با صدور بیش از 90 درصد عرضه بیت کوین، دشواری استخراج بیت کوین در طول عمر به بالاترین حد خود می رسد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] دشواری استخراج بیت کوین این هفته در 31 مارس 2022 در ارتفاع بلوک 729792 برای اولین بار از 17 فوریه افزایش یافت. دشواری شبکه 4.31 درصد بالاتر رفت و این متریک را به بالاترین سطح مادام العمر در 28.59 تریلیون رساند. از زمان افزایش، هش ریت شبکه کمی ناپایدارتر بوده و از 217 اگزاهش

کد خبر : 187046
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
با صدور بیش از 90 درصد عرضه بیت کوین، دشواری استخراج بیت کوین در طول عمر به بالاترین حد خود می رسد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

دشواری استخراج بیت کوین این هفته در 31 مارس 2022 در ارتفاع بلوک 729792 برای اولین بار از 17 فوریه افزایش یافت. دشواری شبکه 4.31 درصد بالاتر رفت و این متریک را به بالاترین سطح مادام العمر در 28.59 تریلیون رساند. از زمان افزایش، هش ریت شبکه کمی ناپایدارتر بوده و از 217 اگزاهش در ثانیه (EH/s) در 1 آوریل به 175 EH/s امروز کاهش یافته است.

از روز پنجشنبه، یافتن بلاک بیت کوین هرگز دشوارتر از این نبوده است، میزان سختی آن 4.31 درصد بالاتر است.

بیت کوین در این هفته به نقطه عطف دیگری دست یافته است، زیرا سختی استخراج این شبکه به بالاترین حد خود رسیده است و این بدان معناست که در حال حاضر سخت ترین نقطه در تاریخ برای یافتن بلاک بیت کوین (BTC) است. ساتوشی ناکاموتو سختی استخراج را ایجاد کرد تا اطمینان حاصل کند که زمان های بلوک حدود ده دقیقه از هم فاصله دارند و الگوریتم تنظیم سختی (DAA) هر دو هفته یکبار تنظیم مجدد می شود.

با بیش از 90 درصد عرضه بیت کوین صادر شده، دشواری استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود در طول عمر می رسد.
دشواری استخراج بیت کوین در 31 مارس 2022 به بالاترین حد خود رسید و به 28.59 تریلیون رسید، که به این معنی است که در حال حاضر سخت ترین زمان در تاریخ برای یافتن پاداش بلوک BTC است.

اصطلاح «مشکل ماینینگ» به دشواری یافتن یارانه بلوکی برای شرکت‌کنندگان در ماینینگ اشاره دارد که در غیر این صورت به عنوان پاداش بلوک شناخته می‌شود. دشواری استخراج بیت کوین بسیار مهم است و شبکه را تا حد امکان ثابت نگه می دارد. هنگامی که شرکت کنندگان جدید ماینینگ به شبکه می پیوندند و هش ریت افزایش می یابد، DAA دوباره تنظیم می شود و یافتن پاداش بلاک برای ماینرها دشوارتر می شود.

اگر برعکس اتفاق بیفتد و هش ریت کاهش یابد، DAA کاهش می‌یابد و کار را برای مجموع شرکت‌کنندگان در ماینینگ آسان‌تر می‌کند. افزایش 4.31 درصدی در روز پنجشنبه، اولین افزایش در بیش از چهار هفته یا 2 تغییر DAA بود. DAA هر بلاک 2016 را دوباره تنظیم می کند و در زمان نگارش این مقاله، 1682 بلاک تا زمان هدف گذاری مجدد که در 13 آوریل پیش بینی می شود باقی می ماند.

در حال حاضر، تغییر بعدی DAA در 13 آوریل انتظار می رود و تخمین زده می شود که کاهش یابد. از زمان افزایش در 31 مارس، نمودارهای شش ماهه نشان می دهد که هش ریت در نوسان بوده و در حال حاضر حدود 175.49 EH/s است. آمار روز شنبه، 2 آوریل، نشان می دهد که میانگین 90 روزه هش تقریبا 195 EH/s است.

آمار سه روزه نشان می دهد که F2pool با 18.91 درصد هش ریت جهانی یا 37.19 EH/s به عنوان برترین ماینر برتری دارد. Foundry USA با 18.66% هش ریت جهانی یا 36.70 EH/s، دومین استخر بزرگ بر اساس معیارهای سه روزه است. در سه روز F2pool 76 بلوک را پیدا کرد و در همان بازه زمانی Foundry USA 75 بلوک را کشف کرد.

حداکثر طول عمر این سختی 28.59 تریلیون، یافتن پاداش بلوک را برای همه استخرهای ماینینگ دشوارتر از همیشه می کند. در حال حاضر، 11 استخر استخراج شناخته شده با توان محاسباتی اختصاص داده شده به شبکه وجود دارد و 1.99 درصد از هش قدرت جهانی یا 3.91 EH/s متعلق به نهادهای استخراج ناشناخته است.

اوج سختی ماینینگ نیز یک روز قبل از یافتن 19 میلیون بیت کوین توسط ماینرها در ارتفاع بلوک 730034 رخ داد. از آن زمان تاکنون، ماینرها 19,000,592.18 بیت کوین (در زمان نگارش مقاله) را کشف کرده اند و میزان صدور باقی مانده 1,999,193.73 BTC است.

برچسب ها در این داستان

11 استخر، 19 میلیون بیت کوین، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، دارایی های رمزنگاری، DAA، سختی، الگوریتم تنظیم سختی، F2Pool، Foundry USA، Hashpower، هاشرات، استخراج، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، سختی استخراج، SHA256، هش ناشناخته معدنچیان

نظر شما در مورد افزایش 4.31 درصدی سختی شبکه در این هفته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.