با ادامه نگرانی ها برای افزایش نرخ بهره، معاملات آتی کاهش می یابد

[ad_1] شرکت‌های با رشد بالا و فناوری مانند Apple Inc و Tesla Inc به ترتیب 1.5 و 2.1 درصد در معاملات قبل از زنگ خطر روز دوشنبه سقوط کردند. وام دهندگان JPMorgan Chase & Co و Bank of America هرکدام بیش از 1 درصد سقوط کردند در میان روحیه ریسک گسترده تر. غول های بانکی

کد خبر : 245056
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
با ادامه نگرانی ها برای افزایش نرخ بهره، معاملات آتی کاهش می یابد

[ad_1]

شرکت‌های با رشد بالا و فناوری مانند Apple Inc و Tesla Inc به ترتیب 1.5 و 2.1 درصد در معاملات قبل از زنگ خطر روز دوشنبه سقوط کردند.

وام دهندگان JPMorgan Chase & Co و Bank of America هرکدام بیش از 1 درصد سقوط کردند در میان روحیه ریسک گسترده تر. غول های بانکی مجموعاً با بیش از یک میلیارد دلار جریمه قانونی برای استفاده کارمندان از ابزارهای پیام رسانی تایید نشده، از جمله ایمیل و برنامه هایی مانند واتس اپ، مواجه می شوند.

شاخص نوسانات CBOE، شاخص ترس وال استریت، به 23.10 رسید که بالاترین سطح خود در بیش از دو هفته گذشته است.

تمرکز این هفته بر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در کنفرانس بانک مرکزی در جکسون هول در روز جمعه برای سرنخ های بیشتر در مورد مسیر سفت کردن سیاست پولی بانک مرکزی است.

سام استووال، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در تحقیقات CFRA، گفت: «بازار اکنون در مرحله هضم است که ناشی از گزارش های اقتصادی ضعیف تر از حد انتظار و اضطراب پیش از بیانیه ها و نشانه های سیاستی است که انتظار می رود از سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول ظاهر شود.»

عدم قطعیت بزرگ همچنان اندازه افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر FOMC است.

به گفته اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز، در حالی که انتظار می رود تورم به اوج خود رسیده است و نگرانی های فزاینده رکود اقتصادی، فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ بهره را 50 واحد افزایش دهد.

معامله گران همچنین انتظار دارند که احتمال افزایش 50 واحدی در ثانیه نسبت به سومین افزایش 75 واحدی در ثانیه، کمی بیشتر باشد، حتی در شرایطی که برخی از سیاست گذاران فدرال رزرو در برابر انتظارات از چرخش معکوس عقب نشینی کرده اند و تاکید کرده اند که مبارزه با تورم ادامه دارد.

سرمایه گذاران همچنین به دنبال جزئیات برنامه های بانک مرکزی برای کاهش ترازنامه نزدیک به 9 تریلیون دلاری خود خواهند بود، روندی که از ژوئن آغاز شد.

شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو، شاخص قیمت PCE نیز در این هفته منتشر خواهد شد.

با تداوم نگرانی‌های رکود اقتصادی و سرمایه‌گذاران مشتاق دریافت هر گونه سرنخی در مورد قدرت اقتصاد، سایر داده‌های ایالات متحده از جمله PMI فلش، تخمین سه ماهه دوم تولید ناخالص داخلی و احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان در این هفته از نزدیک منتظر خواهند بود.

در ساعت 07:07 صبح به وقت شرقی، e-minis Dow 286 واحد یا 0.85 درصد کاهش داشت، e-minis S&P 500 46 واحد یا 1.09 درصد کاهش داشت و e-minis Nasdaq 100 193.25 واحد یا 1.46 درصد کاهش داشت.

Signify Health Inc پس از انتشار گزارشی در روز یکشنبه مبنی بر اینکه UnitedHealth Group Inc، Amazon.com Inc، CVS Health Corp و Option Care Health Inc در حال مناقصه خرید این شرکت هستند، 40.5 درصد افزایش یافت.

AMC Entertainment Holdings پس از هشدار Cineworld، دومین اپراتور بزرگ سینمای جهان در مورد احتمال ورشکستگی، 31.5 درصد سقوط کرد.

(گزارش توسط بانساری مایور کامدار و دویک جین در بنگالورو؛ ویرایش توسط شوناک داسگوپتا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.