با کاهش فرصت های شغلی در ایالات متحده، دلار کاهش یافت. پیشنهاد پناهگاه امن ین را افزایش داد توسط رویترز

از ثاقب اقبال احمد نیویورک (رویترز) – پس از آنکه داده‌های مربوط به فرصت‌های شغلی آمریکا در ماه ژوئیه نشان داد که بازار کار نرم‌تر شده است، دلار در برابر اکثر ارزهای اصلی روز چهارشنبه کاهش یافت و احتمال کاهش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو را بیشتر کرد. پس از انتشار اخباری مبنی بر

کد خبر : 491987
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
با کاهش فرصت های شغلی در ایالات متحده، دلار کاهش یافت. پیشنهاد پناهگاه امن ین را افزایش داد توسط رویترز


از ثاقب اقبال احمد

نیویورک (رویترز) – پس از آنکه داده‌های مربوط به فرصت‌های شغلی آمریکا در ماه ژوئیه نشان داد که بازار کار نرم‌تر شده است، دلار در برابر اکثر ارزهای اصلی روز چهارشنبه کاهش یافت و احتمال کاهش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو را بیشتر کرد.

پس از انتشار اخباری مبنی بر کاهش فرصت‌های شغلی در ماه جولای به پایین‌ترین سطح در 3 تا 1/2 سال گذشته، معامله‌گران شرط‌بندی‌ها را مبنی بر کاهش نیم درصدی فدرال رزرو در جلسه بعدی خود افزایش دادند.

گزارش حقوق و دستمزد روز جمعه ایالات متحده می تواند سرنخ های بیشتری در مورد زمان و سرعت کاهش نرخ بهره فدرال رزرو ارائه دهد.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، روز چهارشنبه گفت: «بانک مرکزی ایالات متحده نباید نرخ بهره را برای مدت طولانی تری بالا نگه دارد، در غیر این صورت خطر آسیب بیش از حد به اشتغال را تهدید می کند.

شاخص که قدرت ارز ایالات متحده را در برابر شش همتای اصلی می سنجد، با 0.3 درصد کاهش به 101.4 رسید. دلار 1 درصد کاهش یافت و به 144.07 ین رسید که پایین ترین سطح یک هفته اخیر است، زیرا بازارهای مالی جهانی به طور کلی از دارایی های پرریسک اجتناب می کنند.

پس از فروش شدید روز سه‌شنبه که ناشی از نگرانی‌ها در مورد اقتصاد ایالات متحده و ارزش‌گذاری بخش فناوری بود، سهام ایالات متحده ضعیف باقی ماندند.

داده‌های تولید نرم آمریکا که روز سه‌شنبه منتشر شد، به نگرانی هواداران در مورد فرود سخت برای بزرگترین اقتصاد جهان کمک کرد.

دلار که در ماه اوت در برابر سبدی از ارزها بیش از 2 درصد سقوط کرد، با افزایش نوسانات در بازارهای مالی جهانی و افزایش تقاضا برای ارزهای امن تر، ثابت ماند.

مارک چندلر، استراتژیست ارشد بازار در Bannockburn گلوبال فارکس، گفت: «بی ثباتی بازار سهام و کاهش بازدهی ایالات متحده، ین را به یک عملکرد قوی تبدیل کرده است.

شاخص دلار حدود 1 درصد بالاتر از پایین ترین سطح خود در اواخر ماه اوت یعنی 100.51 بود.

براد بچتل، رئیس جهانی FX در Jefferies در یادداشتی گفت: “دلار آمریکا بازگشت کرده است، اما می ترسد تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست نیاورد، دوباره دوباره رشد کند.” “بعد از چاپ جمعه، طبق محاسبه من در DXY 100 یا کمتر یا 104 یا بالاتر خواهیم بود.”

اقتصاددانان مورد نظر رویترز انتظار دارند که گزارش روز جمعه پس از افزایش 114000 شغلی در ماه ژوئیه، افزایش 165000 شغلی در ایالات متحده در ماه اوت را نشان دهد.

سرمایه گذاران نیز روز پنجشنبه مطالبات بیکاری را زیر نظر خواهند داشت.

یورو با 0.2 درصد افزایش به 1.107075 دلار رسید که پس از افت اولیه اولیه بهبود یافت.

یک نظرسنجی نشان داد که فعالیت تجاری منطقه یورو از فرانسه میزبان بازی های المپیک در ماه گذشته تقویت شد، اما یک نظرسنجی نشان می دهد که وضعیت ناخوشایند در این بلوک به محض پایان بازی های پارالمپیک باز خواهد گشت.

دلار کانادا در برابر همتای آمریکایی خود 0.3 درصد افزایش یافت پس از اینکه بانک کانادا نرخ اصلی خود را با 25 واحد کاهش به 4.25 درصد پیش بینی کرد، اما ابراز نگرانی کرد که رشد ضعیف تر از حد انتظار ممکن است به معنای کاهش سریع تورم باشد.

استرلینگ پس از تضعیف یک شبه به پایین ترین سطح 1.3101 دلار با 0.2% افزایش به 1.3138 دلار رسید.

با اجتناب سرمایه‌گذاران از دارایی‌های پرخطر، ارزهای دیجیتال در روز سه‌شنبه دچار افت شدند. حدود 1 درصد کاهش یافت و به 57751 دلار رسید و اتر با حدود 0.8 درصد کاهش به 2444 دلار رسید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.