با نشستن گرد و غبار جکسون هول یورو به کجا می رود؟

[ad_1] اخبار و تحلیل EUR/USD “Hawks” در جکسون هول مشاهده شد – احتمال افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو افزایش یافت EUR/USD سطوح فنی کلیدی ارزیابی شده، EURUSD ممکن است فرصت های تجاری بالاتری را ارائه دهد رویدادهای ریسک برنامه ریزی شده: تورم اتحادیه اروپا و آلمان، NFP ایالات متحده شاهین ها

کد خبر : 248267
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
با نشستن گرد و غبار جکسون هول یورو به کجا می رود؟

[ad_1]

اخبار و تحلیل EUR/USD

  • “Hawks” در جکسون هول مشاهده شد – احتمال افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو افزایش یافت
  • EUR/USD سطوح فنی کلیدی ارزیابی شده، EURUSD ممکن است فرصت های تجاری بالاتری را ارائه دهد
  • رویدادهای ریسک برنامه ریزی شده: تورم اتحادیه اروپا و آلمان، NFP ایالات متحده

شاهین ها در وایومینگ مشاهده شدند

سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول آنچه را که بیشتر مردم قبل از شروع این رویداد تصور می‌کردند، ارائه کرد – این واقعیت که تورم نشانه‌های واضحی از کاهش را نشان نمی‌دهد و این امر مستلزم عزم مداوم فدرال رزرو در قالب افزایش بی‌پایان نرخ بهره است.

با این حال، این فقط فدرال رزرو نبود که به روایت ادامه داد، زیرا اعضای بانک مرکزی اروپا درباره تصمیم نرخ آینده با احساس فوریت بیشتری صحبت کردند، پیشنهادهای شناور 50 یا 75 واحد پایه. نشست هشتم سپتامبر نرخ بهره، پتانسیل افزایش دوم نرخ بهره را نشان می‌دهد که در پی افزایش شگفت‌انگیز 50 واحدی در ماه جولای است.

Villeroy، Schnabel، Kazak، Knot و Holzmann همگی از افزایش قابل توجه (برای استانداردهای بانک مرکزی اروپا) نرخ بهره در سپتامبر حمایت کردند. حتی اولی رن، یکی از اعضای کمی سرسخت تر بانک مرکزی اروپا، اظهار داشت که زمان اقدام است و گام بعدی از بانک مرکزی اروپا “مهم” خواهد بود.

پس زمینه بنیادی EUR/USD و تحلیل فنی

بازارها به طور کلی احتمالاً به احساسات کلی وابسته خواهند ماند. با این حال، اخیراً با مفهوم «محور فدرال رزرو» که اکنون مرده است، دیدیم که بازارها می توانند از از دست دادن حافظه کوتاه مدت رنج ببرند. تورم اندکی سردتر باعث شد تا دلار با کاهش سود کاهش یابد، اما همیشه به ما گفته شده است که فدرال رزرو تا زمانی که “شواهد قانع کننده” مبنی بر کند شدن تورم وجود نداشته باشد، تکان نخواهد خورد – چیزی که در جکسون هول مجدداً تأیید شد.

با توجه به جنبه تورم، اکنون توجه خود را به داده های مشاغل در روز جمعه با حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی معطوف می کنیم. این جایی است که فکر می‌کنم اگر شاهد افزایش کاهش مشاغل باشیم، بازارها تلاش خواهند کرد تا «محور فدرال رزرو» را احیا کنند. یک بار دیگر، فدرال رزرو با وجود اذعان به اینکه سرعت فعلی افزایش نرخ بهره احتمالاً شاهد از دست دادن شغل و کاهش رشد اقتصادی خواهد بود، مصمم است. این هزینه مبارزه با تورم است، شر بزرگتر.

جفت ارز EUR/USD در روز جمعه پیشی گرفت تا به آدرس جروم پاول برسد، اما تقریباً بلافاصله پس از ارائه پیام جنگ طلبانه خود، شاهد عقب نشینی این حرکت بود. امروز، این جفت ارز در طول جلسه آسیایی کاهش یافت اما با کاهش ارزش دلار، در ابتدای جلسه لندن به سمت برابری افزایش یافت. حرکت بالا و پایین و سطوح کلیدی که باید در نظر گرفته شوند، برجسته شدند هفته گذشتهپیش نمایش به رویداد جکسون هول و بر قدرت نوسانات کوتاه مدت تأکید می کند.

در این هفته پس از فرونشستن گرد و غبار، شاهد ادامه معاملات جانبی و کاهش نسبی روند نزولی خواهیم بود. بازارها شرط های خود را برای افزایش بالقوه 75 واحد پایه از بانک مرکزی اروپا در هفته آینده افزایش داده اند، از 48 درصد در روز جمعه به 67 درصد در اوایل امروز. احتمال افزایش نرخ بهره بالاتر ممکن است از یورو در برابر افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در هفته آینده حمایت کند.

احتمال افزایش نرخ ECB ضمنی

پیش‌بینی EUR/USD: با نشستن گرد و غبار جکسون هول، یورو به کجا می‌رود؟

منبع: Refinitiv

سطوح فنی کلیدی

برابری به عنوان سطح فوری مقاومت با 1.0100 سطح بعدی مقاومت ظاهر می شود. ما یک رد نسبتاً قوی از 0.9900 را با یک فتیله پایین تر دیده ایم. پشتیبانی در 0.9900 باقی می ماند.

نمودار روزانه EUR/USD

پیش‌بینی EUR/USD: با نشستن گرد و غبار جکسون هول، یورو به کجا می‌رود؟

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای مهم ریسک این هفته

این هفته همان جایی است که هفته گذشته به پایان رسید، اگرچه، تقویم اقتصادی تنها از چهارشنبه با چاپ مشاغل مهم ایالات متحده در روز جمعه گرم می شود. انتظار می رود تورم آلمان پس از مهلت اندک چاپ گذشته با افزایش قیمت گاز اتحادیه اروپا افزایش یابد.

پیش‌بینی EUR/USD: با نشستن گرد و غبار جکسون هول، یورو به کجا می‌رود؟

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.