بدترین عملکرد ارز اصلی ممکن است سرانجام یک عمر مفید دریافت کند توسط بلومبرگ

© رویترز. بدترین عملکرد ارز اصلی ممکن است سرانجام یک عمر مفید داشته باشد (بلومبرگ) – شیلی ، بدترین عملکرد ارز اصلی این ماه ، در شرف دریافت کمک های غیرمعمول از بانک مرکزی است. این ارز در آگوست قبل از انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر 3 درصد سقوط کرده است – بزرگترین کاهش بین

کد خبر : 98584
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
بدترین عملکرد ارز اصلی ممکن است سرانجام یک عمر مفید دریافت کند توسط بلومبرگ



© رویترز. بدترین عملکرد ارز اصلی ممکن است سرانجام یک عمر مفید داشته باشد

(بلومبرگ) – شیلی ، بدترین عملکرد ارز اصلی این ماه ، در شرف دریافت کمک های غیرمعمول از بانک مرکزی است.

این ارز در آگوست قبل از انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر 3 درصد سقوط کرده است – بزرگترین کاهش بین 32 همتای بلومبرگ. این میزان کاهش خود را در چهار ماه گذشته به 9.5 درصد رسانده است – بیش از دو برابر دیگر ارزهای اصلی آمریکای لاتین به جز پول پرو.

با این حال ، در ماه آینده ، اقتصاد ممکن است بر سیاست غلبه کند. انتظار می رود سیاست گذاران دیروز سه شنبه نرخ اصلی را نیم واحد افزایش دهند که بیشترین افزایش در یک دهه گذشته است. و با رونق فروش خرده فروشی در اوج تب ، برخی حتی در فکر افزایش 75 واحد پایه هستند ، چیزی که از سال 2001 در شیلی مشاهده نشده است. موارد رو به کاهش کووید را اضافه کنید ، و بدترین روزهای ارز ممکن است پشت آن باشد.

آلبرتو راموس ، اقتصاددان گلدمن ساکس (NYSE:) در گزارشی نوشت: “بانک مرکزی از منحنی عقب افتاده است و نشانه های واضحی وجود دارد که نشان می دهد اقتصاد بیش از حد داغ شده است.”

بر اساس گزارشی که روز جمعه منتشر شد ، بانک احتمال 65 درصد را برای افزایش 50 پایه به 1.25 درصد و 10 درصد را برای افزایش بیشتر تعیین می کند.

رسیدن

علاوه بر این ، بانک مرکزی به احتمال زیاد تا سال آینده به افزایش نرخ بهره ادامه می دهد زیرا با سریع ترین تورم از سال 2016 دست و پنجه نرم می کند و پزو را تقویت می کند.

مبادله ها در حال حاضر نرخ بیمه نامه را بیش از 3 درصد در 12 ماه تعیین می کنند که به معنی افزایش بیش از 225 نقطه افزایش است. اقتصاددانان مورد بررسی بانک مرکزی محتاط تر هستند و نرخ اصلی را 2 درصد پیش بینی کرده اند.

انتظار برای افزایش سریعتر شتاب ، همراه با بهبود قیمت ها ، می تواند به تقویت پزو به سمت میانگین متحرک 50 روزه نزدیک 763 دلار در هر دلار کمک کند. این ارز از اواسط ماه مه در ضعیف ترین میانگین معامله شده است.

مس که بیش از نیمی از صادرات شیلی را به خود اختصاص می دهد ، روز دوشنبه در لندن 1.2 درصد افزایش یافت و سود آن را در سال جاری به 21 درصد رساند.

باز شدن

پیشرفت مثبت دیگر ناشی از سقوط عفونت های کووید است ، زیرا دولت تقریباً تمام محدودیت های قرنطینه در سانتیاگو پایتخت را لغو کرده است. سرمایه گذاران باید به تجمع در بات تایلند در هفته گذشته ، که بزرگترین در 14 سال گذشته بود ، توجه داشته باشند ، پس از آنکه دولت برخی از محدودیت های شبه قرنطینه را حذف کرد.

سیتی گروپ (NYSE 🙂 روز دوشنبه در سبد اوراق قرضه EM خود در برابر پزو شیلی خنثی شد در حالی که قبلاً وزن کمتری داشت. به نظر تحلیلگران به رهبری Dirk Willer ، رئیس استراتژی درآمد ثابت EM ، نرخ ارز واقعی موثر ارز نسبت به مس از اواخر سال 2019 کمتر از ارزش خود به نظر می رسد و شکاف عملکرد طی هفته های اخیر افزایش یافته است.

تحلیلگران سیتی می گویند “استهلاک های عجیب و غریب” تأثیر بیشتری بر تورم دارند و ممکن است بانک مرکزی را وادار به تقلب کند.

دیگران محتاط تر هستند. RBC Capital Markets ترجیح می دهد پزو را کوتاه کند ، زیرا خطر نظرسنجی ها نشان دهنده افزایش حمایت از چپ ها قبل از انتخابات نوامبر است. RBC می گوید بانک مرکزی همچنین ممکن است در جلسه خود “محتاطانه” عمل کند و انتظارات بازار را ناامید کند.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.