بانک ژاپنی SMBC برای ورود به بازارهای NFT و Web3 – اخبار بیت کوین

شرکت Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC)، دومین بانک بزرگ از سه بانک بزرگ ژاپن، اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای توسعه کسب‌وکارهای دارایی دیجیتال، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پلتفرم‌های Web3 است. این شرکت با Hashport، گروهی که خدمات توکن‌سازی و فهرست‌بندی را در ژاپن ارائه می‌کند، همکاری خواهد کرد تا

کد خبر : 234169
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
بانک ژاپنی SMBC برای ورود به بازارهای NFT و Web3 – اخبار بیت کوین


شرکت Sumitomo Mitsui Banking Corporation (SMBC)، دومین بانک بزرگ از سه بانک بزرگ ژاپن، اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای توسعه کسب‌وکارهای دارایی دیجیتال، از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پلتفرم‌های Web3 است. این شرکت با Hashport، گروهی که خدمات توکن‌سازی و فهرست‌بندی را در ژاپن ارائه می‌کند، همکاری خواهد کرد تا یک آزمایشگاه تجاری توکن برای آزمایش این فناوری‌های جدید راه‌اندازی کند.

دومین بانک بزرگ ژاپنی که خدمات توکن و NFT را معرفی کرد

بسیاری از شرکت های بانکداری سنتی در سراسر جهان اکنون در حال بررسی ورود به تجارت دارایی های دیجیتال و رمزنگاری هستند. SMBC، شرکت Sumitomo Mitsui Banking، موسسه ای با بیش از 463 شعبه و حضور در سراسر جهان، اعلام کرده است که قصد دارد وارد تجارت دارایی های رمزنگاری شود و خدمات NFT و Web3 را به عنوان اولویت اصلی خود در این زمینه در نظر بگیرد.

برای دستیابی به این هدف، SMBC با Hashport، شرکتی که متخصص در ارائه راه حل های توکن سازی و خدمات فهرست بندی است، شریک شده است. بیانیه مطبوعاتی نشان می دهد که دانش تجاری SMBC و راه حل های فنی Web3 Hashport به سرمایه گذاری مشترک اجازه می دهد تا یک پلت فرم خدمات ایجاد کند. بیان می کند:

هدف ما ایجاد یک اکوسیستم شامل بسیاری از بازیکنان در حوزه NFT است. ما معتقدیم که این تلاش‌ها به ارتقای Web3 در ژاپن کمک خواهد کرد.

آزمایشگاه توکن تجاری

نتیجه این همکاری ایجاد یک آزمایشگاه توکن تجاری خواهد بود که “در نظرسنجی ها، تحقیقات و آزمایش های نمایشی مرتبط با ارتقای تجارت توکن شرکت می کند.”

این همچنین با هدف بلندمدت شرکت، که تشویق به گسترش تجارت توکن در ژاپن و همچنین ایجاد یک بخش برای ارائه خدمات حضانت دیجیتال است، همزمان است. با این حال، خدماتی که SMBC قصد دارد ارائه دهد فراتر از اینها است. این سرمایه‌گذاری مشترک نشان داد که این حرکت با هدف ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تجاری‌سازی به مشتریان با توجه به کسب‌وکار توکن، از جمله صدور NFT، انجام می‌شود.

گروه SMBC همچنین با بهره گیری از حضور بین المللی و پایگاه کاربری بزرگ خود، در حال بررسی انتشار تجارت توکن خود در آینده است. سایر شرکت های ژاپنی نیز ابتکاراتی را در این بخش راه اندازی کرده اند، از جمله Rakuten، یک شرکت خرده فروشی آنلاین که بازار NFT خود را در ماه فوریه راه اندازی کرد. در ماه مه، یکی از شرکت‌های تابعه این گروه همچنین اعلام کرد که با Bitbank، یک صرافی رمزنگاری ژاپنی، برای ارائه خدمات نگهبانی ارزهای دیجیتال برای مؤسسات شریک خواهد شد.

نظر شما در مورد ورود SMBC به تجارت NFT و توکن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، yu_photo، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.