بانک مرکزی اوکراین برداشت‌های نقدی را در میان حمله روسیه محدود می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] بانک مرکزی اوکراین برداشت پول نقد به صورت فیات ملی را محدود کرده و آن را به ارز خارجی ممنوع کرده است. مقام پولی می گوید هدف از این اقدامات تضمین عملکرد سیستم مالی کشور تحت حکومت نظامی است که در پاسخ به حمله نظامی روسیه معرفی شده است. بانک ملی اوکراین برداشت های

کد خبر : 170861
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۰
بانک مرکزی اوکراین برداشت‌های نقدی را در میان حمله روسیه محدود می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بانک مرکزی اوکراین برداشت پول نقد به صورت فیات ملی را محدود کرده و آن را به ارز خارجی ممنوع کرده است. مقام پولی می گوید هدف از این اقدامات تضمین عملکرد سیستم مالی کشور تحت حکومت نظامی است که در پاسخ به حمله نظامی روسیه معرفی شده است.

بانک ملی اوکراین برداشت های Hryvnia را محدود می کند، نرخ ارز را اصلاح می کند

در حالی که شهروندان روز پنجشنبه در خودپردازها و دفاتر بانکی صف می کشیدند، بانک ملی اوکراین (NBU) قطعنامه ای را تصویب کرد که برداشت روزانه وجه نقد به ارز محلی را به 100,000 گریونا (تقریباً 3,350 دلار) محدود می کرد، به جز دستمزدها و پرداخت های اجتماعی. رگولاتور خروج وجوه نقد از حساب ها را به صورت ارزی نیز ممنوع کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که در ساعات اولیه 24 فوریه، روسیه “عملیات نظامی ویژه” را در اوکراین آغاز کرد، همانطور که رئیس جمهور پوتین اعلام کرد. انفجار راکت‌هایی که به اهدافی در سراسر کشور اصابت کردند و گزارش‌هایی مبنی بر عبور تانک‌های روسی از مرز، بسیاری از اوکراینی‌ها را در بحبوحه تهاجم تمام‌مقیاس روسیه از شهرهای بزرگ، از جمله پایتخت کیف، فراری داد.

پس از اعمال حکومت نظامی توسط ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، NBU اصرار داشت که بانک ها باید با رعایت محدودیت های اتخاذ شده به فعالیت خود ادامه دهند. این موارد همچنین شامل تعلیق عملیات ارزی به استثنای فروش ارز توسط مشتریان است. این مقام اضافه کرد که نرخ رسمی مبادله گریونا به ترتیب 29.25 گریونا در هر 1 دلار و 33.17 در هر 1 یورو تعیین شده است.

بانک مرکزی پرداخت‌های ارز خارجی برون مرزی را متوقف کرده و بانک‌های اوکراینی را از پردازش تراکنش‌های بدهکار در حساب‌های ساکنان فدراسیون روسیه منع کرده است. این ممنوعیت همچنین شامل صدور و توزیع پول الکترونیکی و همچنین واریز وجوه به کیف پول های الکترونیکی می شود.

این سند هیچ اشاره صریحی به سایر دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال، که اوکراین برای تنظیم آنها تلاش کرده است، ندارد. پارلمان این کشور اروپای شرقی، که در بین رهبران منطقه از نظر پذیرش کریپتو رتبه بندی می شود، اخیراً قانونی “در مورد دارایی های مجازی” را تصویب کرد که NBU را به عنوان یکی از تنظیم کننده های اصلی بازار فهرست می کند. با این حال، این قانون هنوز اجرایی نشده است.

بانک ملی اوکراین خاطرنشان کرد که این محدودیت‌ها بر تراکنش‌های انجام شده توسط دولت، شرکت‌ها و موسسات اوکراینی که در وظایف بسیج و پرداخت‌ها تحت مجوزهای ویژه صادر شده توسط مقامات پولی شرکت می‌کنند، تأثیری نمی‌گذارد. NBU تأکید کرد که تمام پرداخت‌های بدون نقد نامحدود باقی می‌مانند، دستگاه‌های خودپرداز باید بدون محدودیت نقدینگی داشته باشند و بانک‌ها باید از عملکرد بدون وقفه شعب خود اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها در این داستان

حمله، بانک، پول نقد، بانک مرکزی، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، وجوه، دولت، hryvnia، تهاجم، محدودیت، محدودیت، حکومت نظامی، ارتش، پول، بانک ملی اوکراین، nbu، محدودیت ها، روسیه، روسیه، اوکراین، اوکراین , جنگ, عقب نشینی, عقب نشینی, Zelensky

نظر شما در مورد محدودیت های اعمال شده توسط بانک ملی اوکراین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.