با دوبرابر شدن بازار نزولی، سه اصل مصرف کننده را در نظر بگیرید

[ad_1] بازار سهام امسال سقوط کرده است، زیرا سرمایه گذاران به دلیل افزایش نرخ های بهره، تورم فزاینده و بحران انرژی، از سهام در حال رشد به جایگزین های امن تر روی آورده اند. سرمایه گذاران نگران رکود هستند زیرا فدرال رزرو افزایش بیشتری نرخ بهره را در ماه های آینده نشان داده است. این

کد خبر : 223636
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
با دوبرابر شدن بازار نزولی، سه اصل مصرف کننده را در نظر بگیرید

[ad_1]

بازار سهام امسال سقوط کرده است، زیرا سرمایه گذاران به دلیل افزایش نرخ های بهره، تورم فزاینده و بحران انرژی، از سهام در حال رشد به جایگزین های امن تر روی آورده اند. سرمایه گذاران نگران رکود هستند زیرا فدرال رزرو افزایش بیشتری نرخ بهره را در ماه های آینده نشان داده است. این فشار نزولی بر سهام وارد می کند. S&P 500 امسال 21 درصد افت کرد در حالی که نزدک 25 درصد سقوط کرد.

سرمایه گذاران باید پرتفوی خود را در طول یک بازار نزولی متنوع کنند. همانطور که ترس و عدم اطمینان باعث کاهش بازارها می شود، بیشتر سرمایه گذاران به سمت سهام دفاعی سوق می یابند. سرمایه گذاران می توانند ریسک نزولی را با تخصیص وجوه به سهامی با سود پایدار، مانند شرکت های اصلی مصرف کننده، محدود کنند. از آنجایی که این شرکت ها با موارد ضروری روزمره مانند غذا و نوشیدنی، محصولات مراقبت شخصی و محصولات مراقبت از خانه و خانه سروکار دارند، سهام اصلی مصرف کننده به عنوان پناهگاهی امن در برابر عدم اطمینان عمل می کند. این شرکت‌ها به‌عنوان غیردوره‌ای در نظر گرفته می‌شوند و می‌توانند رشد پایدار خود را حفظ کنند و سود قابل توجهی را حتی در اقتصادهای ضعیف ایجاد کنند، زیرا مصرف‌کنندگان بدون توجه به وضعیت اقتصاد به کالاهای ضروری متکی هستند. و به همین دلیل، این سهام در هنگام رکود اقتصادی، امنیت و موقعیت دفاعی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

همانطور که بازار نزولی ادامه دارد، ما معتقدیم که سه شرکت اصلی مصرف کننده زیر از بهترین شرکت هایی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

شرکت عمده فروشی Costco

Costco یک خرده فروش فقط عضویت با 830 فروشگاه است. این شرکت در ایالات متحده و پورتوریکو و همچنین کانادا، مکزیک، ژاپن، بریتانیا، کره، تایوان، استرالیا، اسپانیا، فرانسه، چین و ایسلند فعالیت می کند. این شرکت دارای فروشگاه های آنلاین در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، مکزیک، کره، تایوان، ژاپن و استرالیا نیز می باشد.

Costco به دلیل برنامه عضویت خود دارای یک پایگاه مشتری وفادار با نرخ رضایت مشتری عالی است. پایگاه جهانی عضویت این شرکت متشکل از بیش از 63.4 میلیون مشتری پرداخت کننده است. این پایگاه عظیم مشترک، شرکت را قادر می‌سازد تا مقادیر زیادی از موجودی محدود را خریداری کند و محصولات را به صورت عمده با قیمت‌های پایین‌تر عرضه کند. نرخ حفظ کلی 89.6% گواهی بر چسبندگی عضویت Costco است، و این بزرگترین نقطه قوت شرکت است که آن را برای مقابله با تاثیر رکود آینده قرار می دهد.

علیرغم هزینه های ورودی بالاتر و اختلالات مداوم زنجیره تامین، Costco نتایج مالی قوی برای سه ماهه اول سال 2022 ارائه کرد که نشان می دهد شرکت با ظرفیت کامل کار می کند. درآمد Costco نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش یافت و به 52 میلیارد دلار رسید و پول نقد و معادل آن به 11.2 میلیارد دلار رسید. چشم انداز تجاری Costco بسیار عالی است، به ویژه زمانی که فشارهای تورمی باعث می شود مصرف کنندگان در جاهای دیگر هزینه خود را کاهش دهند. با یک استراتژی تجاری متمایز مبتنی بر عضویت، Costco همچنان یکی از برترین شرکت های خرده فروشی در جهان است. این شرکت علیرغم برخی فشارهای حاشیه به گزارش فروش قوی خود ادامه می دهد و تلاش می کند تا اعضای جدید را حفظ و جذب کند. با وفاداری قوی مشتری و انعطاف‌پذیری قیمت‌گذاری، Costco می‌تواند محیط اقتصادی چالش‌برانگیز کنونی را پشت سر بگذارد و در درازمدت به سرمایه‌گذاران پاداش خوبی بدهد.

