بانک مرکزی هندوراس گمانه زنی قانونی مناقصه بیت کوین را بی اعتبار می کند – بیت کوین نیوز

در 23 مارس، بانک مرکزی هندوراس توضیحی در مورد دارایی های رمزنگاری شده مانند بیت کوین صادر کرد و خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال در این کشور ارز قانونی یا تنظیم شده نیستند. این اطلاعیه که از طریق حساب رسمی بانک مرکزی هندوراس در توییتر منتشر شده است، پس از گمانه زنی های زیادی در

کد خبر : 183293
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بانک مرکزی هندوراس گمانه زنی قانونی مناقصه بیت کوین را بی اعتبار می کند – بیت کوین نیوز


در 23 مارس، بانک مرکزی هندوراس توضیحی در مورد دارایی های رمزنگاری شده مانند بیت کوین صادر کرد و خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال در این کشور ارز قانونی یا تنظیم شده نیستند. این اطلاعیه که از طریق حساب رسمی بانک مرکزی هندوراس در توییتر منتشر شده است، پس از گمانه زنی های زیادی در مورد رئیس جمهور هندوراس، شیومارا کاسترو، منتشر شد که گفته می شود قصد دارد بیت کوین را ارز قانونی در این کشور اعلام کند.

علیرغم شایعات، بانک مرکزی هندوراس می گوید که بیت کوین و دارایی های کریپتو در کشور مناقصه قانونی نیستند.

در زمان های اخیر، وجود داشته است زیاد از شایعات که مدعی شد ژیومارا کاسترو پنجاه و ششمین رئیس جمهور هندوراس ممکن است بیت کوین را در هندوراس قانونی کند. برخی گزارش‌ها حتی اشاره کردند که ممکن است در این هفته یا «روزهای آینده» دولت هندوراس اعلامیه‌ای صادر کند. با این حال، در 23 مارس، بانک مرکزی هندوراس شایعات را کنار بگذارید، همانطور که بیانیه بانک اشاره می کند که دارایی های کریپتو در هندوراس نه قانونی هستند و نه تحت نظارت هستند.

در نامه بانک مرکزی هندوراس آمده است: «بیت‌کوین یک دارایی مالی است که به صورت مجازی وجود دارد (همچنین به عنوان ارز دیجیتال شناخته می‌شود) که در حال حاضر در کشور ما نظارتی بر آن وجود ندارد و در اکثر کشورها وضعیت پول قانونی آن را ندارد.

بانک مرکزی این کشور به جزئیات بیشتری اشاره می کند که بانک مرکزی هندوراس «تنها صادرکننده اسکناس و سکه های قانونی در قلمرو ملی است». در اطلاعیه بانک تاکید شده است که سیستم بانک مرکزی هندوراس “بر عملیات انجام شده با ارزهای دیجیتال نظارت یا تضمین نمی کند.” اساساً، بانک خاطرنشان می کند که مسئولیت هر تراکنشی که با یک دارایی مجازی انجام می شود، تنها بر عهده «کسانی است که آن را انجام می دهند».

در حالی که بیت کوین و سایر دارایی های کریپتو در هندوراس تنظیم یا قانونی نیستند، بانک مرکزی می گوید که هنوز “اهمیت پذیرش نوآوری های تکنولوژیکی را در نظر می گیرد.” این بانک به بررسی پیامدهای فنی و حقوقی «انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)» ادامه می‌دهد.

یک CBDC نظری هندوراس «ویژگی به رسمیت شناخته شدن به عنوان پول قانونی در کشور را دارد و بنابراین تنظیم شده است و از حمایت [central bank of Honduras]”

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بیت کوین هندوراس، BTC، CBDC، مطالعه CBDC، بانک مرکزی هندوراس، رمزارز، دارایی های رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، هندوراس، بیت کوین هندوراس، CBDC هندوراس، مطالعه CBDC هندوراس، بانک مرکزی هندوراس، مناقصه قانونی ، نه قانونی، نه تنظیم شده، Xiomara Castro

نظر شما در مورد اظهارات بانک مرکزی هندوراس در مورد دارایی های کریپتو و بیت کوین چیست؟ نظر شما در مورد نظر بانک مرکزی در مورد یک CBDC قانونی به رسمیت شناخته شده در هندوراس چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.