برادران وارنر کارت‌های معاملاتی NFT هیبریدی فیزیکی و دیجیتالی با موضوع کمیک DC را راه‌اندازی می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] شرکت چندملیتی رسانه های جمعی و سرگرمی برادران وارنر اعلام کرده است که این شرکت با گروه Cartamundi همکاری می کند تا کارت های تجاری هیبریدی با موضوع DC Comics را راه اندازی کند. طرفداران مولتی‌ورس DC می‌توانند از برنامه Hro برای دسترسی به ابرقهرمانان، ابرشرورها و دیگر شخصیت‌های DC مورد علاقه خود استفاده

کد خبر : 177143
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۴۵
برادران وارنر کارت‌های معاملاتی NFT هیبریدی فیزیکی و دیجیتالی با موضوع کمیک DC را راه‌اندازی می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

شرکت چندملیتی رسانه های جمعی و سرگرمی برادران وارنر اعلام کرده است که این شرکت با گروه Cartamundi همکاری می کند تا کارت های تجاری هیبریدی با موضوع DC Comics را راه اندازی کند. طرفداران مولتی‌ورس DC می‌توانند از برنامه Hro برای دسترسی به ابرقهرمانان، ابرشرورها و دیگر شخصیت‌های DC مورد علاقه خود استفاده کنند.

برادران وارنر مجموعه NFT با مضمون کمیک DC را نشان می‌دهد — مجموعه‌های دیجیتالی صادر شده از طریق پروتکل L2 Immutable X

برادران وارنر قصد دارد میلیون‌ها کارت فیزیکی با تم کمیک‌های DC را که توسط Cartamundi Group طراحی شده‌اند، منتشر کند که به مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) قابل بازخرید نیز متصل هستند. Cartamundi تولید کننده بازی های کارتی و رومیزی است و این شرکت مالک برند کارت بازی Ace است. بر اساس این اعلامیه که در 10 مارس منتشر شد، برادران وارنر قصد دارند مجموعه‌های ترکیبی را از طریق پلتفرم جدیدی به نام اپلیکیشن Hro منتشر کنند. در این اطلاعیه بیشتر توضیح داده شده است که بسته های هیبریدی کلکسیونی قیمتی بین 5 تا 120 دلار دارند.

NFT‌های قابل بازخرید با تم کمیک‌های DC با استفاده از پروتکل Immutable X مبتنی بر لایه دو (L2) مبتنی بر اتریوم صادر می‌شوند. «کارت‌های تجاری هیبریدی DC توسط Hro در مارس ۲۰۲۲ در قفسه‌ها و کیف‌پول‌های دیجیتال عرضه می‌شوند، با محتوای اضافی و نسخه محدود در سراسر جهان. سال، جزئیات اعلامیه مجموعه NFT کمیک دی سی. علاوه بر این، برادران وارنر همچنین خاطرنشان کرد که فیلم اکشن «بتمن» نیز در میان کارت‌های تجاری هیبریدی با مضمون کامیکس دی سی نمایش داده خواهد شد.

مجموعه NFT از مجموعه های دیجیتالی که قرار است در اواخر این ماه به نمایش درآید، اولین باری نیست که دی سی کامیکس NFT را منتشر می کند. در اواسط اکتبر 2021، این شرکت در کنفرانس Fandome سال گذشته چیزی را منتشر کرد که DC Comics آن را “بزرگترین افت NFT تا کنون” نامید. علاوه بر این، رقیب مارول، رقیب دی سی کامیکس، NFT های ابرقهرمانی و ابرشرور با مضمون مارول را نیز در 12 ماه گذشته کنار گذاشته است.

مدیر اجرایی برادران وارنر می‌گوید NFT‌ها برای طرفداران «روشی جدید برای تعامل با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان از سراسر دنیای DC» به ارمغان می‌آورند.

دی سی کامیکس نیز دارد کار کرد با Veve Collectibles و کلکسیون های NFT را منتشر کرده است که برخی از شناخته شده ترین شخصیت های کتاب های مصور این شرکت را نشان می دهد. برادران وارنر مجموعه‌های NFT را از فیلم‌های مختلف مانند Matrix NFTs از فیلم اخیر «Resurrections ماتریکس» حذف کرده است. NFT های Matrix پس از راه اندازی رسمی Space Jam NFT توسط برادران وارنر با شرکت Nifty’s مستقر در میامی منتشر شدند.

“کارت های تجاری برای چندین دهه مورد علاقه طرفداران بوده است. پم لیفورد، رئیس بخش تجاری و تجربیات جهانی Warnermedia در طی این اعلامیه اظهار داشت: ترکیب این اشتیاق برای جمع آوری با یک NFT سفارشی بسیار عالی است، و این برنامه برند DC را به گونه ای برای طرفداران به ارمغان می آورد که قبلاً انجام نشده بود. این پلتفرم راهی کاملاً جدید برای طرفداران برای تعامل با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان از سراسر دنیای DC و حتی افزایش توانایی آنها در تعامل با سایر مجموعه‌داران را فراهم می‌کند.»

برچسب ها در این داستان

کلکسیونرها، DC Comics NFT، Fandome، برنامه Hro، Hybrid، Immutable X، marvel، nft، مجموعه NFT، NFT drop، NFTs، توکن غیر قابل تعویض، Pam Lifford، فیزیکی و دیجیتال، Super-Hero، Super-Villian، superhero، ابرقهرمانان، ابرشرورها، بتمن، برادران وارنر، مدیر اجرایی وارنر مدیا

نظر شما در مورد برنامه‌های برادران وارنر برای راه‌اندازی کارت‌های معاملاتی NFT هیبریدی فیزیکی و دیجیتالی با مضمون DC Comics چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.