با آغاز مذاکرات روسیه با اوکراین توسط رویترز، یورو و روبل ضررهای قبلی را کاهش دادند

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: اسکناس های ارز یورو در بانک ملی کرواسی در زاگرب، کرواسی، 21 مه 2019 به تصویر کشیده شده است. رویترز/آنتونیو برونیک 2/2 نوشته جویس آلوز لندن (رویترز) – پس از اینکه روسیه گفت که مذاکرات با اوکراین را آغاز کرده است، یورو در روز دوشنبه برخی از ضررهای قبلی

کد خبر : 172499
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
با آغاز مذاکرات روسیه با اوکراین توسط رویترز، یورو و روبل ضررهای قبلی را کاهش دادند

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های ارز یورو در بانک ملی کرواسی در زاگرب، کرواسی، 21 مه 2019 به تصویر کشیده شده است. رویترز/آنتونیو برونیک

2/2

نوشته جویس آلوز

لندن (رویترز) – پس از اینکه روسیه گفت که مذاکرات با اوکراین را آغاز کرده است، یورو در روز دوشنبه برخی از ضررهای قبلی خود را کاهش داد و روبل را منعکس کرد، که همچنین برخی از کاهش های آن را از پایین ترین سطح تاریخ خود کاهش داد.

وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت که مذاکرات بین اوکراین و روسیه بلافاصله پس از آن که طرف اوکراینی همین را گفته بود، آغاز شده است. روسیه روز پنجشنبه حمله به اوکراین را آغاز کرد.

روبل پس از سقوط 30 درصدی به 120 دلار در هر دلار، مقداری بهبود یافت. با این حال، همچنان 20 درصد کاهش داشت و در ساعت 1210 به وقت گرینویچ با قیمت 102 دلار در هر دلار تغییر کرد.

یورو که در اوایل معاملات لندن حدود 1 درصد کاهش یافت، در برابر دلار 0.7 درصد کاهش یافت و به 1.1194 دلار رسید. همچنین برخی از کاهش های خود را در برابر ین کاهش داد تا با 0.6 درصد کاهش به 129.4 ین در هر یورو معامله شود.

نیل جونز، رئیس فروش FX در بانک میزوهو، گفت: «یورو امروز صبح به خوبی حفظ می‌شود و همه چیز بر اساس بهبود روبل است. “بازار توجه خود را به مذاکرات روسیه و اوکراین معطوف کرده است.”

یورو همچنان در برابر فرانک سوئیس 1 درصد کاهش داشت و به 1.0328 رسید، زیرا پس از اعمال تحریم‌های جدید شدید علیه روسیه توسط کشورهای غربی به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، این پناهگاه مورد تقاضا بود.

متحدان غربی تلاش‌ها را برای مجازات روسیه با تحریم‌های جدید از جمله قطع برخی از بانک‌های این کشور از شبکه مالی سوئیفت و محدود کردن توانایی مسکو برای استقرار ۶۳۰ میلیارد دلار ذخایر خارجی خود و بستن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای روسی افزایش داده‌اند. شرکت ها همچنین برنامه های واگذاری را گزارش کردند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، با افزایش اعصاب بازار، «نیروهای بازدارنده» روسیه را – که دارای تسلیحات هسته ای هستند – در حالت آماده باش قرار داد.

به گفته تحلیلگران، انتظار می رود این اقدامات اقتصاد کشور را پودر کند و از استفاده بانک مرکزی روسیه از ذخایر خارجی خود برای مداخلات مستقیم در ارزهای خارجی جلوگیری کند.

بانک مرکزی روسیه روز دوشنبه یک روز پس از اعلام مجموعه‌ای از اقدامات برای حمایت از بازارهای داخلی، نرخ بهره اصلی خود را از 9.5 درصد به 20 درصد افزایش داد. اما این کمک چندانی به روبل نکرد.

به طور جداگانه، رالی دلار کاهش یافت و ارزش دلار در برابر سبدی از همتایان با 0.17 درصد کاهش به 96.986 رسید.

به طور کلی نوسانات در بازارهای FX افزایش یافته است، به طوری که یکی از معیارهایی که معمولا دنبال می شود به بالاترین حد خود از دسامبر 2020 رسیده است.

سایر ارزهای اروپایی نیز برخی از ضررهای قبلی خود را در برابر دلار کاهش دادند. تاج سوئد پس از رسیدن به 9.6140 با 0.9 درصد کاهش به 9.4820 کرون رسید و تاج نروژ پس از رسیدن به 9.0200 با 0.6 درصد سقوط به 8.8915 کرون رسید.

با توجه به ابزار CME Fedwatch، بازارها در حال حاضر به احتمال 90 درصد قیمت گذاری می کنند که فدرال رزرو ایالات متحده در نشست ماه مارس خود نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد، زیرا این تهاجم به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو با 50 واحد در ثانیه افزایش خواهد یافت، پایان داد. پیاده روی

سرمایه گذاران همچنین شرط های خود را برای افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در سال 2022 کاهش دادند.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.