با عقب نشینی فدرال رزرو از چرخش توسط رویترز، دلار به سمت افزایش هفتگی می رود

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته آماندا کوپر لندن (رویترز) – پس از اینکه مقامات فدرال رزرو بر تعهد خود برای افزایش نرخ‌های بهره آمریکا بیش از آنچه بازارها پیش‌بینی می‌کنند، تاکید کردند، ارزش دلار

کد خبر : 283447
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
با عقب نشینی فدرال رزرو از چرخش توسط رویترز، دلار به سمت افزایش هفتگی می رود

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته آماندا کوپر

لندن (رویترز) – پس از اینکه مقامات فدرال رزرو بر تعهد خود برای افزایش نرخ‌های بهره آمریکا بیش از آنچه بازارها پیش‌بینی می‌کنند، تاکید کردند، ارزش دلار در روز جمعه کاهش یافت، اما همچنان به سمت بزرگترین افزایش هفتگی خود در یک ماه گذشته بود.

در برابر پوند کاهش یافت که پس از یک جلسه نوسان در روز پنجشنبه پس از بودجه بریتانیا برای افزایش مالیات و کاهش هزینه ها، افزایش یافت.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، آخرین مقام فدرال رزرو بود که امیدهای بازار برای توقف افزایش نرخ بهره را عقب نشینی کرد و گفت که حتی با فرضیات نادرست، برای مهار تورم، نرخ وجوه باید به حداقل 5 تا 5.25 درصد افزایش یابد. 3.75-4٪ در حال حاضر.

او گفت که مفروضات بدبینانه تر صعود آن را به بالای 7 درصد توصیه می کند. بازارهای پول نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال حاضر انتظار دارند که نرخ بهره آمریکا در ژوئن سال آینده به حدود 5 درصد برسد.

یورو در برابر دلار با 0.1 درصد افزایش به 1.0356 دلار رسید، در حالی که پوند 0.3 درصد افزایش یافت و در 1.1908 دلار معامله شد. از آنجایی که داده‌های تورم مصرف‌کننده نشان‌دهنده کاهش فشار قیمت‌ها در ایالات متحده بود، هر دو به بالاترین حد چند ماهه در برابر دلار رسیده‌اند.

فرانچسکو پسوله، استراتژیست ING گفت: “ما فکر می کنیم که این مرحله تثبیت دلار ممکن است برای اندکی طولانی تر شود، قبل از افزایش مجدد ارزش دلار تا پایان سال. در واقع، بازارها نسبت به سخنرانان فدرال رزرو بسیار حساس خواهند بود.”

“تاکنون، نظرات پس از CPI حاکی از احتیاط طولانی مدت در مورد نبرد تورم بوده است، زیرا اکثر اعضای فدرال رزرو تلاش کردند تا شور و شوق بازار را در مورد یک چرخش قریب الوقوع کاهش دهند. بازار آینده اکنون به طور کامل با نرخ اوج 5.00 درصدی در اولین دوره قیمت گذاری شده است. او گفت: نیمی از سال 2023.

در برابر ین، دلار در حدود 140.27 ثابت ماند و ثابت ماند در 106.75. در این هفته تا کنون حدود 0.4 درصد افزایش داشته است، که بخشی از کاهش 4 درصدی هفته گذشته را پس از غیبت کوچک در تورم ایالات متحده که باعث یکی از شدیدترین افت هفتگی ارز در دهه‌های اخیر شد، جبران کرد.

بازدهی خزانه داری نیز پس از بولارد افزایش یافت، اما به اندازه ای نبود که بتواند قله های هفته را کاهش دهد، با بازدهی 10 ساله تقریباً در حدود 3.82 درصد معامله شد.

در اوایل این هفته، داده‌های قوی‌تر از حد انتظار خرده‌فروشی در ایالات متحده نیز گمانه‌زنی‌ها درباره توقف افزایش‌ها را از بین برد، زیرا به نظر می‌رسید مصرف‌کنندگان در حالت خرج باقی می‌مانند.

در ژاپن، داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت‌های مصرف‌کننده با سریع‌ترین سرعت در ۴۰ سال گذشته افزایش می‌یابد و به طور بالقوه بر مقامات فشار می‌آورد تا از سیاست‌های پولی بسیار آسان عقب‌نشینی کنند، اما ین واکنش فوری کمی نشان داد.

در همین حال، داده‌های روز جمعه نشان داد که خرده‌فروشی بریتانیا در ماه اکتبر، زمانی که تورم به بالاترین حد خود در 41 سال گذشته یعنی 11.1 درصد رسید، تنها بهبود نسبی داشته است.

دلار استرالیا با 0.3 درصد افزایش به 0.6708 دلار رسید، در حالی که دلار نیوزیلند به پنجمین افزایش هفتگی خود رسید و در آستانه نشست هفته آینده بانک مرکزی با 0.6 درصد افزایش به 0.6168 دلار رسید، که در آن نرخ ها می تواند تا حدی افزایش یابد. 75 bps

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.