با افزایش بازدهی، لبه های دلار بالاتر می رود. یورو توسط Investing.com تقویت ماکرون را دریافت کرد

توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت، به کمک تداوم تقویت بازده اوراق قرضه آمریکا، در حالی که یورو از پیشتازی امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فعلی پس از دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه حمایت شد. در ساعت 2:55 بامداد ET (0655 GMT)، دلار آمریکا که

کد خبر : 192257
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
با افزایش بازدهی، لبه های دلار بالاتر می رود.  یورو توسط Investing.com تقویت ماکرون را دریافت کرد




توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا در روز دوشنبه افزایش یافت، به کمک تداوم تقویت بازده اوراق قرضه آمریکا، در حالی که یورو از پیشتازی امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فعلی پس از دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه حمایت شد.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0655 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.2 درصد افزایش در 99.987 معامله شد و پس از افزایش حدود 1 درصدی در هفته گذشته، به قدرت خود ادامه داد.

دلار از مزیت فدرال رزرو متعصب برخوردار شده است، که در نشست ماه مارس، نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد و به نظر می رسد که با پیشروی سال به افزایش خود ادامه دهد.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، که طرف مناظره جنگ طلب است، اواخر هفته گذشته اظهار داشت که بانک مرکزی باید تا پایان سال نرخ وجوه فدرال را 3 درصد دیگر افزایش دهد.

بازدهی معیار روز دوشنبه دوباره افزایش یافت و هفت واحد پایه دیگر را به بالای 2.77 درصد اضافه کرد، زیرا معامله گران برای این تغییر موقعیت دارند.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: «بانک های مرکزی کمی می توانند با سرعت انقباض فدرال رزرو در سال جاری مطابقت داشته باشند و دلار باید قوی بماند – به ویژه در برابر بازدهی پایین ین ژاپن و یورو».

0.8% افزایش یافت و به 125.36 رسید، در حالی که ین در تضاد با موضع فدرال رزرو نزدیک به صفر است.

با این حال، با دریافت حمایت از نتایج دور اول انتخابات، به 1.0880 رسید و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فعلی بیشترین تعداد رای را کسب کرد.

مکرون در 24 آوریل با رقیب راست افراطی مارین لوپن روبرو خواهد شد. نظرسنجی ها نشان می دهد که رقابت بسیار فشرده خواهد بود، اما شروع قدرتمند ماکرون به بازارهایی که نسبت به حمایت گرایی لوپن محتاط هستند، اعتماد به نفس داد، حتی با وجود اینکه او دیگر از توقف کار حمایت نمی کند. یورو.

این نشست روز پنجشنبه برگزار می‌شود و تعادل افزایش قیمت‌های مصرف‌کننده در برابر فشار بر رشد ناشی از جنگ در اوکراین دشوار است.

اعضای تندروتر این گروه بر بانک مرکزی فشار می آوردند تا سیاست های تطبیقی ​​خود را به سرعت مهار کند، اما در حالی که بانک مرکزی می تواند جزئیات بیشتری در مورد کاهش خرید دارایی ها ارائه دهد، بعید است که هیچ اشاره صریحی در مورد افزایش ها ارائه دهد.

0.3% کاهش یافت و به 1.2993 رسید، که پس از کاهش شدید رشد در اقتصاد بریتانیا در ماه فوریه بیش از حد انتظار بود و 0.1% از رشد 0.8% در ژانویه کاهش یافت.

با کاهش 0.4 درصدی به 0.7429 رسید و با کاهش قیمت سنگ آهن به پایین ترین حد سه هفته اخیر رسید، در حالی که به دلیل رشد سالانه 8.3 درصدی چین نسبت به سال قبل، با 0.1 درصد افزایش به 6.3727 رسید و دومین اقتصاد بزرگ جهان مجبور به مقابله با آن بود. فشارهای تورمی ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین و آخرین شیوع کووید-19 آن.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.