بایدن از شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی می‌خواهد که خطوط هوایی آمریکایی را در صندلی‌های خانوادگی دنبال کنند

نوشته دیوید شپردسون واشنگتن (رویترز) – رئیس جمهور جو بایدن روز سه شنبه از خطوط هوایی ایالات متحده خواست تا از خطوط هوایی امریکن ایرلاینز برای حذف هزینه های صندلی خانواده به عنوان بخشی از برنامه های خدمات مشتریان خود پیروی کنند. بایدن در توییتر خود نوشت: «هیچ کس نباید برای نشستن با فرزندانش هزینه

کد خبر : 327046
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۲۱
بایدن از شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی می‌خواهد که خطوط هوایی آمریکایی را در صندلی‌های خانوادگی دنبال کنند


نوشته دیوید شپردسون

واشنگتن (رویترز) – رئیس جمهور جو بایدن روز سه شنبه از خطوط هوایی ایالات متحده خواست تا از خطوط هوایی امریکن ایرلاینز برای حذف هزینه های صندلی خانواده به عنوان بخشی از برنامه های خدمات مشتریان خود پیروی کنند.

بایدن در توییتر خود نوشت: «هیچ کس نباید برای نشستن با فرزندانش هزینه اضافی بپردازد. “زمان آن رسیده است که خطوط هوایی بیشتری از این روند پیروی کنند.”

بایدن در اوایل ماه جاری از خطوط هوایی در ایالت او خواسته بود که این اقدام را انجام دهند و گفت: “هزینه چمدان به اندازه کافی بد است – خطوط هوایی نمی توانند با فرزند شما مانند یک چمدان رفتار کنند.”

خطوط هوایی آمریکا، که بزرگترین خطوط هوایی ایالات متحده را نمایندگی می کند، گفته است که شرکت های هواپیمایی آن هزینه ای برای صندلی خانواده دریافت نمی کنند. سایر اپراتورها این تعهد را در برنامه های خدمات مشتری قبول نکرده اند.

شرکت‌هایی که به تعهدات در برنامه‌های مکتوب احترام نمی‌گذارند، می‌توانند با اقدامات اجرایی وزارت حمل‌ونقل ایالات متحده مواجه شوند.

USDOT قصد دارد مقرراتی را پیشنهاد کند تا خطوط هوایی را از پرداخت هزینه‌های صندلی خانوادگی منع کند و هفته آینده در داشبورد دولتی اعلام خواهد کرد که شرکت‌های هواپیمایی متعهد شده‌اند که چنین هزینه‌هایی را دریافت نکنند.

وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، گفت داشبورد صندلی خانواده “نشان می دهد که کدام خطوط هوایی تضمین می کند که خانواده ها می توانند به صورت رایگان کنار هم بنشینند” و از امریکن ایرلاین ستایش کرد که “اولین شرکت هواپیمایی ایالات متحده است که متعهد به قرار دادن این ضمانت در برنامه خدمات مشتریان خود است.”

امریکن گفت که برنامه مکتوب آن “شفافیت بیشتری ارائه می دهد” و “مفتخر است که سیاست های پیشرو و مشتری پسند صنعت را ارائه می دهد که تجربه سفر مثبتی را برای خانواده ها تضمین می کند.”

بوتیجیگ هفته گذشته اشاره کرد که شرکت هواپیمایی آمریکایی Frontier Airlines اقداماتی را ارائه کرده است که براساس آن حداقل یکی از والدین به طور خودکار با فرزندان زیر 14 سال خانواده خود بدون هزینه اضافی می‌نشیند.

یونایتد ایرلاینز هفته گذشته گفت که نشستن کودکان زیر 12 سال در کنار بزرگسالان را با استفاده از نقشه صندلی جدید که به صورت پویا صندلی های مجاور موجود را در هنگام رزرو قرار می دهد، آسان تر می کند.

بایدن در سپتامبر از “سرکوب” دولتش با خطوط هوایی ایالات متحده برای بهبود رفتار با مسافران پس از به روز رسانی برنامه های خدمات مشتری برای خدمات ارائه شده در هنگام لغو یا تاخیر پروازها، تبلیغ کرد. تقریباً همه شرکت‌های هواپیمایی موافقت کردند که به مسافران وعده‌های غذایی و اقامت شبانه را برای تاخیرهای تحت کنترل خود ارائه دهند.

خطوط هوایی دلتا روز سه‌شنبه گفت: «هزینه‌ای برای صندلی‌های خانوادگی دریافت نمی‌کند و صرف‌نظر از کلاس بلیت خریداری‌شده، همیشه به صورت موردی با مشتریان کار می‌کند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای صندلی خانواده‌شان برآورده می‌شود.»

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط لزلی آدلر و کریستوفر کوشینگ)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.