PlantX Life Inc

PlantX یک شرکت محصولات گیاهی است که در ونکوور کانادا مستقر است و زندگی دوستدار محیط زیست و بدون آزار حیوانات را ترویج می کند. این شرکت از طریق وب سایت تجارت الکترونیک و مکان های فیزیکی خود، بیش از 5000 محصول گیاهی و همچنین خدمات تحویل غذا و گیاهان سرپوشیده را ارائه می دهد. این طیف متنوع از محصولات گیاهی/گیاهی منجر به دستاوردهای مالی قابل توجهی برای شرکت در سه ماهه اخیر شده است.

در ماه مارس، این شرکت 1.7 میلیون دلار درآمد ناخالص ماهانه تولید کرد که 28 درصد افزایش نسبت به فوریه 2022 نشان می‌دهد. این شرکت با شرکت‌های معروف تجارت الکترونیک شریک می‌شود تا مزایای محصولات گیاهی را به مشتریان خود برساند. PlantX در اوایل سال جاری با Instacart همکاری کرد تا تحویل همان روز را فعال کند و قابلیت‌های تجارت الکترونیک خود را تقویت کند. این شرکت همچنین در حال گسترش خطوط تولید خود به لوازم آرایشی و پوشاک است و همچنین برند آب خود را معرفی کرده است.

PlantX اخیراً مجوز فروش و توزیع مشروبات الکلی را در مکان‌های خرده‌فروشی خود در شیکاگو، ایلینوی و ونیز بیچ، کالیفرنیا دریافت کرده است. در 23 ژوئن، PlantX گسترش پلتفرم آنلاین XMeals خود را به ایالات متحده اعلام کرد. مشتریان می توانند درباره XMeals اطلاعات بیشتری کسب کنند و منوی گیاهی و برنامه های غذایی XMeals را از طریق وب سایت جدید xmeals.com سفارش دهند. XMeals در جولای 2021 راه اندازی شد و هم یک سرویس مبتنی بر اشتراک و هم گزینه های خرید یکباره از گزینه های منوی à la carte هفتگی این شرکت را ارائه می دهد. مشترکین می توانند تحویل هفتگی یا ماهانه حداقل سه وعده غذایی را سفارش دهند. مشتریان همچنین می‌توانند از برنامه‌های غذایی 3 و 5 روزه شرکت انتخاب کنند که شامل صبحانه‌ها، ناهار و شام‌های مغذی گیاهی است که توسط یک متخصص تغذیه و عضو هیئت مشاوران پزشکی ثبت‌نام شده است.

PlantX به سرعت در صنعت گیاهی در حال گسترش است و با به دست آوردن و مشارکت با سرآشپزهای مشهور و برندهای گیاهی تأسیس شده، از پتانسیل رشد عظیم این صنعت سرمایه گذاری می کند. با توجه به ادامه رشد تصاعدی محصولات گیاهی، PlantX به نظر می رسد موقعیت خوبی برای رشد در سال های آینده داشته باشد، صرف نظر از اینکه آیا اقتصاد ایالات متحده وارد رکود می شود یا خیر. با نوسانات اخیر، اکنون ممکن است نقطه پایینی برای شرکتی باشد که برای رشد آماده است، بنابراین یک فرصت منحصر به فرد را فراهم می کند.

بانج محدود

Bunge Limited یک شرکت کشاورزی و مواد غذایی است. تجارت کشاورزی این شرکت در زمینه خرید، ذخیره سازی، حمل و نقل، پردازش و فروش کالاهای کشاورزی و محصولات کالایی است. این شرکت همچنین روغن‌ها و چربی‌های گیاهی از جمله روغن‌های پخت و پز، شورتنینگ‌ها و مواد ویژه را به فروش می‌رساند. Bunge دارای بیش از 69 مرکز پالایش و بسته بندی در سراسر جهان و همچنین تقریباً 88 مرکز ذخیره سازی است. علاوه بر این، Bunge از طریق بخش آسیاب خود، آرد گندم، مخلوط نانوایی، و محصولات مبتنی بر ذرت را به فروش می رساند. بخش آسیاب آن بیش از 23 مرکز آسیاب و بیش از 9 انبار ذخیره سازی در سراسر جهان دارد.

در ماه مه، Bunge اعلام کرد که یک شرکت سرمایه گذاری مشترک به نام Bunge Chevron Ag Renewables LLC با شرکت شورون (CVX) تشکیل می دهد تا تقاضای فزاینده برای مواد اولیه سوخت تجدیدپذیر را برآورده کند. این شرکت اخیراً 33 درصد از سهام سیناگرو، یک فروشنده غلات و محصولات کشاورزی مستقر در برزیل را به دست آورد. Bunge یک سهام عالی در این محیط تورمی است زیرا در بخش کشاورزی فعالیت می کند که از قیمت های بالا برای برخی مواد غذایی سود می برد.

نتیجه

سرمایه گذاری در بازار نزولی به خصوص با توجه به احتمال رکود در اواخر سال جاری آسان نیست. با این حال، شرط‌بندی دقیق روی سهام اصلی مصرف‌کننده مانند آنچه در این مقاله معرفی شد، می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند تا دریاهای مواج را با موفقیت طی کنند و نور را در انتهای تونل ببینند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.