برترین دستگاه های استخراج اتریوم و بیت کوین امروز به سود خود ادامه می دهند – اخبار استخراج بیت کوین

از آنجایی که ارزش اقتصاد کریپتو کمتر از 2 تریلیون دلار است، دستگاه‌های استخراج مدار مجتمع (ASIC) ویژه برنامه‌ها سود مناسبی کسب می‌کنند. در حالی که ماینرهای ASIC هنوز هم می توانند اتریوم را استخراج کنند، یک دستگاه استخراج اتاش با 1.5 گیگا هش (GH/s) می تواند روزانه 51.58 دلار سود کسب کند. استخراج کنندگان

کد خبر : 194760
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
برترین دستگاه های استخراج اتریوم و بیت کوین امروز به سود خود ادامه می دهند – اخبار استخراج بیت کوین


از آنجایی که ارزش اقتصاد کریپتو کمتر از 2 تریلیون دلار است، دستگاه‌های استخراج مدار مجتمع (ASIC) ویژه برنامه‌ها سود مناسبی کسب می‌کنند. در حالی که ماینرهای ASIC هنوز هم می توانند اتریوم را استخراج کنند، یک دستگاه استخراج اتاش با 1.5 گیگا هش (GH/s) می تواند روزانه 51.58 دلار سود کسب کند. استخراج کنندگان بیت کوین SHA256 که می توانند با سرعت 110 تراهش پردازش کنند، می توانند روزانه 13.74 دلار سود بیت کوین به دست آورند.

ماینرهای کریپتو به جمع آوری سود ادامه می دهند، دستگاه استخراج برتر اتریوم می تواند روزانه 51 دلار سود تخمینی دریافت کند.

قیمت بیت کوین (BTC) هنوز تقریباً 40٪ از زمان بالاترین دارایی رمزنگاری (ATH) کاهش یافته است و اتریوم (ETH) از زمان ATH این ارز دیجیتال 37٪ در برابر دلار آمریکا از دست داده است. علیرغم کاهش ارزش، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین و اتریوم همچنان سود مناسبی کسب می‌کنند، زیرا هر دو شبکه شاهد رسیده‌اند که میزان هش آنها در سال 2022 به ATH رسیده است.

هش بیت بیت کوین بالای 200 اگزاهاش در ثانیه (EH/s) بوده و هش اتریوم 1.12 پتاهاش در ثانیه (PH/s) است. در اواسط آوریل 2022، سودآورترین دارایی رمزنگاری شده برای استخراج بین هر دو دارایی رمزنگاری پیشرو، اتریوم است.

برترین دستگاه های استخراج اتریوم و بیت کوین امروز به سود خود ادامه می دهند
برترین ماینرهای اتریوم (ETH) در اواسط آوریل 2022.

به عنوان مثال، یک دستگاه استخراج اتر Innosilicon A11 Pro که الگوریتم Ethash را با سرعت 1.5 GH/s با هزینه الکتریکی 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) پردازش می کند، می تواند روزانه 51.58 دلار سود برآورد کند. با این حال، دکل ماینینگ که مستقیماً از Innosilicon خریداری می‌شود، در زمان نگارش مقاله ۱۸۸۸۸ دلار یا ۰.۴۶۸۰۹۰ BTC برای خریدار هزینه خواهد داشت.

طبق وب سایت این شرکت، یک دستگاه استخراج اتر Innosilicon A10 Pro+ (0.7 GH/s) 9000 دلار یا 0.223042 BTC هزینه خواهد داشت. پس از محاسبه قیمت خرید، یک دستگاه Innosilicon A10 Pro+ با سرعت 0.7 گیگاهش بر ثانیه یا 700 مگا هش در ثانیه (MH/s)، می تواند 25.28 دلار در روز سود کند.

برترین دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین امروزی همچنان سودآور هستند، دستگاه‌های نسل بعدی SHA256 برای دسترسی به عموم در سه ماهه سوم Kadena، Scrypt، X11 Miners Profit

سودآورترین استخراج کننده بیت کوین در اواسط آوریل 2022، Bitmain Antminer S19 Pro است، دستگاهی که الگوریتم اجماع SHA256 را با سرعت 110 تراهش در ثانیه (TH/s) پردازش می کند. با استفاده از نرخ ارز امروزی بیت کوین (BTC)، یک Antminer S19 Pro روزانه 13.74 دلار سود دریافت می کند.

Whatsminer M30S++ Microbt با 110 TH/s 13.52 دلار در روز با استفاده از نرخ مبادله BTC امروزی و هزینه برق 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت دریافت می کند. در زمان انتشار، Antminer S19 Pro به ازای هر دستگاه 9460 دلار و Whatsminer M30S++ 7997 دلار به ازای هر دستگاه قیمت دارند.

برترین دستگاه های استخراج اتریوم و بیت کوین امروز به سود خود ادامه می دهند
برترین استخراج کنندگان بیت کوین (BTC) در اواسط آوریل 2022.

اخیرا، بیت مین راه اندازی دو ماینر جدید بیت کوین (BTC) به نام های Antminer S19 XP (140 TH/s) و Antminer S19 Pro+ Hyd (198 TH/s) را اعلام کرد. S19 XP با استفاده از نرخ ارز BTC امروزی و هزینه برق 0.12 دلار در هر کیلووات ساعت، می تواند 20.73 دلار در روز سود کند.

در حالی که Bitmain’s S19 Pro+ Hyd، با استفاده از همین ارقام، در حال حاضر می تواند 25.89 دلار در روز سود کند. علاوه بر بیت مین، Microbt یک استخراج کننده بیت کوین جدید به نام Whatsminer M50S (126 TH/s) و M50 (114 TH/s) را معرفی کرده است. طبق گفته هر دو سازنده ماینینگ، S19 XP، S19 Pro+ Hyd، M50S و M50 در سه ماهه سوم سال 2022 عرضه خواهند شد.

علاوه بر استخراج کنندگان Ethash و SHA256، ASIC هایی که می توانند Kadena، Scrypt و X11 را استخراج کنند نیز سودآور هستند. استخراج‌کنندگان Kadena KDA را استخراج می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های Scrypt می‌توانند لایت‌کوین (LTC)، dogecoin (DOGE)، دیجی‌بایت (DGB) و چند مورد دیگر را استخراج کنند. در حالی که دستگاه های X11 می توانند داش (DASH)، کانابیس کوین (CANN) و تبر (AXE) استخراج کنند.

ماینرهای Kadena ASIC می توانند روزانه 50.05 دلار و ماینر Scrypt می توانند روزانه 51.11 دلار تخمینی دریافت کنند. یک دستگاه ماینینگ خط X11 می‌تواند با استفاده از نرخ ارز فعلی روزانه 16.96 دلار و هزینه برق 0.12 دلار به ازای هر کیلووات ساعت تولید کند.

برچسب ها در این داستان

الگوریتم، ASIC، ماینرهای ASIC، بیت‌کوین (BTC)، استخراج بیت‌کوین، بیت‌مین، الگوریتم اجماع، دستگاه‌ها، اتریوم (ETH)، استخراج اتریوم، هاشرت‌ها، Innosilicon، kadena، ماشین‌ها، Microbt، ماینرها، ماینینگ، سازنده ماینینگ، سود استخراج، سودآور، سود، Scrypt، X11

نظر شما در مورد ماشین‌های برتر امروزی و دارایی‌های رمزنگاری پیشرو که هنوز برای استخراج سودآور هستند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.