برخی از سرمایه گذاران می ترسند که فدرال رزرو نرخ ها را بیش از حد به دلیل کاهش تورم کاهش دهد

[ad_1] در شرایطی که بازارها از تورم قوی هفته گذشته در حال چرخش بودند، معاملات آتی نرخ بهره اواخر جمعه با احتمال تقریباً 20 درصد قیمت گذاری شدند که فدرال رزرو در نشست 21 سپتامبر خود، نرخ ها را 100 واحد افزایش دهد. این رقم در اوایل این ماه غیرقابل تصور بود، زمانی که بازار

کد خبر : 257288
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
برخی از سرمایه گذاران می ترسند که فدرال رزرو نرخ ها را بیش از حد به دلیل کاهش تورم کاهش دهد

[ad_1]

در شرایطی که بازارها از تورم قوی هفته گذشته در حال چرخش بودند، معاملات آتی نرخ بهره اواخر جمعه با احتمال تقریباً 20 درصد قیمت گذاری شدند که فدرال رزرو در نشست 21 سپتامبر خود، نرخ ها را 100 واحد افزایش دهد. این رقم در اوایل این ماه غیرقابل تصور بود، زمانی که بازار در حال بحث در مورد اینکه آیا این حرکت 50 یا 75 واحد پایه خواهد بود. سرمایه‌گذاران همچنین در حال افزایش نرخ بهره هستند و نرخ پایانه‌ای برای صندوق‌های فدرال آمریکا اکنون 4.4 درصد است.

در حالی که در اوایل سال، برخی از سرمایه گذاران از فدرال رزرو به دلیل حرکت بسیار کند انتقاد کرده بودند، بسیاری اکنون بیشتر نگران هستند که سرعت دیوانه کننده افزایش نرخ ممکن است به سیاست گذاران اجازه ندهد تا اثرات انقباض پولی بر اقتصاد را بسنجند و خطر افزایش بیش از حد نرخ ها را افزایش می دهد. .

جفری شرمن، معاون مدیر سرمایه‌گذاری صندوق اوراق قرضه DoubleLine، گفت: «همه ما از سناریوی سفت‌کردن بیش از حد و سناریوی فرود سخت می‌ترسیم، زیرا فدرال رزرو بیش از حد سخت‌تر شده و باعث فرودهای سخت شده است.

داده‌های ایالات متحده نشان می‌دهد که به‌نظر می‌رسد با وجود 225 واحد انقباض انقباضی که قبلاً توسط فدرال رزرو ارائه شده بود، اقتصادی در حال حرکت است. با این حال سیگنال‌های نگران‌کننده را می‌توان به راحتی پیدا کرد، از کسری درآمد فاحش شرکت تحویل FedEx که این شرکت دلیل آن را کندی رشد می‌دانست تا هشدار بانک جهانی مبنی بر اینکه حتی یک ضربه متوسط ​​می‌تواند اقتصاد جهانی را وارد رکود کند.

جفری گانلاک، مدیر اجرایی DoubleLine، که در ماه ژوئن از فدرال رزرو به دلیل کندی حرکت انتقاد کرده بود، هفته گذشته به CNBC گفت که نگران است فدرال رزرو نرخ بهره را بیش از حد افزایش دهد. ری دالیو، بنیانگذار Bridgewater Associates، بزرگترین صندوق تامینی جهان، در پست اخیر لینکدین نوشت که افزایش نرخ بهره به حدود 4.5 درصد می تواند سهام را تا حدود 20 درصد کاهش دهد. نرخ سیاست کلیدی فدرال رزرو بین 2.25 تا 2.5 درصد است.

استیون اوه، رئیس جهانی اعتبار و درآمد ثابت، رئیس مشترک بخش مالی اهرمی در سرمایه گذاری PineBridge، گفت: «خطر فزاینده ای وجود دارد که فدرال رزرو … با افزایش نرخ بهره در پاسخ به داده های سرسختانه تورم بالا پیشی بگیرد. با انجام این کار، آنها به جای فرود نرمی که به دنبال دستیابی به آن هستند، خطر رکود را افزایش می دهند.

