با افزایش تولید نفت آمریکا در هفته دوم ، قیمت نفت به پایین ترین حد خود در ماه جولای رسید

[ad_1] نقاط بحث قیمت نفت قیمت نفت با وجود کاهش بیشتر از حد انتظار موجودی ایالات متحده به پایین ترین سطح خود در هفته (65.04 دلار) رسید ، با افزایش تولید نفت آمریکا برای دومین هفته متوالی ، قیمت نفت خام در آستانه پایین ترین سطح ماه جولای (65.01 دلار) قرار گرفت. با افزایش تولید

کد خبر : 92331
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۰۰
با افزایش تولید نفت آمریکا در هفته دوم ، قیمت نفت به پایین ترین حد خود در ماه جولای رسید

[ad_1]

نقاط بحث قیمت نفت

قیمت نفت با وجود کاهش بیشتر از حد انتظار موجودی ایالات متحده به پایین ترین سطح خود در هفته (65.04 دلار) رسید ، با افزایش تولید نفت آمریکا برای دومین هفته متوالی ، قیمت نفت خام در آستانه پایین ترین سطح ماه جولای (65.01 دلار) قرار گرفت.

با افزایش تولید نفت آمریکا در هفته دوم ، قیمت نفت به پایین ترین حد خود در ماه جولای رسید

بهای نفت در مقایسه با پیش بینی ها برای کاهش 1.055 میلیون بشکه در هفته منتهی به 13 اوت ، 3.234 میلیون بشکه در هفته کاهش یافت و قیمت نفت در واکنش به نسخه های جدید خروجی از ایالات متحده واکنش نشان داد. سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در مسیر افزایش تولید توسط “0.4 مگابایت در روز به صورت ماهانهبا افزایش چشم انداز گروه برای رشد جهانی.

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

جدیدترین گزارش بازار پولی نفت اوپک (MOMR) به این امر اذعان داشت روند صعودی در قیمت نفتبا نگرانی های طولانی مدت در مورد افزایش عفونت های COVID-19 روبرو شد، “اما همچنان انتظارات خود را برای بهبود قوی” gپیش بینی های رشد اقتصادی لوبال برای هر دو سال 2021 و 2022 با 0.1 pp تجدید نظر شد. »

تصویر گزارش ماهانه بازار نفت اوپک

به نوبه خود ، به روز رسانی ماه اوت نشان داد که “wانتظارات رشد تقاضای نفت برای سال 2021 نسبت به ارزیابی ماه قبل بدون تغییر باقی ماند“پیش بینی می شود که کل تقاضای جهانی نفت در سال 2H22 از مرز 100 میلیون بشکه در روز فراتر رفته و به طور متوسط ​​در کل تا سال 2022 به 99.9 میلیون بشکه در روز برسد.”

انتظارات مستمر برای مصرف زیاد ممکن است قیمت نفت را در شرایط فعلی نگه دارد زیرا اوپک و متحدانش هیچ عجله ای برای بازگرداندن تولید به سطح قبل از همه گیری ندارند ، اما افزایش بیشتر در تولید نفت آمریکا ممکن است قیمت نفت را همچنان در بالاترین سطح خود نگه دارد. سطح از مه 2020

تصویری از هفته نامه EIA تولید میدانی نفت خام ایالات متحده

با نگاهی عمیق تر به ارقام منتشر شده از اداره اطلاعات انرژی (EIA) ، میزان تولید هفتگی نفت آمریکا در هفته منتهی به 6 آگوست از 11300K به 11،400K افزایش یافت و باید دید آیا اوپک و متحدانش به آن واکنش نشان خواهند داد یا خیر. تحولات ناشی از بزرگترین اقتصاد جهان به عنوان دولت بایدن اصرار دارد که اوپک پلاس باید بیشتر برای حمایت از بهبودی تلاش کند. »

با این اوصاف ، ممکن است قیمت نفت تا روزهای آینده با موج منفی روبرو شود نشست وزیران اوپک و غیر اوپک در 1 سپتامبر در میان بهبود مداوم در تولید ایالات متحده ، اما عدم خروج از آن پایین ترین ماه جولای (65.01 دلار) ممکن است قیمت نفت را در محدوده مشخصی نگه دارد

نمودار روزانه قیمت نفت

تصویر نمودار روزانه قیمت نفت

منبع: نمای تجاری

  • به خاطر داشته باشید ، نفت خام از محدوده محدوده قیمت از سه ماهه سوم سال 2020 خارج شد زیرا یک کانال روند صعودی ایجاد کرد ، با قیمت نفت به بالاترین سطح 2019 (66.60 دلار) به عنوان SMA 50 روزه رسید (71.26 دلار) و SMA 200 روزه (59.93 دلار)ایجاد شیب مثبت
  • چشم انداز وسیع تری برای نفت خام سازنده باقی می ماند زیرا افزایش قیمت از اوایل سال جاری خطر تشکیل دو رده را برطرف کرد ، اما نبود شتاب برای آزمایش بالاترین سطح 2018 (76.90 دلار) نفت خام را به زیر SMA 50 روزه (71.25 دلار) رساند. شاخص قدرت نسبی (RSI) ایجاد یک روند نزولی پس از چشمک زدن سیگنال فروش کتاب درسی در ماه جولای.
  • به نوبه خود ، قیمت نفت در آستانه پایین ترین سطح ماه جولای است (65.01 دلار) ، با نزدیک شدن به زیر 65.40 دلار (23.6 expansion توسعه) ، منطقه 62.70 دلار (61.8 retracement اصلاح) به 62.90 دلار (78.6 expansion توسعه) در رادار.
  • حوزه بعدی مورد علاقه در حدود 60.30 دلار (38.2 retracement اصلاح) است ، با حرکت زیر SMA 200 روزه (59.93 دلار) ، همپوشانی فیبوناچی در حدود 56.70 دلار (61.8 expansion توسعه) تا 58.00 دلار (50 expansion توسعه) باز می شود.
  • با این حال ، شکست در خارج کردن پایین ترین ماه جولای (65.01 دلار) ممکن است قیمت نفت را در یک محدوده مشخص ، با حرکت بالاتر از قیمت ، حفظ کند همپوشانی در حدود 70.40 دلار (38.2 درصد توسعه) به 71.50 دلار (38.2 درصد توسعه) به ارمغان آوردن منطقه 74.40 دلار (50 درصد توسعه) بازگشت در راداربه

— نوشته شده توسط دیوید سانگ ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.