برخی از جمهوری خواهان پنسیلوانیا از ماستریانو به دلیل ژست گرفتن با لباس کنفدراسیون دفاع می کنند

عکسی که قبلا گزارش نشده بود توسط کالج جنگ ارتش ایالات متحده به رویترز بر اساس درخواست قانون آزادی اطلاعات منتشر شد. ماستریانو را در میان اعضای هیئت علمی دپارتمان استراتژی، طرح‌ها و عملیات نظامی که در آن زمان در آنجا کار می‌کرد، نشان داد. برای سال‌ها، این عکس در کالج آویزان بود که به

کد خبر : 247489
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۳۸
برخی از جمهوری خواهان پنسیلوانیا از ماستریانو به دلیل ژست گرفتن با لباس کنفدراسیون دفاع می کنند


عکسی که قبلا گزارش نشده بود توسط کالج جنگ ارتش ایالات متحده به رویترز بر اساس درخواست قانون آزادی اطلاعات منتشر شد. ماستریانو را در میان اعضای هیئت علمی دپارتمان استراتژی، طرح‌ها و عملیات نظامی که در آن زمان در آنجا کار می‌کرد، نشان داد.

برای سال‌ها، این عکس در کالج آویزان بود که به دنبال درخواست رویترز آن را برداشت و گفت که این تصویر ارزش‌های آن را منعکس نمی‌کند. ماستریانو، یک سناتور ایالتی که در سال 2017 از ارتش بازنشسته شد، به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

لی اسنوور، رئیس حزب جمهوری خواه در شهرستان نورث همپتون، اهمیت این عکس را کم اهمیت جلوه داد.

«این اتفاق سال‌ها پیش افتاد. چیزی به نام جنگ داخلی وجود داشت که شامل سربازان کنفدراسیون نیز می‌شد، بنابراین مطمئن نیستم که موضوع مهم چیست.»

او در پاسخ به این سوال که آیا از تصمیم کالج برای حذف عکس حمایت می‌کند، گفت: «نمی‌خواستم. من دوست ندارم لیبرال ها تاریخ ما را خراب کنند.»

سام دیمارکو، رئیس حزب جمهوری‌خواه شهرستان آلگنی، که شامل پیتسبورگ نیز می‌شود، یک بار مقاله‌ای نوشت که نگرانی‌های خود را درباره انتخاب‌پذیری ماستریانو منتشر کرد. اما او گفت که این عکس توسط مخالفان نامزد انتخاباتی بیش از حد پر شده است.

دیمارکو به رویترز گفت: «این داستان نمونه دیگری از این است که چرا رسانه ها توسط بسیاری از جناح راست ضعیف و با بی اعتمادی دیده می شوند.

افرادی که با این عکس آشنا بودند می گویند که اعضای هیئت علمی در این عکس این امکان را داشتند که به عنوان یک شخصیت تاریخی لباس بپوشند، اما بیشتر آنها لباس معمولی را انتخاب کردند. ماستریانو تنها کسی است که لباس کنفدراسیون را بر تن دارد.

نمایش نمادهای کنفدراسیون را می توان برای کسانی که آنها را به عنوان یادآوری دردناک ستم نژادی و جنگ داخلی که در آن 11 ایالت شورشی کنفدراسیون برای نگه داشتن سیاه پوستان به بردگی می جنگیدند، بی احساس دانست.

جاش شاپیرو، دادستان کل پنسیلوانیا که با ماستریانو در انتخابات نوامبر رقابت می کند، روز شنبه گفت که رقیبش داوطلبانه لباس خائنان را پوشیده است.

شاپیرو در یک گردهمایی تبلیغاتی گفت: «این مرد خطرناک و دور از دسترس است. “این مرد به شما یا ارزش های مشترک ما در انسانیت احترام نمی گذارد.”

بیش از 33000 سرباز از پنسیلوانیا در جنگ داخلی برای اتحادیه جان باختند، و این ایالت محل نبرد گتیسبورگ، خونین‌ترین نبرد درگیری بود که با پیروزی اتحادیه به پایان رسید و الهام بخش سخنرانی رئیس جمهور آبراهام لینکلن در گتیزبورگ بود.

ناحیه ماستریانو، سی و سومین ناحیه پنسیلوانیا، شامل گتیزبورگ است.

آستین دیویس دموکرات، کاندیدای ستوان فرماندار و اولین سیاهپوست آمریکایی که به عنوان نماینده ایالتی در ناحیه 35 پنسیلوانیا خدمت کرد، گفت که پوشیدن لباسی که نشان دهنده بردگی سیاه پوستان است برای ماستریانو “بی وجدان” و “عمیقا آزاردهنده” است.

دیویس در توییتر نوشت: «ما باید او را در نوامبر شکست دهیم.

(گزارش توسط فیل استوارت و جارت رنشاو؛ ویرایش توسط دانیل والیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.