نگرانی‌ها از انقباض فدرال رزرو در سال جاری به کاهش 19 درصدی S&P 500 کمک کرده است. اوراق قرضه جهانی به دلیل فروش شدید اوراق بهادار خزانه داری به شدت کاهش یافته است.

سرعت ترمینال https://graphics.reuters.com/USA-MARKETS/znpnewmrmvl/chart.png

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفته است که فشار قیمت ها را می توان بدون کاهش شدید اقتصادی کاهش داد. وی همچنین تاکید کرده است که بانک مرکزی در مبارزه خود برای مهار تورم بی امان خواهد بود.

بانک های مرکزی با مبادلات بسیار شدیدتری مواجه هستند. آنها باید انتخاب کنند که یا با تورم بیشتر زندگی کنند یا رشد را از بین ببرند. ژان بووین، رئیس موسسه سرمایه گذاری بلک راک، گفت: هیچ چیزی در این بین وجود ندارد.

Boivin سهام بازار توسعه‌یافته کم وزنی است و با توجه به اینکه BlackRock انتظار دارد بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در سال آینده به 4.50 درصد یا بالاتر افزایش دهد، اوراق قرضه دولتی را جذاب نمی‌بیند.

دانیلا مارداروویچی، یکی از مدیران بخش درآمد ثابت چندبخشی در Macquarie Asset Management، گفت: «تقویت بیش از حد با درد اقتصادی مادی … ریسک و استرس نقدینگی همراه خواهد بود.

حرکت بعدی فدرال رزرو حرکت بعدی فدرال رزرو https://graphics.reuters.com/GLOBAL-MARKETS/xmpjoaydnvr/chart.png

اندرو پترسون، اقتصاددان ارشد بین‌المللی در Vanguard، معتقد است که با توجه به سرسختی بودن تورم، ممکن است فدرال رزرو ترجیح داده شود در سمت اقدامات تهاجمی اشتباه کند. با این وجود، این شرکت https://corporate.vanguard.com/content/corporatesite/us/en/corp/articles/september-2022-investment-economic-outlook.html احتمال 65 درصدی رکود اقتصادی در 24 ماه آینده را می بیند.

برخی از سرمایه گذاران فکر می کنند که اقتصاد ممکن است به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بتواند در برابر فدرال رزرو تهاجمی تر مقاومت کند. اشتغال ایالات متحده – تصویری مهم از اقتصاد گسترده تر – در ماه اوت سریعتر از حد انتظار رشد کرد.

استیو بارتولینی، مدیر پورتفولیوی T Rowe Price US، گفت: «احتمال فرود نرم قطعا کاهش یافته است، اما احتمال فرود سخت نیز احتمالاً اندکی کاهش یافته است» با توجه به علائم تداوم تقاضا در اقتصاد. استراتژی اوراق قرضه اصلی

با این حال، سیگنال‌های بازار نگران‌کننده‌تر بوده‌اند، از جمله وارونگی بخش‌های مختلف منحنی بازدهی خزانه‌داری – پدیده‌ای که قبل از رکودهای گذشته بوده است. جان تیلور، پیشگام تجارت ارز، مدیر عامل Taylor Global Vision، از جمله سرمایه‌گذارانی است که شرط می‌بندد در ماه‌های آینده دردسر بیشتری در پیش خواهد داشت.

تیلور که روی کاهش بیشتر شاخص کامپوزیت نزدک شرط بندی می کند، می گوید: «بازار سهام خرد خواهد شد و رکود را به همراه خواهد داشت. “این بیش از حد است.”

شرمن، از DoubleLine، امیدوار است که فدرال رزرو نسبت به نشانه‌هایی که نشان می‌دهد رشد در حال سقوط است، واکنش نشان دهد، نه اینکه بدون توجه به پیامدهای آن، با تمام قوا با افزایش نرخ‌های خود پیش برود.

او گفت: “این ایده انعطاف پذیری، وابستگی به داده ها، همه ما می خواهیم آن را بشنویم.” ما نمی خواهیم صدای خلبان خودکار را بشنویم.

(گزارش توسط Davide Barbuscia و David Randall؛ گزارش اضافی توسط Matt Tracy، Nell Mackenzie، Carolina Mandl و Vincent Flasseur؛ ویرایش توسط Ira Iosebashvili و Diane Craft)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.