با مزرعه حیوانات کشاورزی را به سطح بعدی ببرید – اخبار بیت کوین حمایت شده

حمایت شده است در نتیجه پروتکل های DeFi، دسترسی به امور مالی دموکراتیک شده است و به هر کسی که به اینترنت متصل است اجازه می دهد به فرصت ها و خدمات دسترسی پیدا کند. با این حال، آنها تنها پس از “تابستان DeFi 2020” و شور کشاورزی حاصل از آن به محبوبیت دست یافتند.

کد خبر : 262999
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
با مزرعه حیوانات کشاورزی را به سطح بعدی ببرید – اخبار بیت کوین حمایت شده


در نتیجه پروتکل های DeFi، دسترسی به امور مالی دموکراتیک شده است و به هر کسی که به اینترنت متصل است اجازه می دهد به فرصت ها و خدمات دسترسی پیدا کند. با این حال، آنها تنها پس از “تابستان DeFi 2020” و شور کشاورزی حاصل از آن به محبوبیت دست یافتند.

مفهوم کشاورزی محصول با تبدیل شدن به ابزار استاندارد تولید درآمد غیرفعال در حوزه رمزنگاری، دیدگاه مردم نسبت به پس‌انداز را تغییر داده است. در نتیجه، پروتکل‌های DeFi متعددی معماری و عملکردهای خود را پیرامون کشاورزی بازده توسعه داده‌اند. با این حال، کشاورزی عملکرد علیرغم ارزش آن در طول سال ها تقریباً بدون تغییر باقی مانده است.

معرفی مزرعه حیوانات

مزرعه حیوانات یک پروتکل DeFi است که از رمان جورج اورول به همین نام که قدرت متمرکز را نقد می کند، الگوبرداری شده است. برخلاف رقبای خود، این اولین و تنها پروتکل غیرمتمرکز وام دهی مالکیت و تجمیع بازده در صنعت DeFi است.

این پلتفرم از دو توکن بومی، DOGS ($AFD) *live 18 اکتبر*، دارایی پاداش، و PIGS ($AFP)، توکن حاکمیتی، که نشان دهنده سهام مالکیت پلتفرم است، استفاده می کند.

تامین دینامیک

برخلاف دیگر پلتفرم‌های DeFi، Animal Farm از یک الگوریتم کنترل عرضه پویا استفاده می‌کند. با استفاده از این الگوریتم نوآورانه، عرضه توکن DOGS ($AFD)، که در 18 اکتبر راه اندازی می شودو رمز PIGS به روشی غیرمتمرکز و غیر قابل اعتماد تعیین می شود.

در نتیجه الگوریتم کنترل عرضه و توکنومیک DOGS ($AFD) و PIGS ($AFP)، عرضه به گونه‌ای طراحی شده است که در زمان‌های تقاضای کم، ثابت بماند و حتی دچار کاهش تورم شود و در نتیجه امکان عملکرد بهینه قیمت‌گذاری در تمام شرایط بازار را فراهم کند.

$AFP Giveaway – به شوق مزرعه حیوانات بپیوندید

تیم مزرعه حیوانات در جشن راه اندازی کامل پروتکل در 18 اکتبر مسابقه ای را برگزار خواهد کرد. پس از انجام یک سری کارها، به یک کاربر دقیقاً 5000 دلار BUSD تعلق می گیرد. برای جلوگیری از افزودن به عرضه توکن‌ها، مزرعه حیوانات برای تبلیغ یا بازاریابی با توکن‌های بومی هزینه نمی‌کند. بنابراین، پاداش به BUSD خواهد بود.

توکنومیک مزرعه حیوانات و مدل پاداش

راه اندازی در 18 اکتبر, DOGS ($AFD) یک مدل اختصاصی منحصر به فرد دارد که توکن های کاربران را قفل نمی کند. در عوض با استفاده از یک مدل مالیاتی متغیر، ساختار مشوقی ایجاد کرده است که به کسانی که سود را در قالب سود سهام BUSD و BNB تضمین می‌کنند، با قرار دادن DOGS ($AFD) به جای فروش آن در بازار، پاداش می‌دهد.

