بانک مرکزی برزیل تأیید می کند که امسال یک آزمایش آزمایشی برای CBDC خود انجام خواهد داد – اخبار بیت کوین

[ad_1] بانک مرکزی برزیل تأیید کرده است که این موسسه آزمایشی آزمایشی را در مورد اجرای ارز دیجیتال پیشنهادی بانک مرکزی (CBDC) که واقعی دیجیتال است، اجرا خواهد کرد. روبرتو کامپوس نتو، رئیس بانک نیز اعلام کرد که این آزمایش جدید شامل عرضه ثابت توکن مذکور خواهد بود و به تفصیل این پایلوت طی شش

کد خبر : 194466
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
بانک مرکزی برزیل تأیید می کند که امسال یک آزمایش آزمایشی برای CBDC خود انجام خواهد داد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بانک مرکزی برزیل تأیید کرده است که این موسسه آزمایشی آزمایشی را در مورد اجرای ارز دیجیتال پیشنهادی بانک مرکزی (CBDC) که واقعی دیجیتال است، اجرا خواهد کرد. روبرتو کامپوس نتو، رئیس بانک نیز اعلام کرد که این آزمایش جدید شامل عرضه ثابت توکن مذکور خواهد بود و به تفصیل این پایلوت طی شش ماه آخر سال جاری اجرا خواهد شد.

بانک مرکزی برزیل پروژه CBDC را پیش می برد

بانک مرکزی برزیل جزئیاتی را در مورد پیشرفت هایی که در رابطه با پروژه CBDC خود انجام داده است، ارائه کرده است. رئیس آن، روبرتو کامپوس نتو، به آزمایش نامشخصی در مورد استفاده از ارز در شش ماه پایانی سال جاری اشاره کرد. وی در مراسمی اعلام کرد:

این راهی برای ایجاد دیجیتالی شدن ارز بدون ایجاد وقفه در ترازنامه بانکی است. این پروژه باید در نیمه دوم سال به نوعی پایلوت داشته باشد.

کامپوس نتو همچنین در مورد نحوه استفاده از این ارز اشاره کرد و گفت که این ارز به سیستم انتقال ذخیره، نوعی سیستم پرداخت مبتنی بر فیات، مرتبط خواهد شد. با این برنامه آزمایشی، برزیل می تواند به پیشتاز کشورهایی که برنامه های CBDC در آمریکای جنوبی دارند، پیش رود.

کامپوس نتو همچنین نظر خود را در مورد وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در برزیل ارائه کرد. او توضیح داد که ارزهای دیجیتال بیشتر به عنوان دارایی های سرمایه گذاری در نظر گرفته می شوند تا به عنوان یک روش پرداخت. با این حال، این می تواند با پذیرش بیشتر در سطح جهانی و محلی تغییر کند.


مسیری به CBDC و پانورامای نظارتی

بانک مرکزی برزیل از سال گذشته که دستورالعمل‌هایی را که یک CBDC برزیل باید از آن پیروی کند، اصلاح کرد و اعلام کرد که هنوز در حال مطالعه و بحث در مورد امکان انتشار چنین ارزی است، پروژه واقعی دیجیتال خود را پیش می‌برد.

با این حال، در ماه مارس، این موسسه از میان 47 پیشنهاد، 9 موسسه را انتخاب کرد که قادر به تولید پروژه‌های طراحی شده برای ارائه فرصت‌هایی هستند که یک واقعیت دیجیتال فرضی ممکن است در بخش‌های مختلف ارائه دهد.

برزیل همچنین در زمینه قانونگذاری برای تصویب یک چارچوب قانونی یکپارچه ارزهای دیجیتال پیشرفت هایی داشته است. از این نظر، نمایندگان و سناتورها اعلام کرده‌اند که چندین پیشنهاد را در طرحی ترکیب خواهند کرد که به کنگره برزیل ارائه خواهد شد. گزارشگران این طرح ها انتظار دارند این پیشنهاد هیبریدی جدید در ماه های آینده به تصویب برسد.

نظر شما در مورد برنامه آزمایشی واقعی دیجیتال چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.