با توجه به قیمت فدرال رزرو توسط Investing.com قیمت دلار در حال اتمام است

[ad_1] © رویترز. نویسنده: یاسین ابراهیم Investing.com – همزمان با نزدیک شدن هم اندیشی فدرال رزرو جکسون هول ، دلار روز پنجشنبه صعود کرد ، اما به نظر نمی رسد که هویج فدرال رزرو کاهش یابد ، زیرا خبر خوب برای ارز ذخیره در حال تمام شدن است. این ارز که ارزش دلار آمریکا را

کد خبر : 96484
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۴۲
با توجه به قیمت فدرال رزرو توسط Investing.com قیمت دلار در حال اتمام است

[ad_1]


© رویترز.

نویسنده: یاسین ابراهیم

Investing.com – همزمان با نزدیک شدن هم اندیشی فدرال رزرو جکسون هول ، دلار روز پنجشنبه صعود کرد ، اما به نظر نمی رسد که هویج فدرال رزرو کاهش یابد ، زیرا خبر خوب برای ارز ذخیره در حال تمام شدن است.

این ارز که ارزش دلار آمریکا را در برابر سبد تجاری شش ارز اصلی اندازه گیری می کند ، 0.25 درصد افزایش یافت و به 93.06 رسید.

دژاردینز در یادداشتی گفت: “پس از عملکرد خوب در ماه های اخیر ، احتمال دارد دلار آمریکا در آینده نزدیک در برابر چندین ارز کاهش یابد.”

چشم انداز تلخ دلار در آستانه سخنرانی جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در نشست هم اندیشی جکسون هول مطرح می شود.

این سمپوزیوم به طور سنتی به عنوان بستری برای فدرال رزرو برای انتشار بیانیه های سیاست پولی عمل می کرد ، اما این احساس عدم قطعیت وجود دارد که چقدر احتمال دارد پاول در سیاست های پولی کاهش دهد.

برخی معتقدند که در صورت گزارش ماهانه مشاغل و نشست فدرال رزرو در سپتامبر ، پاول احتیاط را انتخاب می کند. برخی دیگر اظهار می دارند که رئیس فدرال رزرو می تواند از سمپوزیوم سالانه برای تأمین اعتبار سیگنال های بانک مرکزی قبل از اعلامیه در ماه جاری استفاده کند.

“به احتمال زیاد فدرال رزرو اعلام می کند که روند کاهش اوراق قرضه را در جلسه سیاست پولی سپتامبر آغاز می کند.” ولز فارگو (NYSE 🙂 در یادداشتی گفته است.

به نظر می رسد پس زمینه سیاست های پولی شدیدتر باعث حرکت معناداری در دلار آمریکا نشود ، زیرا به نظر می رسد اکثر اخبار خوب از قبل قیمت گذاری شده اند. “

به نظر می رسد که دیگران از همان ورق سرود امضا می کنند و در شرط بندی خود در مورد افزایش بازده ، اغلب متحد دلار آمریکا هستند.

ولز فارگو گفت: “ما اهداف سود 10 و 30 ساله خزانه داری آمریکا در پایان سال 2021 و 2022 را کاهش می دهیم.”

اما حتی به نظر می رسد بیشتر خبرهای خوب با دلار صعودی بوده اند ، اما مسیر همه گیری می تواند به سرعت ثروت را برای دلار آمریکا تغییر دهد. در صورت بازگشت ناگوار شیدای همه گیر ، معامله گران به احتمال زیاد با بازوهای امن دلار پادشاه مواجه می شوند.

دژاردینز افزود: “این بار ، به نظر می رسد این افزایش عمدتا بر اساس نگرانی ها در مورد انواع جدید COVID -19 ، کاهش کارآیی واکسن ها و ظهور موج چهارم در چندین کشور است.” “در شرایط عدم اطمینان بالا ، سرمایه گذاران تمایل دارند از ارزهای امن مانند دلار آمریکا استفاده کنند.”

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.