با به تعویق انداختن امتحانات مهم شانگهای، پکن دور جدیدی از آزمایشات کووید را آغاز کرد

[ad_1] محدود کردن جنبش سخت در شانگهای، یک قطب اقتصادی و مالی، باعث ناامیدی 25 میلیون ساکن آن شده و اعتراضات نادری را در مورد مسائلی مانند دسترسی به غذا و مراقبت های پزشکی، از دست دادن درآمد و شلوغی و همچنین شرایط غیربهداشتی در مراکز قرنطینه مرکزی به راه انداخته است. . در حالی

کد خبر : 203659
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
با به تعویق انداختن امتحانات مهم شانگهای، پکن دور جدیدی از آزمایشات کووید را آغاز کرد

[ad_1]

محدود کردن جنبش سخت در شانگهای، یک قطب اقتصادی و مالی، باعث ناامیدی 25 میلیون ساکن آن شده و اعتراضات نادری را در مورد مسائلی مانند دسترسی به غذا و مراقبت های پزشکی، از دست دادن درآمد و شلوغی و همچنین شرایط غیربهداشتی در مراکز قرنطینه مرکزی به راه انداخته است. .

در حالی که برخی از مردم در هفته های اخیر برای نور و هوا به بیرون رها شده اند، ساکنان بیشتر می گویند که هنوز نمی توانند مجتمع مسکونی خود را ترک کنند.

پکن با انجام دورهای آزمایش دسته جمعی، ممنوع کردن خدمات غذاخوری در رستوران ها در چندین منطقه و بستن بیش از 60 ایستگاه مترو، که حدود 15 درصد از شبکه است، در تلاش است تا از انفجار در مواردی مانند شانگهای، بزرگترین شهر چین جلوگیری کند.

موارد ابتلای شانگهای به مدت هشت روز کاهش یافته است و شهر می‌گوید شیوع آن تحت کنترل موثر است و به آن اجازه می‌دهد برخی از بیمارستان‌های موقتی را که برای ساختن آن تلاش می‌کرد، تعطیل کند.

اما مقامات همچنین نشان داده‌اند که تسهیل کامل هنوز دور است و نسبت به رضایت از پایبندی به هدف چین در برابر کووید صفر هشدار داده‌اند.

با تأکید بر این انتظار، مقامات شانگهای روز شنبه آزمون ورودی دانشگاه «گائوکائو» شهر را یک ماه به اوایل جولای موکول کردند. آخرین بار در سال 2020 و در زمان شیوع اولیه ویروس کرونا بود.

لی چیانگ، مقام ارشد حزب کمونیست شهر، یکی از متحدان نزدیک شی جین پینگ، رئیس‌جمهور شی جین‌پینگ، در جلسه دولت روز جمعه گفت که «صدور دستورات نظامی در همه سطوح و انجام اقدامات قاطع‌تر و قدرتمندتر برای غلبه بر جنگ بزرگ و بزرگ ضروری است. بر اساس بیانیه رسمی.

تعداد مبتلایان در شانگهای خارج از مناطق تحت قرنطینه – معیاری برای بازگشایی بیشتر شهر – از 23 روز قبل به 18 مورد در روز جمعه کاهش یافت. داده های منتشر شده در روز شنبه نشان داد که مجموع موارد جدید اندکی کاهش یافته و به حدود 4000 رسیده است.

شانگهای همچنین در حال ساخت هزاران ایستگاه آزمایش PCR دائمی است، همراستا با سایر شهرها، زیرا چین به دنبال تبدیل آزمایش منظم به یکی از ویژگی های زندگی روزمره است.

لیوان فروش خودرو

سیاست چین در برابر کووید به طور فزاینده‌ای با بسیاری از کشورهای دیگر جهان که در آن دولت‌ها محدودیت‌ها را کاهش داده‌اند یا به‌کلی آن‌ها را کنار گذاشته‌اند، در تلاشی برای زندگی با کووید حتی با شیوع عفونت‌ها، ناسازگار است.

اما رهبران چین در این هفته عزم خود را برای مبارزه با ویروس تکرار کردند و تهدید کردند که منتقدان اقدامات سختگیرانه خود را به اقدام خواهند پرداخت. فراتر از شانگهای، ده‌ها شهر در زمان‌های مختلف قرنطینه کامل یا جزئی، آرام‌سازی و تشدید محدودیت‌ها را اعمال کرده‌اند.

این اقدامات تلفات اقتصادی فزاینده ای را به دنبال دارد که شکایات گروه های صنعتی جهانی و مشاغل داخلی را برانگیخته است.

انجمن خودروی چین در روز جمعه تخمین زد که فروش در آوریل نسبت به سال قبل 48 درصد کاهش یافته است، زیرا سیاست‌های ضد کووید صفر کارخانه‌ها را تعطیل کرده، ترافیک را به نمایشگاه‌ها محدود کرده و هزینه‌ها را در بزرگترین بازار خودروی جهان ترمز کرده است.

در شانگهای، اگرچه دولت دستورالعمل‌هایی را در مورد چگونگی راه‌اندازی مجدد فعالیت شرکت‌ها ارائه کرده است، بررسی شرکت‌های ژاپنی در اواخر آوریل نشان داد که بیشتر شرکت‌های ژاپنی به دلیل الزامات طاقت‌فرسا هنوز برای راه‌اندازی مجدد با مشکل مواجه هستند.

از روز جمعه، سازمان‌دهندگان برنامه‌ای از رویدادهای ورزشی بین‌المللی را که قرار بود در نیمه دوم سال در چین برگزار شود، لغو، به تعویق انداخته یا به مکان دیگری منتقل کرده‌اند، از جمله بازی‌های آسیایی که در سپتامبر در هانگژو برگزار می‌شود و دیدارهای دو و میدانی لیگ الماس که در ابتدا برای شانگهای برنامه‌ریزی شده بود. 30 جولای و شنژن در 6 آگوست.

این اقدامات که به دنبال جلسه دولت در روز پنجشنبه به ریاست شی جینپینگ انجام شد و خواستار دو برابر کردن رویکرد صفر کووید شد، تقویم ورزشی جهانی را که تا حد زیادی به حالت عادی بازگشته است، نادیده می گیرد.

روز شنبه، پکن اولین مرحله از سه دور جدید آزمایش روزانه را در پنج منطقه از جمله بزرگترین منطقه، چائویانگ، محل سفارت ها و دفاتر بزرگ آغاز کرد.

مقامات پکن گفتند در حالی که زنجیره‌های اصلی انتقال کووید را کشف کرده‌اند، همچنان معتقدند که منابع عفونت پنهان در جامعه وجود دارد و شهر نمی‌تواند محافظ خود را کاهش دهد.

پایتخت 45 مورد جدید COVID-19 را برای روز جمعه گزارش داد که نسبت به روز گذشته 55 مورد کاهش یافته است. این کشور هشت مورد بدون علامت را ثبت کرده است که چین آنها را جداگانه می‌شمارد، در مقابل 17 مورد یک روز قبل.

(گزارش توسط برندا گو؛ ویرایش توسط استفن کوتس و ویلیام مالارد)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.