بانک منشور استاندارد وارد Metaverse می شود – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] Standard Chartered Bank جدیدترین بانک بزرگی است که وارد متاورس شده است. این بانک «زمین مجازی را در منطقه مگا سیتی The Sandbox metaverse، یک مرکز فرهنگی بر اساس یا الهام گرفته از استعدادهای هنگ کنگ، به دست آورده است». یورش بانک استاندارد به متاورس بانک استاندارد چارترد روز سه شنبه اعلام کرد که

کد خبر : 198590
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بانک منشور استاندارد وارد Metaverse می شود – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

Standard Chartered Bank جدیدترین بانک بزرگی است که وارد متاورس شده است. این بانک «زمین مجازی را در منطقه مگا سیتی The Sandbox metaverse، یک مرکز فرهنگی بر اساس یا الهام گرفته از استعدادهای هنگ کنگ، به دست آورده است».

یورش بانک استاندارد به متاورس

بانک استاندارد چارترد روز سه شنبه اعلام کرد که زیرمجموعه آن، بانک استاندارد چارترد (هنگ کنگ) با مسئولیت محدود (SCBHK) با The Sandbox، یک پلتفرم محبوب بازی های مجازی بلاک چین، شریک شده است. [a] تجربه متاورس.”

استاندارد چارترد یک بانک جهانی پیشرو با 85000 کارمند است که در نزدیک به 150 بازار در سراسر جهان به مشتریان خدمات ارائه می دهد. دارای 776 شعبه در سراسر جهان است.

این بانک توضیح داد که این اولین بانکی است که «زمین مجازی را در منطقه Mega City در The Sandbox metaverse، یک مرکز فرهنگی بر اساس یا الهام گرفته از استعدادهای هنگ کنگ، به دست آورده است». این ابتکار توسط SC Ventures، نوآوری، سرمایه گذاری فین تک و بازوی سرمایه گذاری Standard Chartered Group رهبری می شود.

جزئیات اطلاعیه:

SCBHK به طور فعال مشتریان، شرکا، کارکنان و جامعه فناوری خود را درگیر خواهد کرد تا فرصت‌های ایجاد مشترک را در این فضای جدید و هیجان انگیز کشف کنند.

این اطلاعیه می افزاید: این بانک قصد دارد تجربه و تجربیات جدیدی را برای مشتریان ایجاد کند، و همچنین “جامعه های ورزشی و هنری محلی را به دنیای متاور” بیاورد.

الکس منسون، رئیس Standard Chartered’s SC Ventures، اظهار داشت:

در چند سال گذشته، ما در حال ساخت مدل‌های تجاری در دارایی‌های دیجیتال و رمزنگاری بوده‌ایم و ظهور متاورس را نقطه عطفی در تکامل Web3.0 می‌دانیم.

دیگر بانک‌ها و شرکت‌های خدمات مالی بزرگ که وارد این فراورده شده‌اند عبارتند از JPMorgan، HSBC، و Fidelity Investments. HSBC همچنین با The Sandbox برای قدم گذاشتن در متاورس شریک شد، در حالی که JPMorgan و Fidelity Decentraland را انتخاب کردند.

انتظار می رود متاورس به طور قابل توجهی رشد کند. ماه گذشته، سیتی پیش‌بینی کرد که متاورس می‌تواند تا سال 2030 یک فرصت 13 تریلیون دلاری با 5 میلیارد کاربر باشد. بانک‌های سرمایه‌گذاری جهانی گلدمن ساکس و مورگان استنلی هر دو معتقدند که متاورس می‌تواند یک فرصت 8 تریلیون دلاری باشد.

نظر شما در مورد ورود بانک استاندارد چارترد به متاورس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.