با صحبت مقامات فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره، دلار به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسید

[ad_1] شاخص دلار 0.121% افزایش یافت و به 107.620 رسید، پس از اینکه قبلاً به 107.68 رسید که بالاترین میزان از 18 جولای بود. این شاخص در مسیر صعود 1.89% در این هفته قرار دارد که بهترین عملکرد هفتگی آن از 12 ژوئن خواهد بود. دلار آمریکا برای اولین بار از 28 ژوئیه به 136.38

کد خبر : 243592
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
با صحبت مقامات فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره، دلار به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسید

[ad_1]

شاخص دلار 0.121% افزایش یافت و به 107.620 رسید، پس از اینکه قبلاً به 107.68 رسید که بالاترین میزان از 18 جولای بود. این شاخص در مسیر صعود 1.89% در این هفته قرار دارد که بهترین عملکرد هفتگی آن از 12 ژوئن خواهد بود.

دلار آمریکا برای اولین بار از 28 ژوئیه به 136.38 ین رسید، در حالی که یورو به 1.00735 دلار کاهش یافت که ضعیف ترین قیمت از 15 ژوئیه تاکنون است.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، گفت که او به سمت حمایت از سومین افزایش متوالی 75 واحدی نرخ بهره در ماه سپتامبر تمایل دارد، در حالی که مری دالی، همکار فدرال رزرو سانفرانسیسکو، گفت که افزایش نرخ بهره 50 یا 75 واحد در ماه آینده “معقول” خواهد بود. ”

استر جورج، رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی، گفت که او و همکارانش تا زمانی که «کاملاً متقاعد نشده‌اند» که تورم بیش از حد گرم در حال کاهش است، از تشدید سیاست‌ها دست نمی‌کشند.

ری آتریل، رئیس استراتژی ارز در بانک ملی استرالیا در سیدنی، دلار «هوشمندانه بالاتر» است و مقامات بانک مرکزی «همه به وضوح نشان می‌دهند که فدرال رزرو هنوز برای افزایش نرخ‌ها کار دارد،» حتی با وجود اینکه آنها در مورد میزان افزایش نرخ‌ها اختلاف داشتند. در یادداشت مشتری نوشت.

سخت است که ضعف ارز اروپا را بر اساس اخبار خاص مشخص کنیم، اگرچه این مورد ضعف بیشتر در زمینه‌های اقتصادی نسبی (جهانی) برای هفته‌ها به طرز چشمگیری آشکار بوده است.

یورو در مسیر کاهش 1.71 درصدی از جمعه گذشته قرار دارد، که بدترین هفته آن از 8 ژوئیه خواهد بود. استرلینگ 1.80 درصد سقوط خواهد کرد که بزرگترین سقوط هفتگی آن از 6 می است.

ارزهای اروپایی نتوانستند به دلیل نگرانی‌های تورمی که بانک‌های مرکزی منطقه را تحت فشار قرار دهند تا سیاست‌های سخت‌گیرانه خود را ادامه دهند، در عوض نگران خطرات رکود اقتصادی نیستند.

ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا، با بیان اینکه قیمت های مصرف کننده همچنان می تواند در کوتاه مدت شتاب بگیرد، نگرانی های تورم را یک شبه افزایش داد. رشد قیمت بریتانیا در روز چهارشنبه دو رقمی شد.

در همین حال، علیرغم درخواست فدرال رزرو مبنی بر نیاز به نرخ های بالاتر، احتمال افزایش 75 واحد پایه دیگر در ماه آینده به 40 درصد در بازارهای پول کاهش یافته است.

با این حال، داده‌های تورم قیمت مصرف‌کننده و مشاغل در ماه اوت، که قبل از نشست سپتامبر فدرال رزرو منتشر می‌شود، احتمالاً بر مقیاس انقباض تأثیر خواهد گذاشت.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، این فرصت را خواهد داشت که در سمپوزیوم سالانه جکسون هول در 25 تا 27 اوت، بازار را در مورد دیدگاه های خود به روز کند.

در جاهای دیگر، دلار استرالیا 0.26 درصد در برابر دلار 0.690 دلار کاهش یافت و برای اولین بار از 5 آگوست به 0.6898 دلار رسید. دلار نیوزیلند پس از افت به 0.6229 دلار، که پایین ترین رقم از 5 اوت است، 0.40 درصد کاهش یافت و به 0.6240 دلار رسید.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین با 2.28 درصد کاهش به 22880.00 دلار رسید. اتریوم با 3.09 درصد کاهش به 1819.44 دلار رسید.

(گزارش توسط کوین باکلند؛ ویرایش توسط سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.