بانک مرکزی می گوید تراکنش های ارز دیجیتال چین از 100 میلیارد یوان فراتر رفته است – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] مقامات پولی این کشور فاش کردند که مخارج با ارز دیجیتال دولتی چین تا پایان ماه اوت از 100 میلیارد یوان، نزدیک به 14 میلیارد دلار فراتر رفته است. بیش از 5 میلیون تاجر در حال حاضر یوآن دیجیتال را در 15 منطقه چین می پذیرند زیرا پکن به گسترش مناطق آزمایشی ادامه می

کد خبر : 267349
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
بانک مرکزی می گوید تراکنش های ارز دیجیتال چین از 100 میلیارد یوان فراتر رفته است – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

مقامات پولی این کشور فاش کردند که مخارج با ارز دیجیتال دولتی چین تا پایان ماه اوت از 100 میلیارد یوان، نزدیک به 14 میلیارد دلار فراتر رفته است. بیش از 5 میلیون تاجر در حال حاضر یوآن دیجیتال را در 15 منطقه چین می پذیرند زیرا پکن به گسترش مناطق آزمایشی ادامه می دهد.

بانک خلق چین 360 میلیون پرداخت ارز دیجیتال را گزارش کرده است

بانک خلق چین (PBOC) اعلام کرد که ارزش معاملات با ارز دیجیتال بانک مرکزی چین (CBDC) تا 31 اوت 2022 از 100 میلیارد یوان (13.9 میلیارد دلار) فراتر رفته است که از 88 میلیارد یوان تا پایان سال 2021 افزایش یافته است. چهار شنبه. بر اساس گزارش رویترز به نقل از تنظیم کننده سیاست پولی، این هزینه شامل 360 میلیون تراکنش است.

این داده ها در حالی منتشر شده است که مقامات مالی در پرجمعیت ترین کشور جهان به عرضه یوان دیجیتال (e-CNY) ادامه می دهند و به طور مداوم پوشش آزمایشی آن را افزایش می دهند. CBDC در 15 استان و شهرداری معرفی شده است و اکنون 5.6 میلیون تاجر نسخه دیجیتال یوان چین را می پذیرند.

مناطق آزمایشی تقریباً 30 دور یارانه الکترونیکی CNY را در سال جاری شاهد بوده اند که اغلب در کمپین های پاکت قرمز مانند یکی در شانگهای در بهار گذشته که 4.5 میلیون دلار یوان دیجیتال پراکنده شد، توزیع شده است. PBOC خاطرنشان کرد: هدف از این طرح ها تحریک مصرف، مبارزه با اثرات منفی همه گیری کووید-19 و ترویج حمل و نقل کم کربن است.

به گفته بانک مرکزی، اگرچه یوان دیجیتال تاکنون بیشتر برای پرداخت های داخلی و خرده فروشی استفاده شده است، اما پکن قصد دارد آن را به بخش های شرکتی و مالی، مالیات و امور دولتی نیز معرفی کند. همچنین می‌خواهد پلتفرم خود را به سیستم‌های پرداخت دیجیتال سنتی مانند Alipay و Wechat Pay متصل کند و اخیراً خواستار گسترش مجموعه سناریوهای مورد استفاده شده است.

گسترش پرداخت های مرزی با e-CNY نیز در برنامه است. بانک خلق چین اخیراً در آزمایش تسویه حساب های بین المللی با چندین CBDC، همراه با مقامات پولی هنگ کنگ، تایلند و امارات متحده عربی، پروژه ای که توسط بانک تسویه بین المللی (BIS) هماهنگ شده است، شرکت کرد.

اقداماتی برای اتصال زیرساخت یوان دیجیتال به سیستم پرداخت دیجیتال محلی هنگ کنگ انجام شده است. منطقه اداری ویژه چین در حال آماده شدن برای آزمایش CBDC خود است. انتظار می‌رود فاز آزمایشی دلار دیجیتال هنگ‌کنگ به نام e-HKD تا پایان سال آغاز شود و پس از رایزنی‌های عمومی در این زمینه انجام شود.

برچسب ها در این داستان

CBDC، بانک مرکزی، چین، چینی، ارز دیجیتال، یوان دیجیتال، e-CNY، بازرگانان، پرداخت‌ها، PBOC، بانک مردم، خلبان، مناطق آزمایشی، هزینه‌ها، آزمایش، تراکنش‌ها، آزمایش‌ها

آیا فکر می کنید چین به معرفی یوان دیجیتال تسریع بیشتری می بخشد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.