با انتشار اضطراری سهام، نفت در آستانه سقوط 3 درصدی هفتگی قرار گرفت

[ad_1] توسط سونالی پل ملبورن (رویترز) – قیمت نفت روز جمعه افزایش یافت، اما پس از توافق کشورهای مصرف کننده برای آزادسازی 240 میلیون بشکه نفت از ذخایر اضطراری برای کمک به خنثی کردن اختلال عرضه روسیه، حدود 3 درصد در هفته کاهش یافت. بهای معاملات آتی نفت برنت با 13 سنت یا 0.1 درصد

کد خبر : 189898
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
با انتشار اضطراری سهام، نفت در آستانه سقوط 3 درصدی هفتگی قرار گرفت

[ad_1]

توسط سونالی پل

ملبورن (رویترز) – قیمت نفت روز جمعه افزایش یافت، اما پس از توافق کشورهای مصرف کننده برای آزادسازی 240 میلیون بشکه نفت از ذخایر اضطراری برای کمک به خنثی کردن اختلال عرضه روسیه، حدود 3 درصد در هفته کاهش یافت.

بهای معاملات آتی نفت برنت با 13 سنت یا 0.1 درصد افزایش به 100.71 دلار در هر بشکه در ساعت 13:9 به وقت گرینویچ رسید، در حالی که قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با 35 سنت یا 0.4 درصد افزایش به 96.38 دلار در هر بشکه رسید.

تحلیلگران می گویند که آزادسازی اضطراری نفت که از ماه می تا پایان سال به حدود یک میلیون بشکه در روز می رسد، ممکن است در کوتاه مدت افزایش قیمت ها را محدود کند، اما به طور کامل حجم از دست رفته روسیه را به دلیل تحریم ها برای تهاجم به اوکراین پوشش نخواهد داد. ، که مسکو آن را “عملیات ویژه” می نامد.

اگرچه این بزرگترین انتشار از زمان ایجاد ذخایر در سال 1980 است، اما در نهایت در تغییر اصول اساسی در بازار نفت شکست خواهد خورد. تحلیلگران ANZ Research در یادداشتی گفتند که احتمالاً افزایش بیشتر تولید از سوی تولیدکنندگان کلیدی را به تاخیر می اندازد.

به گفته آنها، انتشار ممکن است تولیدکنندگان از جمله سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و تولیدکنندگان شیل آمریکا را از تسریع افزایش تولید حتی با قیمت حدود 100 دلار در هر بشکه باز دارد.

در عین حال، بررسی ممنوعیت نفت روسیه توسط اتحادیه اروپا، به دنبال طرح تحریم زغال سنگ روسیه، هرگونه کاهش قیمت نفت را در کوتاه مدت محدود خواهد کرد.

استفان اینس، مدیر عامل SPI Asset Management می‌گوید: «در دادگاه افکار عمومی، فشار بر بروکسل برای اقدام در حال افزایش است و اگر این دریچه فشار باز شود و اتحادیه اروپا نفت روسیه را تحریم کند، می‌توانیم قیمت نفت برنت را به ۱۲۰ دلار در یک ضربان قلب ببینیم». ، در یادداشتی آمده است.

(گزارش توسط سونالی پل؛ ویرایش توسط شری ناواراتنام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.