برد از طریق دقیقه FOMC، NFP روی عرشه

نکات بحث شاخص ها: S&P 500 یک مثلث متقارن را در داخل شکل مستطیلی که در طول تعطیلات نگه داشته است، ساخته است. Nasdaq سال را با یک تست پشتیبانی کلیدی به پایان رساند، اما این سطح هنوز در سال جدید به بازی بازنگشته است. سوال بزرگ این است که آیا NFP روندها را بازمی

کد خبر : 302316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
برد از طریق دقیقه FOMC، NFP روی عرشه


نکات بحث شاخص ها:

  • S&P 500 یک مثلث متقارن را در داخل شکل مستطیلی که در طول تعطیلات نگه داشته است، ساخته است.
  • Nasdaq سال را با یک تست پشتیبانی کلیدی به پایان رساند، اما این سطح هنوز در سال جدید به بازی بازنگشته است. سوال بزرگ این است که آیا NFP روندها را بازمی گرداند، زیرا تمرکز زیادی روی انتشار جمعه خواهد داشت و فدرال رزرو به شدت به آمار اشتغال توجه می کند.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بازارهای سهام ایالات متحده مانند چند هفته اخیر، محدود به محدوده هستند.

یک حرکت قدرتمند در پشت انتشار CPI در ماه گذشته نشان داد و پس از تصمیم گیری نرخ FOMC که یک روز بعد دنبال شد ادامه یافت. این باعث شد که قیمت‌ها در S&P 500، Nasdaq و Dow به نقاط کلیدی حمایتی که حفظ شده بودند، برسند. و این حمایت‌ها باعث شد که در طول تعطیلات و سال نو، که امروز هم به قوت خود باقی است، بازگشتی منفی داشته باشیم.

با نگاهی به افق، جمعه با انتشار لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و انتشار PMI خدمات در ساعت 10 صبح به وقت شرقی، خطراتی را به همراه دارد. با تمرکز محکم فدرال رزرو بر روی داده های اشتغال، بازارها نرخ بیکاری را برای هر سرنخ احتمالی از منطق برای یک FOMC نرم تر زیر نظر خواهند داشت. این یکی از آن حوزه‌هایی است که بد می‌تواند برای دارایی‌های ریسک «خوب» باشد، زیرا بدتر شدن نرخ بیکاری امکان انگیزه بیشتر برای فدرال رزرو برای نرم‌کردن رویکرد خود نسبت به نرخ‌ها را برجسته می‌کند.

در این مرحله، ادغام در سهام به ادغام عمیق تری رفته است. در طول تعطیلات، S&P 500 در قالب یک جعبه یا مستطیل ساخته شده بود، با پشتیبانی سفت و سخت در دو طرف. در سمت حمایت، 3802-3810 نقطه قوت باقی ماند، زیرا هر یک از این قیمت ها سطوح فیبوناچی اصلاحی هستند. و سپس در سمت مقاومت، 3912-3928 در بازی باقی می ماند. این پیش از این در اواسط نوامبر و اوایل دسامبر پس از نشان دادن مقاومت در اکتبر، حمایت بود. و اکنون دوباره وارد شده است تا به مشخص کردن ضلع بالای مستطیل کمک کند که از جمعه پس از فدرال رزرو در جریان بوده است.

اخیراً، این تثبیت به صورت یک گوه متقارن به شکل‌گیری تثبیت دیگری محدود شده است که با هر دو پایین‌تر و پایین‌تر از بالا مشخص می‌شود. مستطیل در یک کادر قرمز رنگ در زیر قرار دارد که گوه متقارن با خطوط چین در دو طرف سازند مشخص شده است.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار روزانه S&P 500

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

S&P 500 Consolidation در محدوده

بخش خطرناک در مورد چنین تنظیماتی، احتمال بروز شکست های کاذب است. اگر قیمت خط روند بالایی را پاک کند، مقاومت مستطیلی در 3912-3928 ایستاده است. اگر پشتیبانی را نقض کند، همان ناحیه 3802-3810 وجود دارد که در چند هفته گذشته حداقل سه بار پرش شده است. این می تواند استراتژی را در اطراف گوه متقارن پیچیده کند، اما همچنین اهمیت جستجوی مستطیل را قبل از کار کردن با هر گرایش جدید نشان می دهد.

نمودار دو ساعته S&P 500

image2.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک

به نظر من محدوده نزدک کمی آشفته تر است. دو مقاومت ثابت در 11178 وجود دارد. اما سمت حمایت کمی ناسازگار بوده است و درست زیر پایین ترین سطح اخیر منطقه اصلی حمایت بلندمدت است که من در یک لحظه به آن نگاه خواهم کرد.

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک

image3.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

در نزدک، بخش عمده ای از حمایت در سه ماهه چهارم به کار گرفته شد و به حفظ سطوح پایین کمک کرد. این ناحیه بین سطوح فیبوناچی در 10501 و 10751 قرار دارد. سمت پایین منطقه در اکتبر و سمت بالا در نوامبر پایین‌ترین سطح را حفظ کرد. پرایس در معاملات اواخر سال 2022 به سمت آن منطقه حرکت کرد اما از آن زمان در بالا باقی مانده است.

این امر چشم‌انداز دشواری را در زمینه‌های نزولی کوتاه‌مدت ایجاد می‌کند، زیرا هر حرکتی به این منطقه می‌تواند پاسخ حمایتی را در ترکیب به همراه داشته باشد. با این حال، زمانی که این منطقه در نهایت جای خود را بدهد، منطقه اصلی بعدی پشتیبانی از حدود 9763-10002 اجرا می شود.

من انتظار دارم که پشتیبانی فعلی در یک مقطع زمانی از بین برود، اما سوال بزرگ‌تر من در حال حاضر زمان‌بندی است زیرا خرس‌ها در چند هفته گذشته فرصت کافی برای حرکت خود داشته‌اند، اما هنوز نتوانسته‌اند به سمت آن حرکت کنند. پایین های تازه

نمودار هفتگی نزدک

image4.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو جونز

حمایتی که ماه گذشته در Dow ​​به کار گرفته شد، قابل توجه است: این حمایت از یک پیش بینی خط روند گرفته شده است که اوج های ژانویه و آگوست را در داو به هم مرتبط می کند. این پیش‌بینی در 20 دسامبر به پایین‌ترین حد خود رسید و از آن زمان، قیمت‌ها همچنان در سطوح پایین‌تر به حمایت خود ادامه دادند.

همانطور که از پشتیبانی قبلی گرفته شده است، مقاومت افقی نیز در بالای سر قرار دارد. این باعث تشکیل مثلث صعودی کوتاه مدت می شود که می تواند یک سوگیری صعودی ارائه دهد. کلید این بازی حفظ حمایت کوتاه مدت در حدود سطح 33k خواهد بود که خط روند صعودی و تشکیل مثلث صعودی را زنده نگه می دارد. اما، اگر فروشندگان بتوانند زیر 32789 را زیر پا بگذارند، این موضوع ارزش سهام صعودی احتمالاً چندان جذاب به نظر نمی رسد. و در آن صورت، S&P 500 یا Nasdaq ممکن است در آن نقطه تنظیمات جذاب تری را ارائه دهند.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

نمودار قیمت روزانه داوجونز

image5.png

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.