با نزدیک شدن به نشست RBNZ، NZD/USD همچنان به محدوده 0.6950 ادامه می دهد.

NZD/USD همچنان در حوالی علامت 0.6950 معامله می شود و از پایین ترین سطح قبلی زیر 0.6920 بهبود یافته است. اگرچه این جفت در ماه بیش از 3.0 درصد کاهش یافته است، اما کارشناسان فنی نشان نمی دهند که کیوی هنوز به سطح فروش بیش از حد خود رسیده است. NZD/USD شرایط معاملاتی نسبتاً متلاطمی

کد خبر : 133428
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
با نزدیک شدن به نشست RBNZ، NZD/USD همچنان به محدوده 0.6950 ادامه می دهد.


  • NZD/USD همچنان در حوالی علامت 0.6950 معامله می شود و از پایین ترین سطح قبلی زیر 0.6920 بهبود یافته است.
  • اگرچه این جفت در ماه بیش از 3.0 درصد کاهش یافته است، اما کارشناسان فنی نشان نمی دهند که کیوی هنوز به سطح فروش بیش از حد خود رسیده است.

NZD/USD شرایط معاملاتی نسبتاً متلاطمی را در روز سه‌شنبه شاهد بود، با کاهش 0.5 درصدی این جفت ارز زمانی که به پایین‌ترین سطح جلسه زیر 0.6920 رسید، قبل از اینکه از زمان ورود فعالان بازار ایالات متحده به سطح 0.6950 بازگشت. در سطوح فعلی حدود 0.6950، کیوی در روز در برابر دلار آمریکا ثابت معامله می شود. شرایط معاملات در ساعات اخیر کاهش یافته است زیرا معامله گران NZD از شرط بندی بیشتر در آستانه تصمیم سیاست پولی RBNZ در روز چهارشنبه خودداری می کنند.

هنوز نیروهای فنی به کمک کیوی نمی آیند

از ابتدای ماه، NZD/USD 3.0 درصد کاهش یافته است. در صورت عدم موفقیت در افزایش بسیار بیشتر از آنچه که RBNZ انتظار می‌رفت در جلسه چهارشنبه (50 واحد در ثانیه به جای 25 واحد در ثانیه) همراه با راهنمایی‌های جنگ‌طلب در مورد افزایش نرخ بهره در آینده، چشم‌اندازی برای جبران این زیان توسط این جفت ارز ضعیف است. در واقع، اگر بانک تصمیم بگیرد که نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد و نتواند بازارها را با راهنمایی های خود تحت تاثیر قرار دهد، بازگشت به پایین ترین سطح جلسه در منطقه 0.6920 و شاید رقم بزرگ درست زیر آن است.

بعید است که کارشناسان فنی هنوز به کمک کیوی بیایند. امتیاز شاخص قدرت نسبی 14 روزه NZD/USD تقریباً 37.7 است که همچنان بالاتر از قلمرو فروش بیش از حد (که 30 یا کمتر تعریف می شود) است. در همین حال، امتیاز Z NZD/USD به میانگین متحرک 200 روزه (یعنی تعداد انحرافات استاندارد دور از میانگین متحرک) به 1.24- می رسد. در حالی که این در ربع پایینی از نمرات Z به 200DMA ثبت شده در دوره پنج ساله گذشته است، اما هنوز شرایط فروش بیش از حد را نشان نمی دهد.

به طور معمول، یک امتیاز Z تا 200DMA زیر -2.00 سیگنال خرید بهتری است – این مورد قبلاً در دو مورد در سال 2021 (در اواسط آگوست و اواخر سپتامبر) اتفاق افتاده است. برای اینکه امتیاز Z NZD/USD به -2.00 برسد، این جفت باید تقریباً مطابق با پایین ترین سطح اواخر سپتامبر چند پیپ بالاتر از 0.6950 باشد.

وست‌پاک در میان‌مدت نسبت به این جفت ارز صعودی باقی می‌ماند، با توجه به اینکه «احساس ریسک جهانی همچنان بالاست، و اسپرد بازدهی NZ-US جذاب باقی می‌ماند، در حالی که قیمت‌های کالاهای NZ در حال افزایش است». این بانک همچنان به دنبال این است که این کاهش روند خود را طی کند و بازگشت به بالاترین سطح فوریه 0.7465+ در سه ماهه اول سال آینده را هدف قرار دهد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.