با ادامه بدبختی پس از کووید، خودکشی زندان های ایتالیا افزایش می یابد

[ad_1] ازدحام بیش از حد زندان ها یک مشکل مزمن در ایتالیا است و سال گذشته، ماریو دراگی، نخست وزیر وقت، پس از انتشار ویدئویی که در آن نگهبانان زندانیان را در زندانی در نزدیکی ناپل کتک می زنند، وعده اصلاحات در سیستم مجازات را داد. مائورو پالما، بازرس حقوق بشر به رویترز گفت: تا

کد خبر : 299987
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
با ادامه بدبختی پس از کووید، خودکشی زندان های ایتالیا افزایش می یابد

[ad_1]

ازدحام بیش از حد زندان ها یک مشکل مزمن در ایتالیا است و سال گذشته، ماریو دراگی، نخست وزیر وقت، پس از انتشار ویدئویی که در آن نگهبانان زندانیان را در زندانی در نزدیکی ناپل کتک می زنند، وعده اصلاحات در سیستم مجازات را داد.

مائورو پالما، بازرس حقوق بشر به رویترز گفت: تا کنون 84 زندانی در سال جاری خودکشی کرده‌اند که آخرین مورد در روز پنجشنبه ثبت شده است.

او گفت: «اینها آمار تلخی است.

آخرین آمار با میانگین سالانه حدود 50 خودکشی در 10 سال گذشته و حدود 60 مورد در هر یک از سال های آلوده به کووید 2020 و 2021 مقایسه می شود.

بر اساس گزارش سال 2020 دیده بان حقوق بشر پاناروپایی، نرخ خودکشی در زندان ایتالیا در حال حاضر در حدود 15.4 در هر 10000 زندانی است، در مقابل میانگین 5.2 در میان اعضای 46 کشور شورای اروپا.

“مکان های گمشده”

پالما گفت زندانیانی که جان خود را از دست می دهند اغلب جوان هستند، دارای مشکلات روانی یا سوء مصرف مواد هستند، پس از آزادی هیچ خانه ای برای رفتن به آنجا ندارند، و فاقد وکیل خوبی هستند که بتواند آنها را به آزادی زودهنگام یا رژیم حبس خانگی برساند.

او گفت که ذهنیت قفل کردن و دور انداختن کلید به تبدیل زندان‌ها به «مکان‌های گمشده» کمک می‌کند.

پالما گفت: «کووید همه اینها را تشدید کرده است» و خاطرنشان کرد که «جدایی نظری و مفهومی» زندان‌ها از جامعه در طول همه‌گیری، زمانی که حق ملاقات برای مهار ویروس محدود شد، به «یک جدایی فیزیکی» تبدیل شده بود.

این تصمیم در اوایل سال 2020، زمانی که ویروس کرونا برای اولین بار ایتالیا را گرفت، گرفته شد. در نتیجه، شورش‌های سراسری در ندامتگاه‌ها را فرا گرفت و حداقل 12 زندانی را برجای گذاشت که بسیاری از آنها در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر پس از یورش به تجهیزات پزشکی زندان کشته شدند.

پالما گفت که محدودیت‌های مرتبط با کووید در تماس‌های خارجی هنوز به طور کامل لغو نشده است، و تاکید کرد که تعامل زندانیان با داوطلبان، مددکاران اجتماعی و مربیان و همچنین با دوستان و خانواده بسیار مهم است.

وی افزود که زمان صرف شده در داخل باید تا حد امکان مفید و آموزشی باشد و افزود که از مجموع جمعیت زندانی ایتالیا که حدود 55000 نفر است، 10 درصد آنها قبل از سن 14 سالگی مدرسه را ترک کرده اند و 900 نفر بی سواد بودند.

پالما همچنین از محدودیت‌های استفاده از تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌ها – با انگیزه‌های امنیتی – انتقاد کرد و گفت که آنها زندانیان را محکوم می‌کنند که «در دنیایی بدون فناوری، دنیایی غیرواقعی» زندگی کنند.

اصلاحات زندانی وعده داده شده دراگی هنوز محقق نشده است، اما این ماه، کارلو نوردیو، وزیر دادگستری به پارلمان گفت که از افزایش خودکشی ها ناراحت است و متعهد شد که تسهیلات حمایتی را برای زندانیانی که در معرض خطر خودآزاری قرار دارند، تقویت کند.

(ویرایش توسط گاوین جونز و گرت جونز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.