بایدن تیمی از متحدان خود را برای تقویت مبارزات انتخاباتی تشکیل می دهد

کمیته ملی دموکرات (DNC) میزبان یک «هیئت مشاوره ملی» متشکل از انواع سیاستمداران ستارگان، از جمله فرمانداران جی بی پریتزکر از ایلینویز، جاش شاپیرو از پنسیلوانیا و فیل مورفی از نیوجرسی خواهد بود که به خاطر پیشنهادهای خود معروف هستند. برای مناصب بالاتر اما پس از اینکه دموکرات ها از انتخابات میان دوره ای 2022

کد خبر : 328617
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۳۶
بایدن تیمی از متحدان خود را برای تقویت مبارزات انتخاباتی تشکیل می دهد


کمیته ملی دموکرات (DNC) میزبان یک «هیئت مشاوره ملی» متشکل از انواع سیاستمداران ستارگان، از جمله فرمانداران جی بی پریتزکر از ایلینویز، جاش شاپیرو از پنسیلوانیا و فیل مورفی از نیوجرسی خواهد بود که به خاطر پیشنهادهای خود معروف هستند. برای مناصب بالاتر اما پس از اینکه دموکرات ها از انتخابات میان دوره ای 2022 جان سالم به در بردند و اکثریت سنا دست نخورده باقی ماندند، در حاشیه ماندند.

اقدام مقامات سیاسی کاخ سفید و سایر متحدان برای امضای قرارداد با سخنگویان بلندپایه، که نمونه ای برای احزاب است که در حال ورود به فصل کمپین انتخاباتی هستند، نشان می دهد که بایدن به سمت یک اعلام رسمی مجدد برای انتخاب مجدد در آوریل پیش می رود، هرچند تاریخ آن در ماه آوریل پیش بینی می شود. منابع آگاه به رویترز به رویترز گفتند که ممکن است از بین برود.

تیم بایدن در حال انجام گام‌های دیگری نیز هست، از جمله فکر کردن به گزینه‌های احتمالی برای یک مدیر کمپین، شهری میزبان کنوانسیون حزب در سال ۲۰۲۴، جایی که بایدن رسماً نامزد شود. شیکاگو و آتلانتا توسط مقامات دموکرات به عنوان رقبای اصلی این کنوانسیون در نظر گرفته شدند که به دلیل همه‌گیری کووید-19 تقریباً در سال 2020 برگزار شد.

انتظار می‌رود استراتژی کمپین توسط همان حلقه درونی تعیین شود که رقابت سال 2020 بایدن علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه، از جمله جن اومالی دیلون، آخرین مدیر کمپین انتخاباتی او در سال 2020 را هدایت کرد.

اما این گروه در تلاش است تا فهرست کوتاهی از مدیران کمپین بالقوه را برای سال 2024 ارتقا دهد، زیرا آنها به دنبال اپراتور قابل اعتماد خارج از رده خود هستند که تجربه برنده شدن در یک کمپین سراسری در یک حالت رقابتی، در میان انواع دیگر شرایط را داشته باشد.

یکی از مشاوران حزب گفت: “آنها به دنبال یک اسب شاخدار هستند.”

هیئت مشورتی جدید برای نشان دادن اتحاد در حزب پشت نامزد، سفر به کشور برای حضور در مبارزات انتخاباتی و انجام مصاحبه های تلویزیونی از طرف حزب و در نهایت نامزد استفاده خواهد شد. اخباری مبنی بر تشکیل این گروه ابتدا توسط واشنگتن پست گزارش شد.

بایدن که در ماه نوامبر ۸۰ ساله شد، مسن‌ترین رئیس‌جمهوری است که این مقام را در دست دارد. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که رهبران سالخورده برای آمریکایی ها به طور کلی نگران کننده هستند و سن بایدن به طور خاص رای دهندگان دموکرات را نگران می کند. اما دستیاران رئیس جمهور از نظرسنجی هایی که نشان می دهد تردیدها در مورد سن او در این مرحله از رقابت بی ربط است، کنار می گذارند.

هیچ رقیب مهمی برای بایدن در جناح دموکرات ظاهر نشده است، اگرچه انتظار می‌رود ماریان ویلیامسون، گورو خودیاری، روز شنبه به طور رسمی اعلام کند که پس از انجام این کار در میدان شلوغ‌تری که بایدن از آن خارج می‌شود، در انتخابات مقدماتی شرکت کند. در سال 2020 پیروز شد.

از طرف جمهوری خواهان، ترامپ به دنبال یک دوره دوم ریاست جمهوری است و مجموعه ای از رقبای احتمالی در حال ایجاد زمینه برای کمپین های انتخاباتی خود هستند.

در غیاب اعلام رسمی انتخاب مجدد، کاخ سفید همچنان به رزرو بایدن در ظاهر کمپین انتخاباتی در سراسر کشور ادامه می دهد. انتظار می رود روز دوشنبه، بایدن با انجمن بین المللی آتش نشانان، اولین گروه بزرگ کارگری که از او قبل از کمپین 2020 حمایت می کند، صحبت کند.

در نظرسنجی رویترز/ایپسوس در ماه گذشته، محبوبیت عمومی بایدن تنها 41 درصد بود. این نزدیک به پایین‌ترین سطح ریاست‌جمهوری اوست، هرچند مشابه جایی که ترامپ در همان زمان در دولتش بود.

(گزارش توسط Jarett Renshaw و Trevor Hunnicutt)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.