سهامداران در “DogPound” در مزرعه حیوانات، مالیات مربوط به معامله سگ هایشان ($AFD) را با نرخ 1٪ در روز کاهش می دهند. این مدل انگیزه ها را برای عملکرد بهینه کاملاً هماهنگ می کند. به کاربران برای حذف توکن‌های AFD از گردش، پاداش می‌دهد و در عین حال به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مانند ثروتمندان با انباشت دارایی‌ها درآمد کسب کنند. این به آنها امکان می دهد سود سهام پرداخت شده در BNB را بدست آورند.

70 درصد از مالیات های اعمال شده بر روی تراکنش های توکن DOGS ($AFD) با BNB مبادله می شود و به قرارداد وفاداری DogPound پرداخت می شود و به سهامداران DOGS ($AFD) اجازه می دهد تا مالیات تراکنش DOGS ($AFD) خود را کاهش دهند در حالی که درآمد بالایی کسب می کنند. سود سهام BNB را به همراه دارد.

30٪ از مالیات بر روی توکن های DOGS ($AFD) معامله شده با BUSD مبادله می شود و به عنوان سود سهام BUSD با بازده بالا به “PigPen” پرداخت می شود. صاحبان پلتفرم 75 درصد از کارمزدهای ایجاد شده از سپرده ها و برداشت ها را در BUSD دریافت می کنند، که سپس به عنوان سود سهام با بازده بالا بین سهامداران $AFP در PigPen توزیع می شود. 25 درصد از کارمزدهای ایجاد شده در پلتفرم از سپرده ها و کارمزدهای برداشت برای خرید DOGS ($AFD) و افزودن نقدینگی AFD/BUSD استفاده می شود که جریان ثابتی از فشار خرید DOGS ($AFD) و نقدینگی غیرمتمرکز قفل شده ایجاد می کند.

هر زمان که توکن‌های $AFP یا $AFD فروخته می‌شوند، 3% از تراکنش سوزانده می‌شود که آن‌ها را برای همیشه از گردش خارج می‌کند و باعث کاهش تورم می‌شود.

بازدهی بالاتر از طریق وام دادن

وام غیرمتمرکز با وام دادن TVL وثیقه (کل ارزش قفل شده) به Pancakeswap، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز در زنجیره هوشمند Binance (BSC) به دست می آید. بنابراین، مزرعه حیوانات، تجمع عملکرد کم خطری را ارائه می دهد که در بالای عملکرد تولید شده بومی توسط پروتکل ترکیب شده است. سود حاصل از وام دادن به Pancakeswap به BUSD تبدیل می شود و به سهامداران «PigPen» پرداخت می شود. کاربران تمام مزایای کسب بازدهی را در Pancakeswap به دست می‌آورند در حالی که جریان نقدی اضافی در مزرعه حیوانات با ساختارهای تشویقی بهبودیافته به دست می‌آورند.

حکومت

نه تنها سهامداران هزینه های پلتفرم کسب درآمد توکن AFP و مالیات به عنوان مالکان این پلتفرم هستند، بلکه در مورد پیشنهادهای نقشه راه آینده نیز رأی دارند.

پایداری و عملکرد

با تمام مکانیزم‌هایی که در بالا توضیح داده شد، پاداش دادن به کاربران برای حذف توکن‌های $AFP و $AFD از گردش و پرداخت سود سهام برای انجام این کار در توکن غیربومی (BUSD و BNB)، و کنترل پویا عرضه بر اساس تقاضای اساسی. مزرعه حیوانات و توکن‌های بومی آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای بالاترین عملکرد تولیدکننده بازدهی باشند که تا کنون ایجاد شده‌اند.

افکار بسته

مزرعه حیوانات آماده است تا به یکی از رهبران دنیای DeFi تبدیل شود. نقشه راه گسترده ای وجود دارد که شامل محصولات از قبل توسعه یافته، مشوق های سخاوتمندانه، یک برنامه ارجاع جذاب، یک رابط کاربری زیبا، یک معماری متمایز، و یک سیستم نوآورانه تولید بازده است که در تمام سطوح بازار کار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزرعه حیوانات، نحوه خرید $AFP اکنون و آماده شدن برای راه اندازی کامل در 18 اکتبر، بازدید کنید وب سایت رسمی و اجتماعی (توییتر، اختلاف، یوتیوب).


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.