برآوردها نشان می دهد که استخراج کنندگان کریپتو بیش از 2 درصد از مصرف برق در روسیه را تشکیل می دهند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] طبق برآورد جدید دولت، سهم ماینرهای کریپتو در ساختار مصرف برق روسیه از 2 درصد فراتر رفته است. در این زمینه، وزارت صنعت کشور معتقد است که زمان آن فرا رسیده است که این بخش را از سایه خارج کرده و آن را تنظیم کنیم. استخراج کنندگان کریپتو بیشتر از کشاورزان روسی برق می

کد خبر : 211502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
برآوردها نشان می دهد که استخراج کنندگان کریپتو بیش از 2 درصد از مصرف برق در روسیه را تشکیل می دهند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

طبق برآورد جدید دولت، سهم ماینرهای کریپتو در ساختار مصرف برق روسیه از 2 درصد فراتر رفته است. در این زمینه، وزارت صنعت کشور معتقد است که زمان آن فرا رسیده است که این بخش را از سایه خارج کرده و آن را تنظیم کنیم.

استخراج کنندگان کریپتو بیشتر از کشاورزان روسی برق می سوزانند

معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه واسیلی شپاک گفت: ماینرهایی که ارزهای دیجیتال استخراج می کنند بیش از 2 درصد از کل حجم برق مصرفی در فدراسیون روسیه را تشکیل می دهند و فعالیت های آنها باید “سفید شسته” و تنظیم شود. شپاک طی سخنانی در مجمعی که توسط حزب حاکم روسیه متحد سازماندهی شده بود، توضیح داد:

این بیشتر از هزینه برق برای کشاورزی است. از این نظر، ما نمی توانیم معدن را به عنوان یک صنعت بشناسیم.

این مقام دولتی در جریان رویدادی که به توسعه فناوری‌های بلاک چین و تنظیم دارایی‌های مالی دیجیتال اختصاص داشت، خاطرنشان کرد: استخراج ارزهای دیجیتال اکنون در “منطقه خاکستری” است، به هیچ وجه مشمول مالیات نمی‌شود و خطراتی را برای افراد درگیر در آن ایجاد می‌کند. Shpak متقاعد شده است که می توان صنعت را از سایه بیرون آورد و برای دولت شفاف کرد.

معاون وزیر انتظار دارد که در آینده با حرکت صنعت به سمت پروتکل های معدنی کم مصرف انرژی، میزان برق مصرفی برای استخراج کاهش یابد. شپاک به نقل از اینترفاکس گفت، با این وجود، بدیهی است که تاسیسات معدنی همچنان به مصرف برق ادامه خواهند داد. وی در ادامه تاکید کرد:

موضع ما کاملاً مبهم است – معدن باید به رسمیت شناخته شود، تنظیم شود و به عنوان یک فعالیت صنعتی ایجاد شود.

استخراج بیت کوین یکی از فعالیت های کلیدی مرتبط با رمزنگاری است که مقامات روسیه اکنون در تلاش برای قانونی کردن آن هستند، علیرغم درخواست بانک روسیه برای ممنوعیت همه آنها. لایحه ای که برای دستیابی به آن طراحی شده بود در اواخر آوریل در پارلمان روسیه ثبت شد. این پیش نویس قانون اخیراً مورد بازنگری قرار گرفت و قانونگذاران پیشنهادی را برای ارائه یک سال عفو مالیاتی و گمرکی برای واحدهای معدنی پس گرفتند.

مقامات مسکو معتقدند روسیه باید این بخش را توسعه دهد و به مزیت های رقابتی آن در زمینه منابع انرژی فراوان و آب و هوای مطلوب اشاره می کند. با این حال، در بحبوحه تحریم‌های غرب برای تهاجم به اوکراین، معدن‌کاران روسی هدف تحریم‌ها قرار گرفته‌اند تا فرصت‌های کشور را برای دور زدن محدودیت‌ها از بین ببرند. سهم روسیه در میانگین هش ریت ماهانه جهانی امسال به 4.66 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

صورتحساب، بیت کوین، استخراج بیت کوین، مصرف، رمزارز، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پیش نویس قانون، برق، انرژی، هاشرات، قانون، ماینرها، استخراج، قدرت، مقررات، مقررات، روسیه، روسیه، سهم

آیا فکر می کنید مصرف برق در بخش ماینینگ کریپتو روسیه پس از تنظیم این صنعت همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.