بایننس پشتیبانی از ارزهای جدید آفریقایی بدون شخص ثالث را اعلام کرد

[ad_1] کاربرانی از لیبریا، سیرالئون و غیره اکنون می توانند مستقیماً از ارزهای محلی خود برای خرید و فروش بیت کوین از طریق Binance P2P استفاده کنند. پلتفرم ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرده است که بازار همتا به همتا (P2P) آن اکنون از ارزهای آفریقایی بیشتری از جمله دلار لیبریا (LRD)، لئون سیرالئون (SLL)، دالاسی

کد خبر : 328158
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
بایننس پشتیبانی از ارزهای جدید آفریقایی بدون شخص ثالث را اعلام کرد

[ad_1]

کاربرانی از لیبریا، سیرالئون و غیره اکنون می توانند مستقیماً از ارزهای محلی خود برای خرید و فروش بیت کوین از طریق Binance P2P استفاده کنند.

پلتفرم ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرده است که بازار همتا به همتا (P2P) آن اکنون از ارزهای آفریقایی بیشتری از جمله دلار لیبریا (LRD)، لئون سیرالئون (SLL)، دالاسی گامبیا (GMD)، اوگویا موریتانی (MRO) و اسکودو کیپ ورد (CVE).

کاربران در این مناطق اکنون می توانند بدون شخص ثالث یا واسطه با سایر کاربران به ارزهای محلی خود معامله کنند. کاربران همچنین می‌توانند با ارزهای جدید پشتیبانی شده تجارت کنند و آگهی‌های تجاری ارسال کنند یا مستقیماً بیت کوین را با سایر کاربران با کارمزد صفر معامله کنند.

ندیم آنجاروالا، مدیر بایننس در غرب و شرق آفریقا، گفت: «بایننس همچنان متعهد به افزایش پذیرش و دسترسی جریان اصلی رمزنگاری‌ها است و ما هیجان‌زده هستیم که این گام را برای سهولت دسترسی بیشتر آفریقایی‌ها به دارایی‌های دیجیتال برداریم. “

علاوه بر این، کاربرانی که اغلب ارزهای رمزنگاری شده و همچنین LRD، SLL، GMD، MRO و CVE دریافت می‌کنند، اکنون می‌توانند در Binance P2P تاجر شوند. طبق بیانیه مطبوعاتی، این امکان را برای آنها فراهم می کند تا از پشتیبانی انحصاری مشتری، نشان های تأیید شده و دسترسی به ابزارهای پیشرفته معاملاتی برخوردار شوند. بازرگانان همچنین از تخفیف های VIP و کارمزد صفر در پلت فرم برخوردار می شوند. برای درخواست، کاربران می توانند به وب سایت Binance P2P مراجعه کنند.

بایننس با فراهم کردن دسترسی به ابزارهای مالی گسترده در حالی که یکی از پایین ترین کارمزدها را در کسب و کار حفظ می کند، قصد دارد رمزارز را برای همه در آفریقا و فراتر از آن در دسترس قرار دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.