با افزایش USDJPY پیش از NFP، BoJ ثابت قدم است

اخبار و تحلیل USD/JPY BoJ حاضر به افزایش برای دفاع از ارزش ین نیست سطوح فنی کلیدی USD/JPY در 130 مجددا آزمایش می شود ریسک رویداد تحت سلطه داده های ایالات متحده: NFP و خدمات PMI – شاخص های اقتصادی مهم BoJ حاضر به افزایش برای دفاع از ارزش ین نیست اوایل صبح امروز، سیجی

کد خبر : 213165
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۱۸
با افزایش USDJPY پیش از NFP، BoJ ثابت قدم است


اخبار و تحلیل USD/JPY

  • BoJ حاضر به افزایش برای دفاع از ارزش ین نیست
  • سطوح فنی کلیدی USD/JPY در 130 مجددا آزمایش می شود
  • ریسک رویداد تحت سلطه داده های ایالات متحده: NFP و خدمات PMI – شاخص های اقتصادی مهم

BoJ حاضر به افزایش برای دفاع از ارزش ین نیست

اوایل صبح امروز، سیجی آداچی، عضو هیئت مدیره بانک ژاپن (BoJ) موضع انطباق‌آمیز بانک را علی‌رغم اینکه آخرین نسخه چاپ CPI از هدف 2 درصد نقض کرده است، تکرار کرد. ژاپن از زمان شروع تهاجم به اوکراین شاهد کاهش ارزش پول خود بوده است، زیرا برای مصرف نفت داخلی به شدت به روسیه وابسته است، حدود 70 درصد که این کشور جزیره را مستعد افزایش قیمت نفت کرده است.

ین ضعیف در ابتدا مورد استقبال مقامات BoJ قرار گرفت زیرا به سود شرکت ژاپنی منتج شد و منجر به صادرات رقابتی تر شد. آخرین چاپ CPI بر موضوع افزایش قیمت ها تأکید می کند که به درآمد قابل تصرف خانوارها ضربه می زند. با نگاهی عمیق تر به معیارهای مختلف تورم، بانک متوجه می شود که اکثر افزایش قیمت ها به افزایش قیمت کالاها نسبت داده می شود و نتیجه گرمای بیش از حد اقتصاد نیست. هنگامی که بدون افزایش هزینه سوخت و غذا مشاهده شد، تورم در ماه آوریل حدود 0.8 درصد بود که بسیار کمتر از آنچه که اقدامات فراگیر نشان داده است.

با نگاهی به ریسک رویداد تحت تسلط ایالات متحده در این هفته، داده های استخدام خصوصی ADP و ادعاهای بیکاری مستمر به همراه سخنرانی هایی از فدرال. با این حال، فردا داده های NFP و PMI خدمات ایالات متحده را داریم. من معتقدم که ارقام شغلی در ایالات متحده در ماه های آینده توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد زیرا نشانه هایی از شکنندگی اقتصادی در اقتصاد محلی ظاهر شده است که پیش بینی نمی شود اقتصاد محلی را از مسیر خارج کند. فدرالمسیر پیاده روی با نرخ تهاجمی. این یک داستان متفاوت از بازار کار قوی است که شروع به آشکار شدن می کند. در نهایت خدمات PMI داده ها همچنین توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد زیرا نشانگر عملکرد اقتصادی در بزرگترین بخش ایالات متحده است.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

سطوح فنی کلیدی USD/JPY

میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) پشتیبانی پویا از USD/JPY ارائه کرد زیرا به نظر می‌رسد که افزایش کمکی USD در حال بازگشت به سمت روند صعودی بلندمدت است. امروز صبح شاهد چیزی هستیم که به نظر می رسد تثبیت کوتاه مدت در اطراف است از نظر روانی مهم است سطح 130. با این حال، 130 ممکن است این بار به عنوان بانک ژاپن چندان مهم نباشد سیجی آداچی، عضو هیئت مدیره (BoJ). اشاره کرد که بانک برای جلوگیری از کاهش ارزش اخیر ین، نرخ‌ها را افزایش نمی‌دهد و ین قوی را به عنوان یکی از عوامل مؤثر در دوره طولانی کاهش تورم ژاپن یا “دو دهه “از دست رفته” ذکر کرد.

بنابراین، با افزایش دوباره دلار، می‌توانیم شاهد شکست بالای 130 نسبت به قبل باشیم بالا دوبل حدود 131.35 همانطور که گفته شد، دیدن عقب نشینی از اینجا به سمت اوج قبلی 129.40 قبل از آزمایش مجدد 130 غیرعادی نیست.

اگر قیمت‌ها از اینجا پایین‌تر می‌روند، عمده بعدی سطح پشتیبانی به 126.95 می رسد – پایین ترین سطح و سطحی که قیمت قبل از حرکت صعودی اخیر در اطراف آن قرار داشت.

نمودار روزانه USD/JPY

پیش بینی قیمت USD/JPY: BoJ ثابت قدم است زیرا USDJPY در آستانه NFP افزایش می یابد

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

با افزایش دوباره USD/JPY، معامله گران به بازارهای فروش باز می گردند

پیش بینی قیمت USD/JPY: BoJ ثابت قدم است زیرا USDJPY در آستانه NFP افزایش می یابد

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 28.61 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران شورت به لانگ 2.50 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 15.47 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 12.65 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 13.87 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.77 درصد افزایش داشته است.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری ترکیبی USD/JPY.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.