با مداخله BOJ برای ثابت نگه داشتن بازده اوراق توسط رویترز، ین سقوط کرد

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: یک اسکناس ین ژاپن در این عکس تصویری دیده می شود که در 1 ژوئن 2017 گرفته شده است. رویترز/توماس وایت/تصویر 2/2 توسط آلون جان و کوین باکلند هنگ کنگ/توکیو (رویترز) – ین ژاپن روز دوشنبه پس از ورود بانک مرکزی ژاپن به بازار برای جلوگیری از افزایش بازده

کد خبر : 184469
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
با مداخله BOJ برای ثابت نگه داشتن بازده اوراق توسط رویترز، ین سقوط کرد

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس ین ژاپن در این عکس تصویری دیده می شود که در 1 ژوئن 2017 گرفته شده است. رویترز/توماس وایت/تصویر

2/2

توسط آلون جان و کوین باکلند

هنگ کنگ/توکیو (رویترز) – ین ژاپن روز دوشنبه پس از ورود بانک مرکزی ژاپن به بازار برای جلوگیری از افزایش بازده اوراق قرضه دولتی بالاتر از هدف اصلی خود، در حالی که بیت کوین به تقریباً بالاترین سطح خود جهش کرد، ین ژاپن به پایین ترین حد در 6 سال اخیر سقوط کرد. سال

BOJ، صبح روز دوشنبه پیشنهاد خرید مقادیر نامحدود اوراق قرضه 10 ساله ژاپن (JGBs) را با 0.25٪، پس از اینکه بازده 10 ساله JGB به 0.245٪ رسید، به بالاترین سطح شش ساله خود رساند.

دلار در معاملات صبحگاهی به 123.1 ین رسید که قوی ترین آن از دسامبر 2015 بود و آخرین قیمت آن در 122.9 بود که 0.7 درصد در روز افزایش داشت. ین در 12 جلسه گذشته نزدیک به 6 درصد افزایش یافته است.

“بازار واگرایی سیاست پولی بین ایالات متحده و ژاپن را به عنوان محرک کلیدی دلار ین می بیند، بنابراین برخلاف اظهارات جنگ طلب فدرال رزرو اخیرا، (اقدام BOJ) این تصور را ایجاد می کند که BOJ همچنان ضعیف است و این منجر به یک شینیچیرو کادوتا، استراتژیست ارشد ارز در این شرکت گفت: دلار بالاتر است بارکلی (LON:) در توکیو.

“من فکر می‌کنم در کوتاه‌مدت خطر همچنان رو به افزایش است، به‌ویژه اگر این داستان واگرایی سیاست‌های پولی دست نخورده باقی بماند. اما سرعت بسیار سریع بوده و کمی بیش از حد گرم به نظر می‌رسد، بنابراین اگر عناوین مخالفی ببینیم، می‌توانیم وی افزود: برخی اصلاحات را نیز مشاهده کنید.

بازدهی اوراق خزانه 10 ساله آخرین 2.5046 درصد بود که هفته گذشته 33 واحد جهش داشت.

قیمت‌های بالای کالاها نیز به ین آسیب می‌زند، زیرا به افزایش کسری تجاری ژاپن کمک می‌کند، اگرچه در عین حال انگیزه قدرتمندی برای ارزهای کالایی ایجاد کرده است.

دلار در 0.752 دلار بود و نزدیک به بالاترین حد چهار ماهه هفته گذشته نگه داشت، در حالی که دلار کانادا به 1.249 در هر دلار رسید، درست پس از اوج دو ماهه روز جمعه.

ناظران ارز استرالیا نیز به بودجه استرالیا در روز سه شنبه توجه دارند. خزانه‌دار استرالیا روز یکشنبه گفت که این بودجه باعث بهبود مادی بسیار قابل توجهی در درآمد دولت خواهد شد.

پس از آنکه شانگهای روز یکشنبه اعلام کرد برای انجام آزمایش کووید-19، شهر را مسدود خواهد کرد، یکی از بادهای مخالف احتمالی برای استرالیا، وضعیت کووید-19 در چین است.

دلار صبح روز دوشنبه تا 0.24% افزایش یافت و قبل از افزایش قیمت به 6.3986 رسید.

یورو آخرین بار در 1.0956 دلار بود که 0.25 درصد کاهش داشت و در روزهای اخیر اندکی کاهش یافته بود، اما به دلیل تأثیر اقتصادی جنگ در اوکراین همچنان تحت فشار بود.

تحلیلگران CBA می‌گویند: «تراز ریسک‌ها نشان می‌دهد که ممکن است 1.0800 را در هفته‌های آینده آزمایش کند».

CBA گفت: ارقام تورم از اقتصادهای بزرگ اروپایی و منطقه یورو از روز چهارشنبه منتشر می شود و “بانک مرکزی اروپا با باد مخالف رشد و تورم بسیار بالا درگیر است.”

پوند 0.19 درصد کاهش یافت و به 1.3157 دلار رسید

0.23٪ بالاتر در 99.079 بود.

همچنین داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی روز جمعه در ایالات متحده باعث افزایش بالقوه دلار در این هفته می‌شود، اگرچه تحلیلگران می‌گویند با توجه به اینکه بازار در حال حاضر برای سرعت تهاجمی افزایش نرخ بهره در سال جاری قرار دارد، تأثیر آن می‌تواند خاموش شود.

در بازارهای ارزهای دیجیتال بیت کوین پس از جهش به 47766 دلار در معاملات اولیه، تقریباً حدود 46900 دلار بود که بالاترین سطح از اوایل ژانویه بود.

اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، 3320 دلار بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.