السالوادور در حال حاضر حدود 6.3 میلیون نفر جمعیت دارد، به این معنی که 475000 نفر (7.5٪) اکنون از بیت کوین برای تراکنش استفاده می کنند. این واقعیت که تقریباً نیم میلیون شهروند اکنون در زندگی روزمره خود از بیت کوین برای تراکنش استفاده می کنند بسیار چشمگیر است، اما اثر Lindy به این معنی است که می توانیم انتظار داشته باشیم این رقم با گذشت زمان افزایش یابد.

با توجه به تاریخ السالوادور، از همان ابتدا مشخص بود که کل کشور قرار نیست از روز اول استفاده از این فناوری پرداخت جدید را آغاز کند. السالوادور دارای سابقه رژیم های ارزی شکست خورده است. هر سیستم جدیدی برای ایجاد اعتماد زمان می برد.

همانطور که سه سال پیش اشاره کردم، معتقدم بیت کوین قبل از تبدیل شدن به یک وسیله مبادله باید ابتدا به یک ذخیره ارزش تبدیل شود. بیت کوین امروز، حتی با وجود دارایی 1.4 تریلیون دلاری، در مقایسه با ثروت عظیم جهانی، هنوز یک قطره در اقیانوس است.

هنوز یک اجماع مشترک در بین عموم مردم وجود دارد که ورود بیت کوین به آن خطرناک است و قبل از اینکه افراد بیشتری در کشورهای بیشتری شروع به استفاده روزانه از آن کنند، باید تغییر کند.

بیت کوین هنوز یک طبقه دارایی جدید است که در حال رشد است. هر چه بیشتر رشد کند، اعتبار بیشتری کسب کند، قیمت بیشتر افزایش یابد، نوآوری بیشتری اتفاق می افتد که راه حل های معاملاتی و نگهداری جدیدی را برای ملاقات با افراد غیر فنی در جایی که هستند، جوانه می زند.

این کار زمان زیادی می برد، اما این روندی است که در حال انجام است.

من بسیاری از بیت کوین‌داران آنلاین را می‌بینم که آنقدر خوش‌بین هستند که معتقدند پذیرش به‌عنوان یک روش تراکنش روزمره به‌طور ناگهانی در چند سال آینده اتفاق می‌افتد، اما این باعث کاهش داده‌های دنیای واقعی، مانند این نظرسنجی، می‌شود که نشان می‌دهد روند بسیار کندتر است.

همه اینها به این معنی است که اگر قرار است بیت کوین شاهد پذیرش و استفاده تجاری در سراسر جهان توسط افراد روزمره باشد، باید قیمت بسیار بالاتری را ببینیم، بیت کوین باید راحت تر و قابل اعتمادتر از امروز باشد. .

دقیقا چقدر طول میکشه؟ من به طور قطع نمی دانم. اما اگر آن را به‌عنوان یک نوار بارگذاری در نظر می‌گیرید، ما در حال حاضر 7.5 درصد در راه رسیدن به 100 درصد از مردم سالوادور که با بیت کوین تراکنش می‌کنند، تکمیل شده‌ایم.

به یاد داشته باشید، این پیشرفت است. هیچ چیز یک شبه اتفاق نمی افتد.

این مقاله یک بگیر. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به نویسنده است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.