برخورد با گرانفروشی دارو و عدم ارایه فاکتور / مردم تخلفات را گزارش کنند

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه نظارت بر قیمت دارو، بر برخورد جدی این سازمان با تخلفات گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور تاکید کرد و از مردم خواست شکایات احتمالی خود را از طریق سامانه‌های مشخص‌شده ثبت کنند تا به سرعت

کد خبر : 560704
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۳ - ۶:۲۷
برخورد با گرانفروشی دارو و عدم ارایه فاکتور / مردم تخلفات را گزارش کنند



سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه نظارت بر قیمت دارو، بر برخورد جدی این سازمان با تخلفات گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور تاکید کرد و از مردم خواست شکایات احتمالی خود را از طریق سامانه‌های مشخص‌شده ثبت کنند تا به سرعت بررسی شود.

به گزارش هوشمند نیوز، دکتر سعید مهرزادی به نظارت‌های دقیق این سازمان بر بازار دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت‌محور اشاره و تاکید کرد که سازمان غذا و دارو به‌طور جدی در پیگیری شکایات و تخلفات برای حفظ سلامت عمومی و حقوق مصرف‌کنندگان فعال است.

وی توضیح داد: ما به‌طور مستمر بازرسی‌هایی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی انجام می‌دهیم تا از صحت کالاها و خدمات اطمینان حاصل کنیم. همکاران ما با دقت و حساسیت بالا، به شناسایی و رفع مشکلات احتمالی پرداخته و از بروز هرگونه خطر برای سلامت مصرف‌کنندگان جلوگیری می‌کنند.

مهرزادی همچنین به رسیدگی سریع به شکایات مصرف‌کنندگان در زمینه گرانفروشی، تقلبی بودن یا تاریخ گذشته بودن محصولات اشاره کرد و افزود: این شکایات به‌دقت بررسی می‌شود و در صورت لزوم، اقدامات قانونی مانند ارجاع پرونده‌ها به کمیسیون‌های تخصصی و تعزیرات اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد فضایی امن و قابل اعتماد برای مصرف‌کنندگان است. در صورتی که تخلفی شناسایی شود، به سرعت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت تا سلامت مردم تهدید نشود.

مهرزادی همچنین از همکاری نزدیک سازمان غذا و دارو با دیگر نهادهای مسئول در این حوزه خبر داد و افزود: این همکاری‌ها علاوه بر برخورد با تخلفات، شامل ارتقای سطح آگاهی عمومی و بهبود فرآیندهای نظارتی نیز می‌شود.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، مهرزادی به اقدامات انجام‌شده در حوزه نظارت بر قیمت دارو در فصل پاییز  اشاره کرد و از برخورد جدی این سازمان با تخلفات گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خبر داد و بیان کرد: در یک سال گذشته، ۱۹۸۰ شکایت در این زمینه ثبت شده که از این تعداد، ۶۱۹ مورد پس از بررسی، مورد پذیرش قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم برای آن‌ها انجام شده است.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی تأکید کرد: سازمان غذا و دارو به‌طور مستمر نظارت‌های خود را افزایش داده است و نتایج نشان می‌دهد که تخلفات در حال کاهش است. مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه‌های مشخص‌شده ثبت کنند تا به سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.