با افزایش ترس از رکود، XAGUSD با افزایش ارزش دلار آمریکا نزدیک به 19.20 دلار افزایش یافت

[ad_1] قیمت نقره نشانه هایی از نزول را نشان می دهد زیرا وارونگی منحنی بازده 2s-10s ایالات متحده بیشتر به سمت قلمرو منفی عمیق تر می شود. قیمت طلا و نقره پس از رسیدن به پایین ترین سطح YTD در دو روز گذشته، روند بهبودی را تجربه کردند. توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، اظهار

کد خبر : 228755
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۰۱
با افزایش ترس از رکود، XAGUSD با افزایش ارزش دلار آمریکا نزدیک به 19.20 دلار افزایش یافت

[ad_1]

  • قیمت نقره نشانه هایی از نزول را نشان می دهد زیرا وارونگی منحنی بازده 2s-10s ایالات متحده بیشتر به سمت قلمرو منفی عمیق تر می شود.
  • قیمت طلا و نقره پس از رسیدن به پایین ترین سطح YTD در دو روز گذشته، روند بهبودی را تجربه کردند.
  • توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، اظهار داشت که چاپ CPI بالا، مبارزه با تورم را سخت‌تر می‌کند.

نقره (XAGUSD) پس از سقوط به زیر 19.00 دلار در اوایل جلسه نیویورک در روز چهارشنبه به شدت پیشرفت کرد و به بالاترین حد هفتگی نزدیک شد و به 19.36 دلار رسید. با این حال، با پیشرفت جلسه نیویورک، فلز سفید کمی بهبود یافت و در حدود 19.17 دلار معامله می شود.

ترس از رکود افزایش می یابد و معامله گران شروع به جستجوی ایمنی در فلزات گرانبها می کنند

ریسک گریزی نام این بازی است، اما به نظر می رسد فلزات گرانبها به پایان رسیده اند. نگرانی در مورد رکود به طور قابل توجهی در میان سرمایه گذاران افزایش یافته است، همانطور که توسط وارونگی منحنی بازده 2s-10s ایالات متحده برای روزهای هفتم گذشته، در -0.236٪، سطوحی که آخرین بار از سال 2001 مشاهده شده است، نشان داده شده است. در همین حال، دلار آمریکا ضعیف باقی می ماند، اما بازمی گردد، همانطور که با از دست دادن 0.16 درصدی شاخص دلار آمریکا در 107.995 نشان داده شده است.

همچنین بخوانید: AUD/USD پس از داغ شدن CPI آمریکا در برابر دلار ضعیف به بالای 0.6750 صعود کرد.

قبل از افتتاح وال استریت، اداره آمار کار ایالات متحده گزارش داد که قیمت های پرداخت شده توسط مصرف کنندگان بیشترین افزایش را از سال 1981 تاکنون داشته است، 9.1 درصد در سال، بالاتر از انتظار 8.8 درصد و بالاتر از 8.6 درصد در ماه می. در همین حال، تورم بدون احتساب اقلام ناپایدار مانند غذا و انرژی، به اصطلاح CPI اصلی، با نرخ 5.9 درصد در سال افزایش یافت که کمتر از رقم قبلی بود، اما بالاتر از تخمین 5.7 درصد بود، بیشتر مورد را برای نرخ 75 واحد بر ثانیه فدرال رزرو تقویت کرد. پیاده روی

با توجه به داده‌های تورم ایالات متحده در آینه دید عقب، معاملات آتی بازار پول STIR با احتمال 84 درصدی شروع به قیمت‌گذاری کرده است که فدرال رزرو 100 واحد در ثانیه افزایش می‌یابد در حالی که به طور کامل 75 واحد در ثانیه افزایش می‌یابد.

در اواخر جلسه نیویورک، توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال (WSJ)، در پاسخ به این سوال که آیا چاپ بالای CPI “مقاومت را برای ادامه قاطعیت برای مبارزه با تورم قوی تر می کند” گفت: به دنبال افزایش 100 واحدی در ثانیه است. بارکین اضافه کرد که اندازه این افزایش برای من به اندازه مقصد مهم نیست، یعنی اینکه می‌خواهید نرخ‌های واقعی آینده‌نگر را به کجا ببرید؟

چه چیزی را تماشا کنیم

از نظر داده‌ها، در تقویم اقتصادی ایالات متحده، در روز پنجشنبه، مطالبات اولیه بیکاری، تورم در سمت تولیدکننده، و سخنرانان فدرال رزرو وضعیت اقتصاد ایالات متحده را به‌روزرسانی خواهند کرد.

نقره ای (XAGUSD) سطوح فنی کلیدی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.